...olette siitä jos lämminveriselle hankkii alueluvan?
Tutullani lämminverinen, joka hyppää yksittäisenä 120, enempää ei ole koitettu, mutta ponnua löytyy kyllä!
Ratana hevosella on hypätty 80cm, kapasiteettia on kyllä vaikka metriin ainakin!
Hevosella ei ole kovin kauaa vielä hypätty(vuoden verran säännöllisesti), mutta kehittynyt tosi nopeasti.
Koulutustasoltaan hevonen on he B.
Mitä mieltä...?
neneh
1
363
Vastaukset 1
- valkosuklaa07
Minun mielestä on aivan turhaa vielä maksaa aluelupaa.
Aluekisathan alkavat vasta 80cm, ja 80cm luokkiakin on melko harvoissa aluekisoissa (monet alkavat vasta esim. 90cm tai metristä)
Kannattaisi siis vielä keskittyä kilpailemaan seuratasolla ja sitten kun heppa tosissaan hyppää sitä 90cm tai metriä niin sitten hommaa alueluvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52710
- 46695
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt189589- 76586
- 52582