Tietääkö kukaan oikein hyvää pitopalvelua Harjavallassa? Tiedän pitopalveluista kahvila Maileenan sekä Kari Heinon lounaskahvilan, mutta onko muita, hyvämaineisia?
Tarvitaan kakkukahvitukseen pienehkölle porukalle... Olen kuullut kehuja jostain Kari Ylanderista, mutta en löytänyt sellaista nimeä/firmaa mistään??
Hyvää pitopalvelua Harjavallassa?
20
3824
Vastaukset
- Soppamies__75
Kimmo Ylander - suosittelen
- varmaan salainen
numero. kysele kaikilta tutuilta, joku tietää. pitkäpäälän henkilökunnasta joku ainakin tuntee, kimmo meinaan asuu siinä liki.tekee aivan taivaallisen ihanat kakut ja voileipäkakut. pesee ihan mennen tullen muut täällä olevat. suosittelen lämpimästi. nyt sitten vaan numeron metsästykseen onnea.
- ja iso sellainen
varmaan salainen kirjoitti:
numero. kysele kaikilta tutuilta, joku tietää. pitkäpäälän henkilökunnasta joku ainakin tuntee, kimmo meinaan asuu siinä liki.tekee aivan taivaallisen ihanat kakut ja voileipäkakut. pesee ihan mennen tullen muut täällä olevat. suosittelen lämpimästi. nyt sitten vaan numeron metsästykseen onnea.
piti kirjottaa että pirkkalan koulu. ajatukset vissiin vähän harhaili;)
- Äkkiä apua
..jos jollain olis yhteystietoja Kimmo Ylanderille, otetaan vastaan kiitollisuudella!
=) - voi ja uskalla
Äkkiä apua kirjoitti:
..jos jollain olis yhteystietoja Kimmo Ylanderille, otetaan vastaan kiitollisuudella!
=)laittaa kimmon numeroa koska jos se on salainen niin taatusti ei tykkää jos se on kaiken kansan nähtävillä. mene pirkkalan koulun keittiöön esim ja kysy sieltä.
- Muuli12365
voi ja uskalla kirjoitti:
laittaa kimmon numeroa koska jos se on salainen niin taatusti ei tykkää jos se on kaiken kansan nähtävillä. mene pirkkalan koulun keittiöön esim ja kysy sieltä.
..aika hauskaa, jos YRITTÄJÄN yhteystietoja ei julkaista !!!
- Nimetön
Kimmo Ylander
- ENIROSTA
Ylander Kimmo, ravintolapäällikkö Puhelinnumero 0400731571
Rantalankatu 16
Harjavalta- ENIROSTA
0400946961
(Sonera)
- herkku
Kimmo löytyy netistä :www.ravintolahakuninmaki.fi
Löytyy kyllä www-sivu, mutta sivulla oleva sp-osoite ei sitten toimikaan. Kyllä yhteystiedot pitäisi olla kunnossa. Elämme sentään 2000-lukua ja sähköinen yhteydenpito on ensiarvoisen tärkeää ja todellakin mahdollista.
- qwertyuiopå¨g
iha googlella löyty
Ravintola Hakuninmäki
Harjavalta
Karttatiedot ©2013 Google - Käyttöehdot
Ilmoita karttavirheestä
Kartta
Satelliitti
Reittihaku tästä osoitteesta
Reittihaku tähän osoitteeseen
Etsi yrityksiä tai palveluita kartalla näkyvältä alueelta
Virallinen toimiala
Pitopalvelu
Käyntiosoite
Rantalankatu 16, 29200 HARJAVALTA
Puhelin
0400 731571 - suosittelen
Minä suosittelen Maileenaa. Aivan mahtavat ruuat ja leipomukset, hinta kohtuullinen ja palvelu iloista ja hyvää.
- legalzedwriter
Suosittelen Hautalan kioskia. Maittavaa arabiruokaa edullisesti.
- legalzedvriter
Mää tuun leipoon sun muijaas paljaalla;)
- yhhhhym
Mailena, ehdottomasti.
Kimmolta en ole vielä saanut mitään hyvää. Kaikki on puolivalmistetta tms.. - todella pettynyt
Minä en taas enää koskaan tilaa mitään Maileenasta....
- Onnistuneet syntymäp
Koita Huovinhelmeä en pettynyt todella hyvää ja kilpailukykyinein hinta!
- pika-apu
Onnistuneet syntymäp kirjoitti:
Koita Huovinhelmeä en pettynyt todella hyvää ja kilpailukykyinein hinta!
7 vuotta sitten aloittaja kysellyt pitopalveluita ja äkkiäkin ollut tarve :). On tainnut ne juhlat jo mennä?
- haravallantyär
Kimmolla ei ole nyt rahaa
niin sano ite.
Ostanu liian kalliin mersun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596865Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414825- 752647
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412009- 181788
- 301587
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151349- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137