Moi vaan kaikki. Minulla kasvaa tuuheaa karvoitusta, ei vaan palleissa ja peniksen ympärillä, vaan myös peniksen varressa ihan terskaan saakka. Vielä esinahassakin on karvoja, ei onneksi sisäpuolella, terska on myös onneksi ihan paljas. Tilane nolottaa kuitenkin kovasti, penis muistuttaa kovasti epäsiistiä, ja tietysti tavallista isompaa pulloharjaa. Eivät varmaan suomilaiset naiset tämmöistä huoli. Joskus tekisi mieli ajella karvojen lisäksi koko penis pois, niin pääsisi tästäkin ongelmasta. Olen alkujaan kotoisin etelä-Euroopasta joten senkin takia tämä nolottaakovasti.
Karvainen penis
Mauritzio
4
4320
Vastaukset
- clipclipclip
Leikkaa pois!
- KARVASEN NAINEN
MUN MIES ON TOSI KARVANE MUT AJELEE MUNANSA SIINÄ MISSÄ MINÄKIN SÄÄRIÄNI... JOS EI KARVAT MIELLYTÄ.. AJA NE.. AJATKOS PARTASI???
- Anonyymi
millä sheivata
- Anonyymi
Ei ole hätää trimmaa vaan pois
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781135- 221102