Vähän kipeänä + alkoholi

moikkamoih

Jos on pientä flunssaa ilmassa niin tietääkö joku että jos silloin ottaa lasin jos toisenkin, niin vaikuttaako se jotenkin ?

9

20723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.Ullo

Flunssat kannattaa ilmanmuuta potea pienessä sievässä. Kaikki kokeilleet tietävät sen. Lääkärit antoivat aikoinaan ymmärtää, että antibioottikuuri (tai mikään muukaan lääkekuuri) ei sovi yhteen alkoholin kanssa, mutta näiden juttujen todellinen syy on ollut jo kauan tiedossa. Antibioottikuurissa on tärkeää että pillerit otetaan ajallaan ja se saattaa unohtua, jos tulee astuttua turhan raskaasti korkin päälle. Liikaa ei siis kuurin aikana pidä juoda sitä viinaa.

• rotissööri

minä vilustuessani en ota mitään lääkkeitä. Sen sijaan paljon lämmintä juotavaa ja teehen konjakkia. Näin keho itse tuottaa tarvitsemansa vasta-aineet , enkä sitten vuoteen sairastu. Parhainta on siis konjakki ja campari. Kylmää olutta sen sijaan ei pidä juoda, mutta voi kylläkin n. 30 asteisena. Pidä jalat lämpiminä ja erityissti kurkun ympärille villahuivi, jos on kurkkukipua.

• AmmattiPiruilija

Ei viina paranna mutta on mukavampi sairastaa.

• nimimerkki

Krapula kipeenä on aika epämukavaa...

Toissa uudena vuotena olin kuumeessa ja piti pienet pöhnät saada :)

Jos kovasti kipeenä on niin ei varmaan tee kovin hyvää.

• Siis itellä ollu nyt 5 pv sietämätöntä kurkkukipua (pelkkää flunssaa kuulemma) . Mut nyt pääsin pe ottaa nelos olutta nii ekaa kertaa tällä viikolla pystyny kattoo sarjaa koko jakson et menee nieltäessä naama norsun vitulle. En tiedä mitä se flunssalle tekee mutta ekat muutama tunti mistä sain nauttia viikon aikana.

• Anonyymi

Kyllä sauna, kalja, avanto auttaa. Elimistö ehkä saa semmoset kierrokset, että tauti haihtuu pois. Olen tämän kokeillut ja itseäni auttaa. Ulkoilua ym., kaljaa muutama, ja tauti poistuu. En tarkalleen tiedä mekanismia, mutta kyllä on auttanu.

• Anonyymi

Olut sisältää ainakin sitä humalaa (humulus lupulus) . Humalalla on todettu mm. antibakteerisia ominaisuuksia. Sen on todettu jopa estävän koronavirusta. Alkoholin vaikutus on aika kyseenalainen. Ainakin alkoholin sanotaan laskevan vastustuskykyä.

• Anonyymi

Sellaista ongelmaa ei ihmisellä olekkaan, mitä ei saisi ryyppäämällä pahenemaan.

Koskee myös terveysongelmia.

• Anonyymi

Kyllä kaljakuuri tehoaa viiruksiin. Ainakin on mukavampi sairastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe