http://www.turunsanomat.fi/mielipiteet/?ts=1,3:1009:0:0,4:9:0:1:2006-05-21;4:8:0:0:0;4:139:0:0:0;4:140:0:0:0,104:9:380068,1:0:0:0:0:0:
Eheee. Jollain on siitten vaikeaa ymmärtää PALAUTUSPROSENNTTIA ja todenäköisyyksiä..
Ei niitä voittoja vaan kaikille osu välttämättä kymmenenkään vuoden aikana kun todenäköisyydet on niin olemattomat.
Katsokaapa mitä löysin..
5
1075
Vastaukset
- epäillyttäviä
linkkejä.
Epäilyttävää turunsanomissa muka voisi olla?
Tai iteasiassa tuossa kirjoituksessa on paljon epäilyksiä
- Gamblerille
Minusta tuo arvonta pitää tehdä kuten lotto eli koneessa pyörii pallot, jotta epäilyille ei jäisi sijaa.
Tai sitten koneellakin, mutta se pitäisi nähdä suorana... Tämä nykyisenlainen tuloksen kertominen, kuin olisi arvonta on naurettava.
Tuolta se vain silloin alussa tuntui ihmisistä.
Veikkaus siirtää kenosta 15% muualle ja antaa pelaajille 40%, eli saman kuin lotossakin.
Onko palautusprosentti "keskimäärin" edes 55% , tietysti voidaan kikkailla että näyttäisi olevan, mutta mistäs tarkistat, kun vaihtoa ei kerrota...- toisinsanoen
Todennäköisyydet ja palautusprosenttien välinen korrelaatio pieni.
Todennäköisyys pieni, kuten myös osumista saatavat palkinnot. Ei kannata. toisinsanoen kirjoitti:
Todennäköisyydet ja palautusprosenttien välinen korrelaatio pieni.
Todennäköisyys pieni, kuten myös osumista saatavat palkinnot. Ei kannata.Tämä on vaan joidenkin esim. kampelan ja 3.naisen todella vaikea tajuta.
Miks ihmeessä laskettas joka tasolle noin surkee n.55%:n plautusprosentti jos pelissä huijattaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111