olen horoskoopiltani leijona, nouseva rapu ja kuu myös leijonassa,kiinalaisessa maa-sika, n kuukausi sitten tapaamani valloittava mies on skorppioni, nouseva leijona ,kuu neitsyessä, hän on syntynyt 30.9.64 eli lohikäärme nähtävästi? kertoisitko mitä mieltä tästa yhdistelmästä ?
Vastaukset 2
- rakastunut sika;)
siis miehen syntymäaika 30.10.64 tietenkin
- Tulisika
Kiinalaiset uskovat, että Sika-nainen rakastuu Lohikäärmeeseen tämän kauneuden ja voiman vuoksi. Lohikäärme edustaa energiaa sen kaikissa muodoissa ja tarvitsee ennen kaikkea toimintaa!
Maa tekee Siasta (kiinteä elementti Vesi) tavallista järkevämmäksi ja kestäväksi. Sika nauttii ennen kaikkea elämän hyvistä asioista ja etsii jatkuvasti sopusointua. Hän vaikuttaa äärimmäisen rauhalliselta mutta Sian pahaa tuulta sietää varoa!
Puu-Lohikäärme mies on tuplapuu (Puun kiinteä elementti on Puu). Tämän Lohikäärmeen kanssa ei sitten kannata riidellä, jos hän ei onnistu tyrmäämään sinua tempuillaan, hän väsyttää sinut saivartelullaan... Sika etsii turvallisuutta, Lohikäärme seikkailua. Kun kerran voitat hänen sydämensä hän on kuitenkin lojaali.
Loppusanat: ei onneton mutta vähemmän onnekas yhdistelmä, sanovat kiinalaiset.
Leijona/Skorpioni: leijonat tulevat toimeen melkein kaikkien merkkien kanssa (Sika!) mutta ovat liian voimakkaita niille, joiden Aurinko on Kauriissa tai Kaloissa, ja vähemmän onnekkaita niiden kanssa, joiden Aurinko on Kauriissa, Vesimiehessä tai..... Skorpionissa.
Länsimainen tulkinta antaa saman lopputuloksen.
Mies- Skorpioni (vesi): Skorpionissa on enemmän voimaa kuin muilla (Lohikäärme!) ja tämä saa hänet osoittamaan voimakasta intohimoa. Merkin suurempia paheita ovat vikojen etsintä ja mustasukkaisuus. Aurinko Skorpionissa-Kuu Neitsyeessä yhdistelmä aiheuttaa liikaa kriittisyyttä (ihminen etsii helposti vikoja kaikesta). Miehellä on suuria ideoita ja korkeita pyrkimyksiä (nouseva Leijona/Lohikäärme).
Nainen- Aurinko Leijonassa-Kuu Leijonassa: yhdistelmä antaa hyvin myönteisen ja päättäväisen luonteen, samalla myös varautuneisuutta ja ylpeyttä (Sika!). Nouseva Rapu on äärimmäisen herkkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo196642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 20446
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398