Kysykää Juice Leskisen maailmankuvasta" -puhelinkontaktiohjelma vuodelta 1982
Neljännesvuosisata sitten radion kuuntelijat saivat tilaisuuden esittää vapaavalintaisia kysymyksiä puhelimitse
studiossa istuvalle Suomi-rockin isähahmolle Juice Leskiselle.
Vuonna 1982 Juice Leskisen musiikillinen verbaalivirtuoosin ura oli kestänyt yhdeksän vuotta. Radion puheohjelmat
kelpuutti hänet sarjaan, jossa kansa on vuosien varrella saanut esittää kysymyksiä yhteiskunnallisille vaikuttajille
Erkki Tuomiojasta Heikki Ylikankaaseen ja Kaari Utriosta Mikko Niskaseen.
http://lotta.yle.fi/ijulkaisu.nsf/sivut/olipakerranradio
Juicea Radio Suomessa
6
375
Vastaukset
- Kirjoitusvirhe.
Ohjelman päivämäärä on tietenkin 16.11. Jos jäi kuulematta on vähän aikaa kuultavissa Ylen Areenassa.
http://areena.yle.fi/hae?pid=194511- Juice vasta ensi perjantaina
Tarkemmin kun tutkii, niin ohjelma tulee vasta ensi viikon perjantaina. Tätä se liiallinen alkomaholin nauttiminen teettää. Tällä hetkellä kuuluu tulevan Nuorten sävellahja 70-luvulta, kuunnellaan sitten sitä.
- Don-Pate
Olimme Ruska-82 "loppusodassa" Kittilän maastossa, kun mulle nousi kuume. Loikoilin teltassa ja jollakin oli radio mukana, kuuntelimme siitä ohjelmaa.
Siinä jutussa Juice kertoi julistaneensa tonttinsa ydinaseettomaksivyöhykkeeksi.
Hassua, muistan jutun vielä neljännesvuosisadan jälkeenkin.... kuume ei tainnut olla kova.
KIITOS VINKISTÄ
Nyt pitääkin opetella miten digiboxiin voi tallentaa radio-ohjelman.
KaiPR PST jääkäri 1/82 - maarajaus
Voi paska, ei edes alkomahooli nyt auta, kun vain Suomessa asuvat (sijaitsevat koneet) saavat nauttia tuosta.
- nauhoitukseen
Älkää kolaroiko siten tämän ohjelman aikana, koska ajattelin nauhoittaa tämän ja toivon ettei liikkennetiedotteet keskeytä ohjelmaa kovin montaa kertaa.
- Kylähullu (the last one)
Lauantaina ja sunnuntainakin tulee Juicea radiosta 12-18 SuomiPop-kanavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916