miten tulevaisuudessa?

lecrolyn

Itse olen jouskari N ja minulla oli "yhden illan" juttu kauris miehen kanssa, jonka olen ystävien kautta tuntenut jo pidempään.
En olis koskaan uskonut että näin kävis joten tarvisin vähän tietoa että miten tämä mies esim. suhtautuu muhun seuraavan kerran kun ollaan samassa porukassa?

3

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkaaja._a

Nyt on hieman huono hetki alkaa ollaa kauriin kaa, kun tähtikuviot on vastaan sitä. Kauris on äreä ja sekava, mutta keväällä on paree....

• Mitäs

..vielä?.. kerro lisää,..(oli niin hauskaa..;)

Minä kauris miehenä sanon näin.

Hänen tunteet on. Raikasta ja rehellistä kuin lähteen vesi joka vie janon paljon paremmin kuin sokerilimonadi. Valitettavan harva vain muistaa sen tässä yltäkylläisyyden maailmassa. Toivon, että sinä jaksat muistaa, sillä hänen rakkautensa on todella pohjaton.

• vinkkaaj aa*
        Mitäs kirjoitti:

..vielä?.. kerro lisää,..(oli niin hauskaa..;)

Minä kauris miehenä sanon näin.

Hänen tunteet on. Raikasta ja rehellistä kuin lähteen vesi joka vie janon paljon paremmin kuin sokerilimonadi. Valitettavan harva vain muistaa sen tässä yltäkylläisyyden maailmassa. Toivon, että sinä jaksat muistaa, sillä hänen rakkautensa on todella pohjaton.

>>>>>Seurailkaahan vain kauris-merkkistä porukkaa. kovilla tuntuvat olevan ne kauriit, joiden asteita mars sahaa. Ja tätä jatkuu ensi vuoden puolelle asti..Tarkoitan siis heitä, joiden kartalla on jokin planeetta kauriissa tuossa asteluokassa 1-n.15 astetta, saattavat olla epätavallisen ärtyistä tai muuten äksympää kansaa, yhtenä esimerkkinä asian ilmenemismahdollisuuksista. >>>>>>

Tämä on lainaus "Jokelan tapaus" ketjusta. Tutkailin erästä lähellä olevaa kaurista ja kas kuma . Antenni kateissa sillä on. Ihmettelin että mikä mättää, mutta nyt valkeni. Tämä tapaus liittyi Plutoon kauriissa jota venus nyt transitoi. Kiirettä ja muutosta, uutta uraa jne. jne.. Mutta muuten ihana ihminen. Niin, kiire ja kauris on muutenkin kuin paita ja peppu.

Hei muutkin! Miten kauris nyt makaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6932
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6513
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6303
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4112
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      58
      2179
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1492
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1230
    Aihe