Pienemmät työt 10 €/tehtävä, suuremmat (kuten yliopiston/ammattikorkean harkkatyöt) alk. 100 €.
[email protected]
Java/C/C
Eikö kouluongelmat luista?
7
649
Vastaukset
- amkinssi
voi olla tentissä hankalaa, jos ei oo asioita yhtään miettiny
sitäpaitsi ryhmässä on aina muutama ohjelmointinero joiden seuraan kannattaa ängätä. Tiedän kun olin ohjelmointikursseilla melko haluttu työpari ja tuskin pelkän persoonan takia, muahaha.- Vuokrakoodari
Tenttiin tuskin tulen koska ainakin meillä tarkastetaan henkkarit kun tentti jätetään. :-(
Niinhän se taitaa mennä, että on niitä jotka osaavat luonnostaan ohjelmoida, niitä jotka ovat oppineet ja niitä jotka eivät vielä osaa. - hapsis
Vuokrakoodari kirjoitti:
Tenttiin tuskin tulen koska ainakin meillä tarkastetaan henkkarit kun tentti jätetään. :-(
Niinhän se taitaa mennä, että on niitä jotka osaavat luonnostaan ohjelmoida, niitä jotka ovat oppineet ja niitä jotka eivät vielä osaa.Hih hih hii...
Joskus aikoinaan koodaustunneilla amkissa mietittiin kurssikaverin kanssa, että kun tää on niin helppoa, niin nehän (lue: tulevaisuuden työnantajat) vois ottaa kenet tahansa koulutetun apinan tuolta kadulta tekemään meidän työt...
No, sitten toisaalta, mulla oli just niihin aikoihin opiskelukaverina yksi tosi fiksu nainen, oli jo opettajaksi lukenut ennen amk'ia paristakin aineesta, joka mahdollisessa tempauksessa mukana ja kaiken hyvän lisäksi vielä tosi mukava ihminen. Hän tuli mulle kerran valittaan ettei vaan millään osannut yhtä koodaustehtävää (se oli silloin vanhaan hyvään aikaan kun c oli in ja "the juttu"). Oli todella omituinen tilanne neuvoa ja vääntää rautalangasta asiaa sellaiselle ihmiselle, jolta yleensä oli itse tottunut kysymään neuvoja omiin tietoteknisiin ongelmiinsa...
- huijaria!
Tu tyyppi vie sinulta vain rahat. Pelkkää huijausta.
- Vuokrakoodari
Pidä suutas pienemmällä kun et selvästikään tiedä mistä puhut. Maksun pyydän vain jos vastapuoli on tyytyväinen lopputulokseen (binäärit saa ennen maksua, lähdekoodi maksun jälkeen).
- VIE RAHANNE
Vuokrakoodari kirjoitti:
Pidä suutas pienemmällä kun et selvästikään tiedä mistä puhut. Maksun pyydän vain jos vastapuoli on tyytyväinen lopputulokseen (binäärit saa ennen maksua, lähdekoodi maksun jälkeen).
varokaa!!!!!!!!!!!!!!
- vuokrakoodari
VIE RAHANNE kirjoitti:
varokaa!!!!!!!!!!!!!!
SULTAKIN VEIN VIIMEISET PENNIT, HAHAA!!!!1111111111111111111111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835102- 804895
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103078- 522709
- 432642
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860