kertokaa autoja, joissa ahdin!!

nismoni

Eli pitäis hommata uus auto ja hintaa max 6000€. Etsin 1.3-2.0l ahdettua konetta. Erilaiset vaihtoehdot kiinnostavat, mut ei roover, alfa roomea, lada, fiat, saad ja volvo.

19

4061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jghjghj

      Pitääkö olla diesel vai bensa käyttöinen?

      • mulletoi

        mulla on diiseli korolla .Kauhea tykki! 66kw!
        Hitto kun maisema vilkkaa!Koira vaan makoilee takaluukussa .ei muut!


    • pois Saabin

      niin unohda tbo-autot kokonaan.

    • takavetonen

      Voima tulee silloin luonnollisesti eikä mitenkään homonlailla etupyöriltä

    • SuperCharged!
      • tuossa

        ollut kuin uhoaja, vaihdekeppi ja bilteman katkaisijoita. Ja köröttelyä esikaupunkialueella.


      • sypercharrrrged.
        tuossa kirjoitti:

        ollut kuin uhoaja, vaihdekeppi ja bilteman katkaisijoita. Ja köröttelyä esikaupunkialueella.

        ja kato montulla ( =silmäkuopalla )!
        Muutama rykäisy. 20Mph vaudista 100Mph haipakkaan parissa sekunnissa ( suunnilleen ). Kuski kommentoi. Kuski = kyseisen moottoripajan omistaja. Tietänee mitä puhuu..
        Mutta, sinä et taida ymmärtää kuin riisikuppi-kinnerien päälle, jos niidenkään :-D


    • vpyp

      minkä tahansa auton, hinta max.5400 euroa ja ostat siihen biltemasta turbon.

    • make16

      subaru leone coupe 1.8 turbo 4wd on saatana autoa ja halvalla ;D

    • mfdmdfmfd

      Siis ei tajuu. Käykö rover, alfa romeo tai saab?

      Missä ladassa on ahdin? Ja fiatissa ja roverissa? Vai pitääkö olla diesel. Ei näillä tiedoilla kauas pääse.

    • tahtoo....

      ahdetun koneen, mutta karsii heti kättelyssä pari bensaturbojen edelläkävijää pois...hassu kaveri...

    • Holle12345

      joo-o. Karsit siinä sitten saaabit ja volvot poies? Muuten hyvä mut mm. Saabi oli aikalailla ensmäisiä jotka turbon toi tavis auton keulalle eli niillä pojilla on tietoa ja taitoa niistä vehkeistä..
      Turvallisiaki nuo ovat, mutta pitääkö se nyt olla vaan että kuhan turbo löytyy?

      • 200 SX

        1.8 Turbo, 6000 € semmoisen saa.


    • Sierra

      Ford Sierra 1.3 Stockmann Turbo.

      Tällaisia oli ihan oikeasti aikana, jolloin työsuhdeauton verotusarvo määräytyi vain ja ainoastaan moottoritilavuuden mukaan. Stockmann-Auto turbotti pienikoneisia Sierroja 2-litraisen vapaaksihengittävän tehoisiksi. Kestävyyden pitkällä tähtäimellä voi itse kukin arvata...

      • järjetöntä

        Turbottaa jotain 1.3-litraista mutta tätä on tosiaan tehty. Toisaalta eipä kestävyys juurikaan kiinnosta työsuhdeauton käyttäjää.


    • corrado...

      corrado

      • jopon mopo

        eipä taida corradosta turboa löytyä


      • tomtomtomtomtom
        jopon mopo kirjoitti:

        eipä taida corradosta turboa löytyä

        Pässi. Corradossa on AHDIN (G-ahdin) ja se on AHDETTU auto. Ei Mersun kompuratkaan oo turbollisia, vaikka ovat ahdettuja.

        Corrado voisi olla 6000€ todella hyvä vaihtoehto, jos kolmiovisuus ja nelipaikkaisuus ei häiritse.


      • turbolla löytyy
        tomtomtomtomtom kirjoitti:

        Pässi. Corradossa on AHDIN (G-ahdin) ja se on AHDETTU auto. Ei Mersun kompuratkaan oo turbollisia, vaikka ovat ahdettuja.

        Corrado voisi olla 6000€ todella hyvä vaihtoehto, jos kolmiovisuus ja nelipaikkaisuus ei häiritse.

        punto GT on turbolla, sitten on muitakin pieniä kinnereitä, cherryä on turbokoneella, bluebirdiä, mazdaa, kaikkea löytyy. Mutta, kun olet hommaamassa uutta autoa viestisi mukaan niin säästäpä vielä muutama vuosi että ahdetun uuden saat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe