miten tulevaisuudessa?

lecrolyn

Itse olen jouskari N ja minulla oli "yhden illan" juttu kauris miehen kanssa, jonka olen ystävien kautta tuntenut jo pidempään.
En olis koskaan uskonut että näin kävis joten tarvisin vähän tietoa että miten tämä mies esim. suhtautuu muhun seuraavan kerran kun ollaan samassa porukassa?

3

966

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkaaja._a

Nyt on hieman huono hetki alkaa ollaa kauriin kaa, kun tähtikuviot on vastaan sitä. Kauris on äreä ja sekava, mutta keväällä on paree....

• Mitäs

..vielä?.. kerro lisää,..(oli niin hauskaa..;)

Minä kauris miehenä sanon näin.

Hänen tunteet on. Raikasta ja rehellistä kuin lähteen vesi joka vie janon paljon paremmin kuin sokerilimonadi. Valitettavan harva vain muistaa sen tässä yltäkylläisyyden maailmassa. Toivon, että sinä jaksat muistaa, sillä hänen rakkautensa on todella pohjaton.

• vinkkaaj aa*
        Mitäs kirjoitti:

..vielä?.. kerro lisää,..(oli niin hauskaa..;)

Minä kauris miehenä sanon näin.

Hänen tunteet on. Raikasta ja rehellistä kuin lähteen vesi joka vie janon paljon paremmin kuin sokerilimonadi. Valitettavan harva vain muistaa sen tässä yltäkylläisyyden maailmassa. Toivon, että sinä jaksat muistaa, sillä hänen rakkautensa on todella pohjaton.

>>>>>Seurailkaahan vain kauris-merkkistä porukkaa. kovilla tuntuvat olevan ne kauriit, joiden asteita mars sahaa. Ja tätä jatkuu ensi vuoden puolelle asti..Tarkoitan siis heitä, joiden kartalla on jokin planeetta kauriissa tuossa asteluokassa 1-n.15 astetta, saattavat olla epätavallisen ärtyistä tai muuten äksympää kansaa, yhtenä esimerkkinä asian ilmenemismahdollisuuksista. >>>>>>

Tämä on lainaus "Jokelan tapaus" ketjusta. Tutkailin erästä lähellä olevaa kaurista ja kas kuma . Antenni kateissa sillä on. Ihmettelin että mikä mättää, mutta nyt valkeni. Tämä tapaus liittyi Plutoon kauriissa jota venus nyt transitoi. Kiirettä ja muutosta, uutta uraa jne. jne.. Mutta muuten ihana ihminen. Niin, kiire ja kauris on muutenkin kuin paita ja peppu.

Hei muutkin! Miten kauris nyt makaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe