Eli kuka tai mikähän mahtaa olla bonkkareiden lämppärinä kesän keikalla suomessa...?
Lämppäri?
7
2732
Vastaukset
- just older
Mietein itse samaa. Bändillä ollut niin paljon erilaisia lämppäreitä viime aikoina. Viime vuonna oli Nickelback ja nyt New Jerseyn 10 loppuunmyydyllä keikalla joka päivä eri mm. chemical romance, big&rich jne. Eiköhän levy-yhtiö jonkun nousevan kyvyn laita.
- toivoisin
Giant Leapia
- jompi kumpi
Saamieni tietojen mukaan sekä Metallica että Guns n´Roses vääntävät kättä siitä, kumpi pääsee Bon Jovin lämppäriksi pohjoismaihin. Itse näkisin mieluusti Gunnarit.
- OLEMME
SUOMESSA niin metallican keikasta oppineena veikkaan että lämppäri on ehkä popeda tai tiktak tekee nylonbeatit...topi sorsakoski ois kans hyvä...tai jopa tapani kansa???
- just older
Eiköhän se mee vanhalla kaavalla toi lämppärihomma, eli levy-yhtiö määrää jonkun pikkutähden tai bändin, joka on, joko nousujohteessa ja scandinaviassa vielä vähän tunnettu tai sitten sellasen, jonka menestys on taantunut ja tarvii uutta nostetta. Mahdollista on myös joku suomalainen bändi, jolta tulossa materiaalia ja tarvii promota sitä näin! Olemme varmasti viisaampia vasta tossa keväämmällä.
- Murdoc
Itse Jon sanoi, että ovat tuomassa Big&Rich -yhtyeen Euroopan kiertueelle mukanaan. Siis sama countryrock-kaksikko kun on mukana myös "we got it going on" -biisissä.
Todennäkösesti Euroopan keikoilla on sitten vielä kussakin kaupungissa oma paikallinen lämppärinsä, niin ainakin on viime kiertueilla ollut tapana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446