Elikkäs Uuden levyn yhden biisin nimi on Ghost of Love.
Miltä se teistä kuulostaa ja millasia tuntemuksia herättää...onko kyseessä kenties funerl songin tai Keep Your Heart Brokenin tapainen biisi.
Vapaa sana nimestä
Ite ainakin olettaisin melko melodista ja surullista biisiä...aika kuitenkin näyttää mitä tuleman pitää...
Uuden biisin nimi
3
746
Vastaukset
- kamala täti
Ei pitäisi tuomita ennen kuin kuulee itse musiikkia, mutta hei jotain rajaa pliis.
Odotukset on tosi "korkealla", jos levy kantaa nimeä Black roses tai jotain vastaava ja sinkku on nimeltään Ghost of love. Laurin pitäis kouluttaa englantiaan lisää, ja lopettaa tuo häpeällinen Himin jäljittely. Jos taas koko levy on pelkkää hänen tunteistaan rulisemista, en kestä. En ole itseasiassa kestänyt aikoihin. Onneksi tyttöystävänsä musiikki on kiinnostavampaa.- Thydy705
Kyllä vain ite tuli mieleen HIM:in Dark Light levy ja ite en siitä levystä aivan hirveesti pidä, vaikka HIMiä kuuntelenkin. Mutta täytyy toivoo, ettei levy ole liian tyypillinen korkeita myyntilukuja perusrockpoppuurolla hakeva lätty.
Toivottavasti palattaisiin hieman ajassa taaksepäin vanhemman Rasmuksen tyyliseen musiikkiin, esim. Into on mielestäni hyvä levy, vaikka DL oli ns. pankinräjäyttävä levy, mutta sekin melkeinpä ITS:n ansioo. - ozzy94
"Laurin pitäis kouluttaa englantiaan lisää, ja lopettaa tuo häpeällinen Himin jäljittely. Jos taas koko levy on pelkkää hänen tunteistaan rulisemista, en kestä. En ole itseasiassa kestänyt aikoihin. Onneksi tyttöystävänsä musiikki on kiinnostavampaa." no ihan ekaks jos meinaat pmmp tä niin se on ihan hirveetä koiran oksennusta.ja ei mulle kyllä tullu yhtään HIM mieleen ja omistan kyllä DLän. ja mitä Laurin emglannissa muka on vikaa? Lauri on suamen historian PARAS laulaja.ja mitä sitten jos laulaa samaa tyyliä kun Him
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908546Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462623Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991500- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100