Hei kaikki!

ilimasto

Mitä mieltä Te muut Jousimiehet olette ilmastonmuutoksesta??

Tiedän,et tää aihe kyllästyttää jo monia,minuakin siksi koska siitä puhutaan vasta nyt,miksei noin 10 vuotta sitten oltu huolissaan??

Itse olen melko huolissani,mutta olen muutenkin aina kaikesta huolissani,joten se ei ole mitään uutta:)

En voi keskustella tästä ilmastonmuutoksesta ainakaan avomieheni kanssa,(skorppari) koska Hän tyrmää heti ajatukseni että maailmanloppu tulee jossakin vaiheessa.

Olen kuitenkin tyypillinen jousimies ja ikuinen optimisti,joten kuvittelen et maailmanloppua Ei tule minun elinaikanani:)

3

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmastonmuutos

      ärsyttää ainakin minua.
      Pidän talvesta ja lumesta aivan hirveästi, mutta nykyiset talvet vetävät mielen harmaaksi. On enimmäkseen vaan loskaista, kunnon pakkasesta ja korkeista lumikinoksista ilmekin kirkastuisi...ja se ihana pakkaslumen narske kengän alla:)

      Tosin en niin kauheasti ole huolissani ko. asiasta, olen myöskin tyypillinen optimisti jouskari ja aika huoleton kaikenlisäksi.

      • Jousihsfr

        Se on paska homma, mutta miksi murehtia!! =) Päivä kerralaan.. Itse en edes ikinä muista sitä.


    • Parturipiste

      paskempi juttu mutta täytyy itse yrittää tehdä asioita toisin niin paljon kun voi.. huolestuttaa tuon lapsen tulevaisuus tässä maapallossa toivon että kaikki tekevät omalta osaltaan edes niitä pieniä tekoja asian parantamiseksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe