leijona-mies ja rapu-nainen

rapu -75

onko aivan mahdoton yhdistelmä? kertokaa jos on kokemuksia.

10

3590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

      Älä ehkees yritä.Ei tule mitään. täysin toivotonta.3 vuoden yrityksen jälkeen vain surua ja murhetta..

    • leijona2007

      Todella vaikea yhdistelmä.Rapu viihtyy kotona ja leijona on aina menossa. Rapu on säästäväinen mutta samaa ei voi sanoa leijonasta. Rapu on mustasukkainen ja omistushaluinen. Valitettavasti leijona ei voi sietää näitä piirteitä.Nämä kaksi merkkiä ovat hyvin erilaisia.Rapu on se joka tässä suhteessa joutuu helposti kärsimään.Ravulle sopisi mielestäni paremmin kauris tai härkä. Tunnen useita pareja joista toinen on kaksonen ja toinen rapu. Nämä kaksi vetävät myös toisiaan puoleensa mutta ei sekään mikään helppo suhde ole. Tietysti kaikkien merkkien kohdalla voi myös nousevat merkit vaikuttaa ja muuttaa tilanteen aivan toiseksi.

      • Nimetön

        Minulla on kokemusta kauris miehestä. Oltiin 7vuotta yhdessä. Yksi lapsi liitosta. En ole mustasukkainen. Voi olla että olen hiukan omistus haluinen. Mutta olen tässä oppinut myös senkin että ei kannata toista ihmistä "kahlita" koska itse en siedä sitä mieheltä. Minulla on äiti joka on leijona. Tiedän kyllä siis millainen leijona voi olla. Olen jo niin paljon kärsinyt omista suhteista mun eron jälkeen että siihen on jo tottunut. Olen tullu todella varovaiseksi. Luotan kyllä ihmisiin mutta en odota enää mitään mun suhteista. Olen aika paljon rapua mutta elämä on ollu kovaa että olen myös muuttunut. Yritän ainakin huonot puoleni muuttaa itsestäni.


      • 99999
        Nimetön kirjoitti:

        Minulla on kokemusta kauris miehestä. Oltiin 7vuotta yhdessä. Yksi lapsi liitosta. En ole mustasukkainen. Voi olla että olen hiukan omistus haluinen. Mutta olen tässä oppinut myös senkin että ei kannata toista ihmistä "kahlita" koska itse en siedä sitä mieheltä. Minulla on äiti joka on leijona. Tiedän kyllä siis millainen leijona voi olla. Olen jo niin paljon kärsinyt omista suhteista mun eron jälkeen että siihen on jo tottunut. Olen tullu todella varovaiseksi. Luotan kyllä ihmisiin mutta en odota enää mitään mun suhteista. Olen aika paljon rapua mutta elämä on ollu kovaa että olen myös muuttunut. Yritän ainakin huonot puoleni muuttaa itsestäni.

        Jokaisella on mahdollisuus muuttaa omaa elämäänsä. Sinulla on oikeus toivoa elämääsi hyvää suhdetta ja toivon että niin myös teet. Totuus on kuitenkin se että onni tulee ihmisestä itsestään. Me jokainen olemme persoonia joilla on omat piirteensä. Miksi sinun täytyisi muuttua? Voisitko kuvitella että olisit vain oma itsesi ja ottaisit elämääsi ihmisen joka hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet.
        Olet oikeassa siinä ettei ketään voi kahlita! Mitä tiukemmin yrittää pitää kiinni sitä enemmän toinen haluaa lähteä. Useita rapuja vaivaa huono itsetunto ja ihan turhaan! Tsemppiä nainen


      • 999999
        Nimetön kirjoitti:

        Minulla on kokemusta kauris miehestä. Oltiin 7vuotta yhdessä. Yksi lapsi liitosta. En ole mustasukkainen. Voi olla että olen hiukan omistus haluinen. Mutta olen tässä oppinut myös senkin että ei kannata toista ihmistä "kahlita" koska itse en siedä sitä mieheltä. Minulla on äiti joka on leijona. Tiedän kyllä siis millainen leijona voi olla. Olen jo niin paljon kärsinyt omista suhteista mun eron jälkeen että siihen on jo tottunut. Olen tullu todella varovaiseksi. Luotan kyllä ihmisiin mutta en odota enää mitään mun suhteista. Olen aika paljon rapua mutta elämä on ollu kovaa että olen myös muuttunut. Yritän ainakin huonot puoleni muuttaa itsestäni.

