Kysysin vaan kaikkien teidän mielipidettä! Kun mulla on tietokoneella simssejä.. Ja haluaisin myös sen uuden The sims 2 Autiosaari pelin joka on vaa playstation 2 ja nintedo wiille ja muille konsoleille! Ja tämä samahan on tulossa pc:lle myöhemmin mutta vain siinä elämäntarinat sims jutussa. Niin että kannattaako minun odottaa että se tulee siinä pc:lle the sims 2 autiosaari vai ostanko sen nyt jo ps2:lle.. Ja jos jollakin on jo tää kyseinen peli ps2:lla nii voitko kuvailla ja kertoa onko hyvä peli? että kannattaako yleensäkkin ostaa? :) Kiitos kaikille vastaajille
Koskee autiosaarta
6
510
Vastaukset
- mimmi*
minusta tämä peli EI tule PC:lle. olen saanut sellaisen kuvan. eikä se ole jatkoa elämäntarinoiden jatko osa, sillähän oli joku nimi, muistaakseni ;? en ole ihan varma, mutta PC:lle se ei mielestäni tule
- PissatPoisKorvienVälistä!!!...
Mimmi* hei,lue se viesti ja valuta se pissa pois sieltä korvien välistä,niin ajatuskin kulkee! Jos luet viestin tarkkaan Siinä lukee KANNATTAAKO MUN OSTAA SE PLAYSTATIONILLE VAI OOTANKO PC:VERSIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos et jaksa lukea viestejä loppuun niin aijai! Ei hyvää seuraa.... - mimmi*
PissatPoisKorvienVälistä!!!... kirjoitti:
Mimmi* hei,lue se viesti ja valuta se pissa pois sieltä korvien välistä,niin ajatuskin kulkee! Jos luet viestin tarkkaan Siinä lukee KANNATTAAKO MUN OSTAA SE PLAYSTATIONILLE VAI OOTANKO PC:VERSIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos et jaksa lukea viestejä loppuun niin aijai! Ei hyvää seuraa....mähän kirjotinkin, että ei se minun milestä tule PC:lle. niin mitä valittamista tuossa on? täh... kirjotin omasta mielestä ihan asiallisesti ja kerroin oman mielipiteeni. ja tosiaankin, luin viestin loppuun ja ymmärsin sen oikein, ja kirjoitin, että "minun mielestä se EI TULE PC:lle. kannattaisiko, itelläs mennä johonki äidinkielen kurssille, ja valutta pissat korvista!?!
- jaa
Tulee se pc:lle. 30.1.2008.
- 50%
Luin siitä pelistä (en siis omista sitä!) ja peli vaikutti siistiltä. No,täytyyhän siinä tehdä vaikka mitä. Jos sinulla on playstation 2 ,niin sinuna ainakin miettisin,maksaako pleikkari-versio paljon....
Toisaalta,jos sinulla on enemmän muistia tietokoneellasi kun playstation:nissasi....
No en mä osaa selittää..... pc:lle tuli äskö se matkoilla ja se autiosaari on MINUN tietääkseni niiku matkoilla lisäosasta pleikkarin versio. oon ite ajatellu ostaa sen pleikkarille mut pc:lle se ei kyllä VARMASTI tuu. itelläni on kaikki lisäosat. (mut vaa 1 kamasetti joka on iha syvältä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437