Rukous

hansutuulia

Mitä sinulle merkitsee rukous?

Kerro kokemuksistasi, vaikkapa joku rukousvastaus?

8

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansutuulia

4:10 Ja Jabes huusi Israelin Jumalaa, sanoen: "Jospa sinä siunaisit minua ja laajentaisit minun alueeni; jospa sinun kätesi olisi minun kanssani ja sinä varjelisit pahasta, niin että minä pääsisin kipuja kärsimästä!" Ja Jumala antoi hänen pyyntönsä toteutua.

Moni joka on tajunnut rukouksen merkityksen on voinut samalla tavalla nähdä miten kävi Jabesille kun hän rukoili.

• yhteyttä elävän Jumalan kanssa.
        Yksi kaukainen esimerkki rukouksen vaikutuksesta. Tyttäremme, silloinen koulunsa juuri aloittanut oli hyvin kovassa kuumeessa ja houraili. Vanhempina olimme jopa epätoivoisia. Yön aikana sisimpäni huusi Jumalan puoleen 'Herra, anna vaikka minulle tuo lapsen sairaus mutta auta.'
        Koin rukousvastauksena, että yllättävä toipuminen tapahtui nopeasti.

• hansutuulia
        holav kirjoitti:

yhteyttä elävän Jumalan kanssa.
        Yksi kaukainen esimerkki rukouksen vaikutuksesta. Tyttäremme, silloinen koulunsa juuri aloittanut oli hyvin kovassa kuumeessa ja houraili. Vanhempina olimme jopa epätoivoisia. Yön aikana sisimpäni huusi Jumalan puoleen 'Herra, anna vaikka minulle tuo lapsen sairaus mutta auta.'
        Koin rukousvastauksena, että yllättävä toipuminen tapahtui nopeasti.

Herra on voimallinen auttaja!
        Meillä oli tyttären kanssa samansuuntainen, kuume korkealla, mutta kun rukoilin hänen puolestaan kuume lähti ja hän parani ennätys nopeasti. Kyseinen tytär onkin tällä hetkellä kaukaisessa maassa lähetysharjoittelijana, Jumala on ollut meille tosi hyvä.
        Ja ihmeellisiä rukousvastauksia olemme saaneet nähdä.

Erään kerran kun meillä oli tiukkaa, huokailin ylöspäin että leipä on lopussa, kului muutama tunti ja pihaamme kaarsi ystävämme auto ison leipäkuorman kanssa. Hän sanoi meille näin "koin Herran puhuvan ja sanovan että hänen tulee poiketa meille tuomaan leipää." ei voi suurempaa huolenpitoa olla! Kyllä oli kiitosmieltä. (Eikä siinä kuormassa ollut pelkkää leipää, vaan kaikkea mitä oli jäänyt kaupasta parasta ennen päivää, saimme jogurttia, maitoa jne.)!

• PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
        hansutuulia kirjoitti:

Herra on voimallinen auttaja!
        Meillä oli tyttären kanssa samansuuntainen, kuume korkealla, mutta kun rukoilin hänen puolestaan kuume lähti ja hän parani ennätys nopeasti. Kyseinen tytär onkin tällä hetkellä kaukaisessa maassa lähetysharjoittelijana, Jumala on ollut meille tosi hyvä.
        Ja ihmeellisiä rukousvastauksia olemme saaneet nähdä.

Erään kerran kun meillä oli tiukkaa, huokailin ylöspäin että leipä on lopussa, kului muutama tunti ja pihaamme kaarsi ystävämme auto ison leipäkuorman kanssa. Hän sanoi meille näin "koin Herran puhuvan ja sanovan että hänen tulee poiketa meille tuomaan leipää." ei voi suurempaa huolenpitoa olla! Kyllä oli kiitosmieltä. (Eikä siinä kuormassa ollut pelkkää leipää, vaan kaikkea mitä oli jäänyt kaupasta parasta ennen päivää, saimme jogurttia, maitoa jne.)!

Heinäkuussa 1997 Herran Pyhä Henki kehoitti minua rukoilemaan.asuin siihen aikaan lapsuuskodissani Kälviällä.Rukoilin aikani,ollessani vuoteellani selälläni ja sitten,yht'äkkiä kuulin Herran sanovan nämä sanat:-"Ja nyt syömään".Samalla hetkellä,ehkä sekuntia myöhemmin,kuulin ikkunaluukusta lähestyvän auton renkaiden äänen pihan sepelillä.Oven eteen pysähtyi tangokuninkaan siskon auto.Kyseinen nainen kantoi seurakunnan keittiöltä hautajaisista ylitse jäänyttä ruokaa:Perunoita,lihaa,maitoa,kotikaljaa ja jälkiruokakin oli valmiiksi jälkiruokakulhoissa.Söin vatsani täyteen,kun kuulin Herran äänen Pyhästä Hengestä:"No niin riittää,riittää ja sitten jatketaan rukoilemista".Menin vuoteelleni ja jatkoin siitä,mihin olin jäänyt.Mielestäni Herra tällä tavalla halusi näyttää minulle yhden asian.Herran Sana sanoo:"Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa,niin se kaikki muu teille myöskin siinä ohessa annetaan"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!

• Toinen profeetta

>Mitä sinulle merkitsee rukous?<

Rukous on koko uskon elämän avain.

"Henki rukoilee puolestamme lakkaamattomin rukouksin."
      Tästä ei ole kuitenkaan mitään hyötyä, jos ei astu astiksi jonka kautta Henki rukoilee.

Samoin uskosta kristukseen ei ole mitään hyötyä, jos ei myös tee sen mukaan miten Jeesus opettaa.

Sanalla maailman kaikkeus luotiin ja sanalla sitä pidetään pystyssä. Rukoilijat ovat näitä jotka pitävät tämän maailman pystyssä, ja sellaisena kuin maailma nähdään.

Joh 1 alusta.
      "Alussa oli SANA, SANA oli Herran tykönä, ja SANA oli Jumala. Niin kuin oli alussa kaikki luotiin SANAN voimalla ja mikään mikä on maailmassa ei ole ilman Jumalaa."

Jokainen luomme ympäristömme ja tulevaisuutemme SANOILLA jotka tulevat suustamme. "SANA on sinun suussasi ja sydämessäsi."

• Toinen profeetta

Kerran kun olin mennyt aamulla aikaisin rukouskammiooni, minulle tuli puolen päivän aikaan niin kova nälkä että se alkoi haittaamaan rukousta. En kuitenkaan olisi millään malttanut lopettaa välillä ja lähteä syömään, ja samalla kuulin sanat, "ette elä ainoastaan leivästä vaan jokaisesta sanasta joka tulee Herran suusta."

Laitoin kädet vatsani päälle ja aloin täyttämään vatsaani Jumalan sanoilla, ja se todella vei nälän pois. Pystyin jatkamaan rukoustani sen jälkeen iltaan asti, kunnes maalliset velvoitteet pakottivat pois rukouskammiosta.

• yxäijävaan

Kirjotin siitä koulukiusaamisesta parisen päivää sitten ja ainakin sinä kommentoit, kiitos siitä. Tänään hämmästyin koska teksti oli poistettu?! Pakko kysyä koska luit sen, oliko siinä jotain sellaista jonka vuoksi se täytyi sensuroida? Kuitenkin täältä löytyy todella paljon asiatonta kirjoitteluakin? Teksti oli omien tuntemusten tilitystä eikä todellakaan mitään provoilua. No tässä alkaa kyllä hämmästyttämään pikkuhiljaa moni asia entistä enemmän. Ei tässä maailmassa paljoa tilaa ole väliinputoajille, todellakaan.

• hansutuulia

En osaa sanoa miksi poistettiin, joku voi jonkun kirjoitelman pyytää poistamaan, ekimerkiksi jos se on rienaava tai jotenkin hävytön ja sitten poistuu koko aloitus, tämä on ihan outo toiminto tässä enirossa.
        Minun muutamia aloituksiani poistettiin ja niissä ei minusta pitänyt olla yhtään sellaista mikä olisi aiheuttanut poiston. Aloitukseni oli Jumala on hyvä ja siinä oli monta hyvää Raamatunpaikkaa, ja monta muuta sellaista joka oli ihan Jumalan kunniaksi tehtyjä aloituksia, eikä ne olleet mitään provojuttuja. Sinun aloituksesi oli ihan asiallinen ja paikallaan, sillä monenlaista koulukiusaamista on, niin hengellisellä kuin muullakin tasolla ja jopa opettajat ovat tässä mukana. Älä sure, voit aloittaa vaikkapa uudestaan aloituksen. En ehtinyt varmaan lukemaan kuin alun siitä, en ole ollut koko aikaa koneella joten varmaan paljon jäi lukematta. Täällä on muutama häirikkö joko pilaa hyvät kirjoitelmat, jos olet havainnut. Muuten joku voi lähettää ilkeyksissään ylläpidolle että tämä pitää poistaa, vaikka olisi kuinka asiallinen aloitus. ;(    

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5183
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      550
      2633
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2352
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2220
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2007
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1654
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1535
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      127
      1241
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      128
      946
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      899
    Aihe