        Halusin vielä lisätä että ei se horoskooppimerkki ihan kaikkea ihmisestä kerro.Monet muutkin asiat vaikuttavat ihmiseen kuten millaisessa perheessä on kasvanut yms. Jos tunnet että leijonan kanssa on mukavaa niin mikä ettei. Leijona muuten rauhoittuu kun ikää tulee enemmän ja voi hyvinkin viihtyä kanssasi kotona.Ainakin leijonat arvostavat hyvää ruokaa ja ravut ovat usein oikeita ihmeitä keittiössä.Avoimin mielin siis liikkeelle! Mukavaa
        talvea sinulle!!


    • CancerNo88

      Oma isäni on Leijona, veljeni on Leijona ja entinen poikaystävänikin on samaa lajia. Ei ollenkaan mahdoton yhdistelmä, olen lukenutkin muutamaa horoskooppia, että nämä kaksi merkkiä kyllä sopisivat hyvin yhteen tunteikkuutensa vuoksi, vaikka yleensä kohdallani eivät nuo yhteensopivuusjutut ole oikein paikkansa pitäneet.

      Itse en ole kovinkaan mustasukkainen enkä niin omistushaluinenkaan, olen itse asiassa aika etäistä sorttia jopa. Tokihan omat kokemukseni Leijonista osoittavat sen, että ovat aina menossa (ei tosin veljeni, hän on aivan eri sorttia) ja tekemässä jotain, mutta he osaavat olla paikan tullen hyvinkin sääliä kerääviä, jopa ilkeämielisiä, koska he nimenomaan ovat niitä johtajia. Heissä ei sitten ole mitään vikaa, se vika on aina kaikissa muissa. Huumoria, juttua ja jopa älykkyyttä piisaa, Leijona on monessa asiassa hyvä mihin ryhtyy.

      Itse olen vain sattunut kokemaan myös heidän kaksinaamaisuutensa. Poikaystäväni petti minua ja isäni on puhunut paskaa selkäni takana koettakseen pönkittää omaa huonoa mainettaan alkoholistina.

      Mutta, onhan sitä toisaalta sanottu, että Oinas ja Leijona ovat unelmapari. Äitini on Oinas ja hän ei katsoisi Leijona-isääni mistään hinnasta ellei olisi aivan pakko. Hyvä ystäväni on Oinas ja hänelläkin oli pettävä Leijona-poikaystävä.

      Niin paljon kuin tässä miehessä on oikeasti sitä hellyyttä, charmia ja tyylikkyyttä, neuvoisin pitämään varasi. Tämä kolli ei todellakaan keinoja kaihda jos kyse on omasta maineesta, varsinkin naisten keskuudessa. Valitettavasti, sen kummemmin yrittämättä tätä yleistää.

      • rapu-75

        Tiedän kyllä aika hyvin millainen on leijona. Oma äitini on leijona. Ja isäni on kauris. Ovat olleet jo yhdessä 35vuotta ainakin. Tulen aika hyvin toimeen äitini kanssa. Ainakin silloin jos mä annan periksi. Siis mua juuri tuo asia pelottaakin meidän suhteessa. Pitääkö minun aina antaa periksi asiat jos tulee riitaa. Tämä mun suhde on niin alussa että ei tiedä vielä mitään oikein toisesta. Myöskään minä en ole mustasukkainen. Annan toiselle omaa elämäänsä elää. En kysele heti missä olit tai kenen kanssa puhuit puhelimessa.Olen myös etäinen alussa toiselle, mutta sitten kun alan luottaa toiseen niin sitten näytän oman luonteeni kunnolla...


