Naapuri piereskelee..

Mitään rajaa

Minulla on seinä naapuri, jolla on tapana röyhtäillä ja piereskellä estottomasti. Eihän se näin talvella haittaa, mutta kesällä on todella inhottavaa ottaa aurinkoa parveekkeella, kun naapuri piereskelee omallaan. Muuttaisi pois, tuollainen haisunäätä!! Näyttää vain huonoa mallia talon kakaroillekin. Muutenkin kittaa pullotolkulla kaljaa, ja kuljeskelee puolialastomana kesällä parvekkeellaan ja kerrostalon yhteisellä pihalla. Todella ällöttävää katseltavaa. Taitaa olla juoppo ja työtön lusmu. Yhteiskunnan pohjasakkaa.

10

2577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan nähdä

parempia provoja. Ja eikö ole ihan selvää, että on terveellisempää piereskellä kun kerätä sitä kaasua suolisto täyteen ;)

• itsestäsi

Kun tiedät noin hyvin "naapurin" asiat.

Katsohan peiliin!

• on kysymys

Hieno alustus asiaan, mutta missä on kysymyksesi? Hillitty puolialastomuus, laillisten nauntintoaineiden käyttö sekä luonnolliset ruumiinfunktiot lienevät sekä laillisia että taloyhtiön säännösten mukaisia?

• mitään rajaa..

Eikös tällä palstalla ollut tarkoitus keskustella yleisesti siitä, minkälaista elämä on naapureiden kanssa. Keskustelua aloittaakseen kyseessä ei siis tarvitse olla aina ehdoton taloyhtiön sääntöjen tai lain rikkominen.

Piereskely on todellakin ihan normaali ilmiö, mutta miksi se pitää tehdä niin äänekkäästi ihan kuin tarkoituksella muiden kiusaksi. Se ei myöskään ole normaalia muutama kerta päivässä paukuttelua, vaan todella usein toistuvaa ja jatkuvaa. On todella kiusallista istua iltaa ystävien kanssa parvekkeella, kun naapurissa paukutellaan kuin sodassa.

Ja tuo puolialastomuus on lähinnä esteettinen haitta! Sitä kun haluisi ihailla parvekkeeltaan kaunista auringonlaskua ja järven kimallusta, mutta väistämättä katse osuu pihalla kökkivään kaljamahaan. Pullojen jatkuva kilistely ja humalaisen horinat ovat myös ikävä haitta tunnelmallisessa kesä-illassa.

• talotaikuri
        mitään rajaa.. kirjoitti:

Eikös tällä palstalla ollut tarkoitus keskustella yleisesti siitä, minkälaista elämä on naapureiden kanssa. Keskustelua aloittaakseen kyseessä ei siis tarvitse olla aina ehdoton taloyhtiön sääntöjen tai lain rikkominen.

Piereskely on todellakin ihan normaali ilmiö, mutta miksi se pitää tehdä niin äänekkäästi ihan kuin tarkoituksella muiden kiusaksi. Se ei myöskään ole normaalia muutama kerta päivässä paukuttelua, vaan todella usein toistuvaa ja jatkuvaa. On todella kiusallista istua iltaa ystävien kanssa parvekkeella, kun naapurissa paukutellaan kuin sodassa.

Ja tuo puolialastomuus on lähinnä esteettinen haitta! Sitä kun haluisi ihailla parvekkeeltaan kaunista auringonlaskua ja järven kimallusta, mutta väistämättä katse osuu pihalla kökkivään kaljamahaan. Pullojen jatkuva kilistely ja humalaisen horinat ovat myös ikävä haitta tunnelmallisessa kesä-illassa.

no soita taalasmaan sepolle et käy pistämäs asiat järjestykseen tai lasse vois ottaa asian esille hallituksen kokouksessa.

• aatamin asussa

ei voi sanoo muuTA KUN LIIAN TIUKKA PIPO JA MUUTA POIS, MUT ÄLÄ LÄHELLE MEITÄ KUN HYVÄN TONTIN KRITEERIT ON ET VOI KIERTÄÄ RAJAT MUNASILLAAN ETTEI NAAPURIT NÄÄ.

• ssdkkldssdd
        mitään rajaa.. kirjoitti:

Näytä niille "pahaa silmää", niin johan kauhistuvat ja karkaavat...!;)

• tää naapuri..

..ilmoittautuu - ja tässä vastauksia:

.. kele ku pierettää niin pieren !
      Niin ja kaikki naiset ovat suorastaan vaatineet että kulkisin munasillani pitkin pihoja kun oon niin komee ja mulla on niin komee ja iso (tän olen haaveunissani nähnyt monta kertaa)!

Lisäksi olen täysin aivoton ja älyä vailla oleva maalaisjurtikka ja olen aina kaljapöhnässä kun en tajua sivistyneestä yhteiskunnasta mitään !

Ei ne opettanu .. per..kele aina sain yksin siellä peräkammarissa olla ..tana !

• Kouba

Asun vanhassa talossa alimman kerroksen asunnossa kalliossa, minua ei haittaa naapurin pierut, vaikka kuulenkin ne selvästi ja hajukin tulee perässä, itse asiassa nautin siitä.

Minä pidän asumisestani vanhassa talossa, täällä saa kuunnella niin monelaisia ääniä, haistella välillä kirpeää virtsan hajua, välillä, ripulipaskan hajua, vanhassa jykevässä kivitalossa on hauska asua näin poikamiehen.

• Anonyymi

Yhteiskunnan pohjasakka kyllä. He asuvat kommunisti kommuuneissa. Osta omakotitalo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      32
      3335
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2525
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      69
      2488
    4. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      83
      2054
    5. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1398
    6. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      1338
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      378
      1016
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      34
      813
    9. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      798
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      740
    Aihe