Ruotsinpuolelta akvaarioliikkeen mallia. Jos muuta ei löydy niin on ainakin web kamera rauskualtaasta, kivan näköisiä veijareita kun vain tila riittää ; )
http://www.akvarielagret.se/welcome/index.html
Käykääpä katsomassa
5
502
Vastaukset 5
- akvaristi
sinne kun pääsis, taitais olla aika monta kassillista tuomisia kotiin, ei ehkä kaloja mutta muuta "ehdottoman tarpeellista" varmaan löytyisi.
- Anna
mulla oli hieman ongelmia, voisko joku ystävällinen neuvoa!
- Tetra
Anna kirjoitti:
Fisu taitaa olla tähän aikaan vielä unten mailla.
- Timppa
Tetra kirjoitti:
Fisu taitaa olla tähän aikaan vielä unten mailla.
Tottakai kalatkin nukkuvat ja luonnossakin on joskus pimeetä.
Kannattaa käydä päiväaikaan niilä sivuilla kun akvaariossa on valot päällä. Kyseinen liike siaitsee kerrostalon kellaritiloissa jonne ei varmasti valoa tule ulkoa joten yöaika on siellä varmasti pimeää.
On muuten erittäin hieno ja käymisen arvoinen paikka, olen pari kertaa käynnyt. - akvaristi
Anna kirjoitti:
kohtaan butiken ja paina kuvan alaosassa olevaa plus merkkiä, saat aika hyvän käsityksen siitä millainen liike on kyseessä. Rauskua en minäkään nähnyt, kuva vaan latautuu ja latautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721196
- 741026
- 86820
- 48752
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81668Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su37617IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67611- 28605
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46589