      • Serena
        rapu-75 kirjoitti:

        Tiedän kyllä aika hyvin millainen on leijona. Oma äitini on leijona. Ja isäni on kauris. Ovat olleet jo yhdessä 35vuotta ainakin. Tulen aika hyvin toimeen äitini kanssa. Ainakin silloin jos mä annan periksi. Siis mua juuri tuo asia pelottaakin meidän suhteessa. Pitääkö minun aina antaa periksi asiat jos tulee riitaa. Tämä mun suhde on niin alussa että ei tiedä vielä mitään oikein toisesta. Myöskään minä en ole mustasukkainen. Annan toiselle omaa elämäänsä elää. En kysele heti missä olit tai kenen kanssa puhuit puhelimessa.Olen myös etäinen alussa toiselle, mutta sitten kun alan luottaa toiseen niin sitten näytän oman luonteeni kunnolla...

        ...tulla juttuun. Muutkin merkit kartallanne näes vaikuttaa. Olen nousevarapu, aurinkoleijona ja sinussa näyttäisi olevan jotain samaa kuin minussa.

        Rapu rauhoittaa leijonaa ja loppujen lopuksi horoskoopeilla on vähän tekemistä sen kanssa toimiiko suhteenne. Tai ainakin aurinkomerkeillä on hyvin vähän tekemistä siinä.

        Itse tuntuisin olevan enemmän rapu, vaikka leijonaluonne välillä pilkahtelee. Hyvä suhde leijonamieheen, jonka nousevaa merkkiä en ole välittänyt ottaa selville.

        Asenne ratkaisee enemmän kuin merkit, samanlaiset toiveet ja pyrkimykset. Suosittelen enemmän ottamaan selville, mitä leijonamies arvostaa elämässä. Jos teillä on yhteiset arvostuksen aiheet, kaikki on mahdollista.

        Onnea elämääsi.


      • Lionman35
        Serena kirjoitti:

        ...tulla juttuun. Muutkin merkit kartallanne näes vaikuttaa. Olen nousevarapu, aurinkoleijona ja sinussa näyttäisi olevan jotain samaa kuin minussa.

        Rapu rauhoittaa leijonaa ja loppujen lopuksi horoskoopeilla on vähän tekemistä sen kanssa toimiiko suhteenne. Tai ainakin aurinkomerkeillä on hyvin vähän tekemistä siinä.

        Itse tuntuisin olevan enemmän rapu, vaikka leijonaluonne välillä pilkahtelee. Hyvä suhde leijonamieheen, jonka nousevaa merkkiä en ole välittänyt ottaa selville.

        Asenne ratkaisee enemmän kuin merkit, samanlaiset toiveet ja pyrkimykset. Suosittelen enemmän ottamaan selville, mitä leijonamies arvostaa elämässä. Jos teillä on yhteiset arvostuksen aiheet, kaikki on mahdollista.

        Onnea elämääsi.

        asia on juuri niinkuin tuossa yläpuolella olevassa viestissä todetaan, asenne ja haluhan siinä ratkaisee, ei horoskooppimerkit. Kyllähän joittenkin merkkien kanssa tulee paremmin toimeen, mutta se mikä ensin ihastuttaa....Yhteiset toiveet tulevaisuudesta ja toisen kunnioittaminen taitavat olla parempi lähtöalusta.


      • Rapu-nainen
        Lionman35 kirjoitti:

        asia on juuri niinkuin tuossa yläpuolella olevassa viestissä todetaan, asenne ja haluhan siinä ratkaisee, ei horoskooppimerkit. Kyllähän joittenkin merkkien kanssa tulee paremmin toimeen, mutta se mikä ensin ihastuttaa....Yhteiset toiveet tulevaisuudesta ja toisen kunnioittaminen taitavat olla parempi lähtöalusta.

        Tottahan toki tulevat toimeen olen ollut oman leijona mieheni kanssa yhdessä jo 27 vuotta ja ei siinä ole ollut kolmansia pyöriä enkä ole enää mustasukkainen kuten nuorempana. Riitoja on kaikilla mutta ne sovitaan ja matka jatkuu, kaikkihan on loppujen lopuksi tahdosta kiinni ja toisen kunnioituksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe