Elokuvahistorian raain raiskauskohtaus nähdään nyt kyseisessä elokuvassa. Joku saattaa sellaisesta jopa tykätä. Jos saat kohtauksen aikan stondarin voit tietysti miettiä oletko ihan normaali.
Irréversible
6
1911
Vastaukset
- Ei tämmöstä
Kaikenlaista shittiä on tullunna nähtyä, mutta kyllä tuo on pahinta. Tuli aidosti paha olo.
Mulla taitaa olla kättä pitempää matkassa ihan kaiken varalta tästä lähtien.
Tuo kosto oli aivan liian kesy. Eihän tämä naisten mies pimpmaaaan hra47 edes ehtinyt KÄRSIÄ!!!
Jos minulla on vielä joskus Nainen, niin vähemmästäkin seuraa keskiaikaista kidutusta. - Apinoita kun ollaan
"sen jäsenillä on keskenään vähintään 97 % samaa DNA:ta kuin nykyihmisellä, sekä yksinkertainen kieli tai kulttuuri heimon tai ryhmän sisällä"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisapinat
Eikä tuo niin kovin raaka kohtaus ole. Todellisuus on tarua ihmeellisempää usko pois. Maissa joissa on sotatila ja joissain muissakin tuo on arkipäivää, sillä erotuksella että uhrina vasta lapsi. Ensin tietysti pakotetaan lapsi katsomaan kun oma äiti raiskataan ja sitten tapetaan äiti. Joskus ihmetyttää mihin ihmisten luontainen itsesuojeluvaisto on kadonnut? Nykyään kävellään suoraan kohti vaaraa. - kaksi stondaria
ekan sain (mällien kera) kun hinttiraiskarin pää hakattiin tohjoksi vaahtosammuttimella (hymyilyttää ja punttia pakottaa vieläkin) nunber two tuli kun huora sai kullin persauksiin ja monoa naamaan :) mällirikas leffa ,ihkuihana :)
- Ei hauskuusmielessä
Olen nainen ja en todellakaan kysy tätä "hupimielessä" vaan siksi, että haluaisin vain nähdä miten raaka raain raiskauskohtaus KOKO elókuvahistoriassa voi olla. Onko siis linkkiä? Alko jo nyt kauhistuttaa vaikken ole kyseistä kohtausta nähnytkään. Näyttelyähän se kuitenkin on, eikö? Eli, onko linkkiÄ?
- ranskisleffafani
Baise moi'n raiskauskohtaus on myös vastaavaa tasoa.
- TäytyypäKatsoa
https://www.google.fi/search?q=Irréversible rape scene&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=vimn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi25Oif7uTYAhVJhaYKHVEyBVcQ_AUIEigC&biw=375&bih=559
Löytyy youtubesta kokonaisena yllä still kuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569