Eikö kouluongelmat luista?

Vuokraa koodari

Pienemmät työt 10 €/tehtävä, suuremmat (kuten yliopiston/ammattikorkean harkkatyöt) alk. 100 €.

[email protected]
Java/C/C

7

680

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amkinssi

voi olla tentissä hankalaa, jos ei oo asioita yhtään miettiny

sitäpaitsi ryhmässä on aina muutama ohjelmointinero joiden seuraan kannattaa ängätä. Tiedän kun olin ohjelmointikursseilla melko haluttu työpari ja tuskin pelkän persoonan takia, muahaha.

• Vuokrakoodari

Tenttiin tuskin tulen koska ainakin meillä tarkastetaan henkkarit kun tentti jätetään. :-(

Niinhän se taitaa mennä, että on niitä jotka osaavat luonnostaan ohjelmoida, niitä jotka ovat oppineet ja niitä jotka eivät vielä osaa.

• hapsis
        Vuokrakoodari kirjoitti:

Tenttiin tuskin tulen koska ainakin meillä tarkastetaan henkkarit kun tentti jätetään. :-(

Niinhän se taitaa mennä, että on niitä jotka osaavat luonnostaan ohjelmoida, niitä jotka ovat oppineet ja niitä jotka eivät vielä osaa.

Hih hih hii...

Joskus aikoinaan koodaustunneilla amkissa mietittiin kurssikaverin kanssa, että kun tää on niin helppoa, niin nehän (lue: tulevaisuuden työnantajat) vois ottaa kenet tahansa koulutetun apinan tuolta kadulta tekemään meidän työt...

No, sitten toisaalta, mulla oli just niihin aikoihin opiskelukaverina yksi tosi fiksu nainen, oli jo opettajaksi lukenut ennen amk'ia paristakin aineesta, joka mahdollisessa tempauksessa mukana ja kaiken hyvän lisäksi vielä tosi mukava ihminen. Hän tuli mulle kerran valittaan ettei vaan millään osannut yhtä koodaustehtävää (se oli silloin vanhaan hyvään aikaan kun c oli in ja "the juttu"). Oli todella omituinen tilanne neuvoa ja vääntää rautalangasta asiaa sellaiselle ihmiselle, jolta yleensä oli itse tottunut kysymään neuvoja omiin tietoteknisiin ongelmiinsa...

• huijaria!

Tu tyyppi vie sinulta vain rahat. Pelkkää huijausta.

• Vuokrakoodari

Pidä suutas pienemmällä kun et selvästikään tiedä mistä puhut. Maksun pyydän vain jos vastapuoli on tyytyväinen lopputulokseen (binäärit saa ennen maksua, lähdekoodi maksun jälkeen).

• VIE RAHANNE
        Vuokrakoodari kirjoitti:

Pidä suutas pienemmällä kun et selvästikään tiedä mistä puhut. Maksun pyydän vain jos vastapuoli on tyytyväinen lopputulokseen (binäärit saa ennen maksua, lähdekoodi maksun jälkeen).

varokaa!!!!!!!!!!!!!!

• vuokrakoodari
        VIE RAHANNE kirjoitti:

varokaa!!!!!!!!!!!!!!

SULTAKIN VEIN VIIMEISET PENNIT, HAHAA!!!!1111111111111111111111

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1220
    2. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      947
    3. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      934
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      638
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      73
      625
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      401
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      52
      392
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      387
    10. Nainen, vanhempi

Oletko varma, että sinun lääkitys on kohdillaan? -utelias- 🙂❤️
      Ikävä
      44
      377
    Aihe