Kysysin vaan kaikkien teidän mielipidettä! Kun mulla on tietokoneella simssejä.. Ja haluaisin myös sen uuden The sims 2 Autiosaari pelin joka on vaa playstation 2 ja nintedo wiille ja muille konsoleille! Ja tämä samahan on tulossa pc:lle myöhemmin mutta vain siinä elämäntarinat sims jutussa. Niin että kannattaako minun odottaa että se tulee siinä pc:lle the sims 2 autiosaari vai ostanko sen nyt jo ps2:lle.. Ja jos jollakin on jo tää kyseinen peli ps2:lla nii voitko kuvailla ja kertoa onko hyvä peli? että kannattaako yleensäkkin ostaa? :) Kiitos kaikille vastaajille
Koskee autiosaarta
6
454
Vastaukset
- mimmi*
minusta tämä peli EI tule PC:lle. olen saanut sellaisen kuvan. eikä se ole jatkoa elämäntarinoiden jatko osa, sillähän oli joku nimi, muistaakseni ;? en ole ihan varma, mutta PC:lle se ei mielestäni tule
- PissatPoisKorvienVälistä!!!...
Mimmi* hei,lue se viesti ja valuta se pissa pois sieltä korvien välistä,niin ajatuskin kulkee! Jos luet viestin tarkkaan Siinä lukee KANNATTAAKO MUN OSTAA SE PLAYSTATIONILLE VAI OOTANKO PC:VERSIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos et jaksa lukea viestejä loppuun niin aijai! Ei hyvää seuraa.... - mimmi*
PissatPoisKorvienVälistä!!!... kirjoitti:
Mimmi* hei,lue se viesti ja valuta se pissa pois sieltä korvien välistä,niin ajatuskin kulkee! Jos luet viestin tarkkaan Siinä lukee KANNATTAAKO MUN OSTAA SE PLAYSTATIONILLE VAI OOTANKO PC:VERSIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos et jaksa lukea viestejä loppuun niin aijai! Ei hyvää seuraa....mähän kirjotinkin, että ei se minun milestä tule PC:lle. niin mitä valittamista tuossa on? täh... kirjotin omasta mielestä ihan asiallisesti ja kerroin oman mielipiteeni. ja tosiaankin, luin viestin loppuun ja ymmärsin sen oikein, ja kirjoitin, että "minun mielestä se EI TULE PC:lle. kannattaisiko, itelläs mennä johonki äidinkielen kurssille, ja valutta pissat korvista!?!
- jaa
Tulee se pc:lle. 30.1.2008.
- 50%
Luin siitä pelistä (en siis omista sitä!) ja peli vaikutti siistiltä. No,täytyyhän siinä tehdä vaikka mitä. Jos sinulla on playstation 2 ,niin sinuna ainakin miettisin,maksaako pleikkari-versio paljon....
Toisaalta,jos sinulla on enemmän muistia tietokoneellasi kun playstation:nissasi....
No en mä osaa selittää..... pc:lle tuli äskö se matkoilla ja se autiosaari on MINUN tietääkseni niiku matkoilla lisäosasta pleikkarin versio. oon ite ajatellu ostaa sen pleikkarille mut pc:lle se ei kyllä VARMASTI tuu. itelläni on kaikki lisäosat. (mut vaa 1 kamasetti joka on iha syvältä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406