Tiedän missä päin helsinkiä on Antti Tuiskun treenikämppä.Tiedän sen päikan mutta en sitä kerro kenellkkään missä Antti käy treenaamassa esiintymisiään varten.Enkä myöskään sitä kerro mistä sain sen jutun tietää että kukaan ei menisi sinne häntä kyttäilemään.Minä menisin häntä kyttäilemään jos minulla olisi jalka terve.Mutta minulla on luupiikki oikeassa jalassani.Tarkoitukseni olisi kuitenkin lähteä kouvolaan huomenna elokuviin katsomaan joulutarina. Vaikka olisi pää paketissa niin silti memnisin kouvolaan huomenna elokuviin.Antin treenikämppä on helsingissä mutta en kerro missä päin helsinkiä se sijaitsee.Lähden itse häntäkyttäämään kuhan ljalka on terve viiden viikon kuluttua.Että niin. T: Nikkineiti
Tiedän muuten Antti Tuiskun treeni kämpän
7
649
Vastaukset
- nekkiniiti
opittele kirjotaa ja lopeta toi lauseiden toistaminen
- voi eiiii
Nyt kyllä kuolen, jos en saa tietää! :O
Voi eiiii!!!!!!!!!!
Sarkasmia, huom. - satan2007
mutta en pysty kuuntelemaan Tuiskua kuin ainoastaan jos minulla on luupiikki hanurissa.
- jotkun ihmisett
on outoja. "Minä tiän Anti reenipaikan, en kerro sitä teille, mutta ite aion mennä kyttäämään!!#¤#%"
Ensiksi:Kukaan ei usko tuota säälittävää selitystäsi.
Toiseksi:Et tiedä hänen reenipaikkaansa.
Lopeta!!!!
- hömö
aika reiluu olla kertomatta muille tollasta tietoo. ja selität että et haluu kenekää menevä sinne kyyläämää / häiritsemää anttii,ni nyt oot ite sit kummiski menos. oks tos jtn järkee ?
- järkevä1
ihminen antaa reenata rauhassa ja katsoo vasta lopputuloksen, ellei oo erikseen kututtu seuraamaan reenejä
- Tuisku hater
Antti Tuisku on must hirwee teinipoppari ja mä en woi tajuu miten jotkut woiwat ihan oikeesti pitää sen musiikista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855