Pienemmät työt 10 €/tehtävä, suuremmat (kuten yliopiston/ammattikorkean harkkatyöt) alk. 100 €.
[email protected]
Java/C/C
Eikö kouluongelmat luista?
7
682
Vastaukset 7
- amkinssi
voi olla tentissä hankalaa, jos ei oo asioita yhtään miettiny
sitäpaitsi ryhmässä on aina muutama ohjelmointinero joiden seuraan kannattaa ängätä. Tiedän kun olin ohjelmointikursseilla melko haluttu työpari ja tuskin pelkän persoonan takia, muahaha.- Vuokrakoodari
Tenttiin tuskin tulen koska ainakin meillä tarkastetaan henkkarit kun tentti jätetään. :-(
Niinhän se taitaa mennä, että on niitä jotka osaavat luonnostaan ohjelmoida, niitä jotka ovat oppineet ja niitä jotka eivät vielä osaa. - hapsis
Vuokrakoodari kirjoitti:
Tenttiin tuskin tulen koska ainakin meillä tarkastetaan henkkarit kun tentti jätetään. :-(
Niinhän se taitaa mennä, että on niitä jotka osaavat luonnostaan ohjelmoida, niitä jotka ovat oppineet ja niitä jotka eivät vielä osaa.Hih hih hii...
Joskus aikoinaan koodaustunneilla amkissa mietittiin kurssikaverin kanssa, että kun tää on niin helppoa, niin nehän (lue: tulevaisuuden työnantajat) vois ottaa kenet tahansa koulutetun apinan tuolta kadulta tekemään meidän työt...
No, sitten toisaalta, mulla oli just niihin aikoihin opiskelukaverina yksi tosi fiksu nainen, oli jo opettajaksi lukenut ennen amk'ia paristakin aineesta, joka mahdollisessa tempauksessa mukana ja kaiken hyvän lisäksi vielä tosi mukava ihminen. Hän tuli mulle kerran valittaan ettei vaan millään osannut yhtä koodaustehtävää (se oli silloin vanhaan hyvään aikaan kun c oli in ja "the juttu"). Oli todella omituinen tilanne neuvoa ja vääntää rautalangasta asiaa sellaiselle ihmiselle, jolta yleensä oli itse tottunut kysymään neuvoja omiin tietoteknisiin ongelmiinsa...
- huijaria!
Tu tyyppi vie sinulta vain rahat. Pelkkää huijausta.
- Vuokrakoodari
Pidä suutas pienemmällä kun et selvästikään tiedä mistä puhut. Maksun pyydän vain jos vastapuoli on tyytyväinen lopputulokseen (binäärit saa ennen maksua, lähdekoodi maksun jälkeen).
- VIE RAHANNE
Vuokrakoodari kirjoitti:
Pidä suutas pienemmällä kun et selvästikään tiedä mistä puhut. Maksun pyydän vain jos vastapuoli on tyytyväinen lopputulokseen (binäärit saa ennen maksua, lähdekoodi maksun jälkeen).
varokaa!!!!!!!!!!!!!!
- vuokrakoodari
VIE RAHANNE kirjoitti:
varokaa!!!!!!!!!!!!!!
SULTAKIN VEIN VIIMEISET PENNIT, HAHAA!!!!1111111111111111111111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t120764Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔37674- 45656
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22606- 19596
- 39579
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok110505- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487