Mä oon menossa mun kaverin kaa tammikuussa tortolaan leirille. ois tosi kiva jos voisit kertoa pikkasen tästä tallista hevosista henkilökunnasta ja muusta :D otan myös ilomielin kuvia vastaan =)
Tortolan tallit
13
2772
Vastaukset
- aadaaa
onko mitja teijän mielestä kiva poni?
- Tortolassa käyvä
Jooooooooooo Mitja on ihan ok.. mutta pieni. Yhteen väliin menin 7 kertaa peräkkäin mitjalla ;) Joten taisin vähän kyllästyä..
- :DD
olin itse viime kesällä tortolassa leirillä. Vinkkejä: älkää missään nimessä laittako valoja maneesiin ilmanlupaa. Henkilö kunta on hyvin mukava. Hevoset on tosi kivoja. Maisa heppa on ihana hoitsuna. (hoidin nimittäin sitä) Leirikaste oli kamala. Ruoka oli ihan hyvää kotiruokaa. Siellä on leirkioski eli kannattaa ottaa rahaa mukaan. (tai ainakin meillä oli) ja kun meette talvella niin kannattaa ottaa vaatetta mukaan koska nukutte aitassa. :D
- pamse
Jep, hyvä paikka. Talvella majoitus on tallisaluunassa eikä aitassa, aitta on vain kesäkäytössä..
- Tortolassa käyvä
Tortola on paras talli ikinä!! Mä käyn siellä ratsastamassa sekä hoitamassa mun hoitsuu
- tortola :)
moiij mä käyn tortolassa vakituisersti tunneilla ja leirilellä on ihan hyvä paikka mut hevosii jotka on lähteny: manta (samantha) rose. winston. make. sisu lähtee vuoden pääst (kuulin ku sanna sano sisun hoitajalle koska se on jo 24 vuotias)
sit hopsu ja yksityisis on lopetettu roi ja miki ja ihan vaa lähteny uudelle tallille tändy :( - mä vaa
ketkä on tulos tortolaa kesäl 3 leirille mä oon tulos ja tiiän yhen joka tulee
- Irpsa ja Mirpsa
Oltais ehk menos mun kaverinkaa kyseiseen paikkaan olis kiva tietää vähän paikasta sitä sun tätä? vastailkaapas jookos niinkuin ananas ja kookos T: Irma ja arja
- eao
Tosi hyvä paikka! Ihanat hepat, kiva henkilökunta, hirveä leirikaste yms ;) Friida oli mun hoitsu ja ehdottomasti ihanin heppa sieltä. <3 Myös Shakira, Roosa, Carmi, Puntus sekä lainaheppa Silla olivat aivan ihania! <3 Olin ykkösellä tänä vuonna ja sama leiri myös ens vuonna. :D
- tortolaanleirille
Mä oon menossa mun kaverin kaa tänä vuonna 9 leirille tortolaan☺
Ketään tulossa 2 leirille Tortolaan?:)
- Anzku
Onko kukaan tulossa tänävuonna 6 leirille tortolaan? :) ite menossa sille.
- Anonyymi
rolli on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1577125Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142608Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481878Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141451Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901335- 711137
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691017