Vähän kipeänä + alkoholi

moikkamoih

Jos on pientä flunssaa ilmassa niin tietääkö joku että jos silloin ottaa lasin jos toisenkin, niin vaikuttaako se jotenkin ?

5

18832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.Ullo

      Flunssat kannattaa ilmanmuuta potea pienessä sievässä. Kaikki kokeilleet tietävät sen. Lääkärit antoivat aikoinaan ymmärtää, että antibioottikuuri (tai mikään muukaan lääkekuuri) ei sovi yhteen alkoholin kanssa, mutta näiden juttujen todellinen syy on ollut jo kauan tiedossa. Antibioottikuurissa on tärkeää että pillerit otetaan ajallaan ja se saattaa unohtua, jos tulee astuttua turhan raskaasti korkin päälle. Liikaa ei siis kuurin aikana pidä juoda sitä viinaa.

    • rotissööri

      minä vilustuessani en ota mitään lääkkeitä. Sen sijaan paljon lämmintä juotavaa ja teehen konjakkia. Näin keho itse tuottaa tarvitsemansa vasta-aineet , enkä sitten vuoteen sairastu. Parhainta on siis konjakki ja campari. Kylmää olutta sen sijaan ei pidä juoda, mutta voi kylläkin n. 30 asteisena. Pidä jalat lämpiminä ja erityissti kurkun ympärille villahuivi, jos on kurkkukipua.

    • AmmattiPiruilija

      Ei viina paranna mutta on mukavampi sairastaa.

    • nimimerkki

      Krapula kipeenä on aika epämukavaa...

      Toissa uudena vuotena olin kuumeessa ja piti pienet pöhnät saada :)

      Jos kovasti kipeenä on niin ei varmaan tee kovin hyvää.

    • Siis itellä ollu nyt 5 pv sietämätöntä kurkkukipua (pelkkää flunssaa kuulemma) . Mut nyt pääsin pe ottaa nelos olutta nii ekaa kertaa tällä viikolla pystyny kattoo sarjaa koko jakson et menee nieltäessä naama norsun vitulle. En tiedä mitä se flunssalle tekee mutta ekat muutama tunti mistä sain nauttia viikon aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe