Koskee autiosaarta

Jokunne

Kysysin vaan kaikkien teidän mielipidettä! Kun mulla on tietokoneella simssejä.. Ja haluaisin myös sen uuden The sims 2 Autiosaari pelin joka on vaa playstation 2 ja nintedo wiille ja muille konsoleille! Ja tämä samahan on tulossa pc:lle myöhemmin mutta vain siinä elämäntarinat sims jutussa. Niin että kannattaako minun odottaa että se tulee siinä pc:lle the sims 2 autiosaari vai ostanko sen nyt jo ps2:lle.. Ja jos jollakin on jo tää kyseinen peli ps2:lla nii voitko kuvailla ja kertoa onko hyvä peli? että kannattaako yleensäkkin ostaa? :) Kiitos kaikille vastaajille

6

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi*

minusta tämä peli EI tule PC:lle. olen saanut sellaisen kuvan. eikä se ole jatkoa elämäntarinoiden jatko osa, sillähän oli joku nimi, muistaakseni ;? en ole ihan varma, mutta PC:lle se ei mielestäni tule

• PissatPoisKorvienVälistä!!!...

Mimmi* hei,lue se viesti ja valuta se pissa pois sieltä korvien välistä,niin ajatuskin kulkee! Jos luet viestin tarkkaan Siinä lukee KANNATTAAKO MUN OSTAA SE PLAYSTATIONILLE VAI OOTANKO PC:VERSIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jos et jaksa lukea viestejä loppuun niin aijai! Ei hyvää seuraa....

• mimmi*
        PissatPoisKorvienVälistä!!!... kirjoitti:

Mimmi* hei,lue se viesti ja valuta se pissa pois sieltä korvien välistä,niin ajatuskin kulkee! Jos luet viestin tarkkaan Siinä lukee KANNATTAAKO MUN OSTAA SE PLAYSTATIONILLE VAI OOTANKO PC:VERSIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Jos et jaksa lukea viestejä loppuun niin aijai! Ei hyvää seuraa....

mähän kirjotinkin, että ei se minun milestä tule PC:lle. niin mitä valittamista tuossa on? täh... kirjotin omasta mielestä ihan asiallisesti ja kerroin oman mielipiteeni. ja tosiaankin, luin viestin loppuun ja ymmärsin sen oikein, ja kirjoitin, että "minun mielestä se EI TULE PC:lle. kannattaisiko, itelläs mennä johonki äidinkielen kurssille, ja valutta pissat korvista!?!

• jaa

Tulee se pc:lle. 30.1.2008.

• 50%

Luin siitä pelistä (en siis omista sitä!) ja peli vaikutti siistiltä. No,täytyyhän siinä tehdä vaikka mitä. Jos sinulla on playstation 2 ,niin sinuna ainakin miettisin,maksaako pleikkari-versio paljon....
      Toisaalta,jos sinulla on enemmän muistia tietokoneellasi kun playstation:nissasi....
      No en mä osaa selittää.....

• pc:lle tuli äskö se matkoilla ja se autiosaari on MINUN tietääkseni niiku matkoilla lisäosasta pleikkarin versio. oon ite ajatellu ostaa sen pleikkarille mut pc:lle se ei kyllä VARMASTI tuu. itelläni on kaikki lisäosat. (mut vaa 1 kamasetti joka on iha syvältä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      70
      4915
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      288
      4602
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      290
      3478
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      119
      3326
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      38
      3310
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1898
    7. 105
      1640
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1291
    9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      40
      1215
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      97
      1185
    Aihe