Loistava levy !!!

Snowlady

Todella ihana levy, koko päivän soinut meillä. Varsinkin tuo The Reign nostattaa tunteita pintaan, sillä siinä kappaleessa kuulee todella miten upea ääni laulajalla on. Tarja on maailmanlaulajan luokkaa, ei todellakaan tusinatavaraa, samoin muusikot levyllä ja sen kyllä kuulee. Erikoinen, monipuolinen levy. Mahtavaa, upeaa, kiitos!!!

6

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän ei

      sitten ole menestyt maailmalla tai edes entisessä kotimaassaan?
      "Tarja on maailmanlaulajan luokkaa"

      • Jassooo?

        albumilla paskoja biisejä ja muoviset saundit. tarjan ääni kyllä toimii mutta muut asiat ovat päin persettä.


      • Snowlady

        Mielestäni hän on laulajana kehittynyt todella paljon siitä, kun hän alkoi laulaa NW:ssä. Luulen, että hän etsii paikkaansa vielä tällä hetkellä. Toivottavasti menestyy kaikkialla, mutta verrattavissa ja onkin verrattu ääntä moniin huippulaulajiin. Minulle riittää, että saan itse nauttia mieleisestäni artistista ja huippusoitannasta.


      • tuollaisia
        Snowlady kirjoitti:

        Mielestäni hän on laulajana kehittynyt todella paljon siitä, kun hän alkoi laulaa NW:ssä. Luulen, että hän etsii paikkaansa vielä tällä hetkellä. Toivottavasti menestyy kaikkialla, mutta verrattavissa ja onkin verrattu ääntä moniin huippulaulajiin. Minulle riittää, että saan itse nauttia mieleisestäni artistista ja huippusoitannasta.

        tuutulauluja jaksa kuunnella. Jokainen kappale samanlaista ulisemista. En tuhlaa rahojani ainakaan tuohon levyyn.


      • parempaa
        Snowlady kirjoitti:

        Mielestäni hän on laulajana kehittynyt todella paljon siitä, kun hän alkoi laulaa NW:ssä. Luulen, että hän etsii paikkaansa vielä tällä hetkellä. Toivottavasti menestyy kaikkialla, mutta verrattavissa ja onkin verrattu ääntä moniin huippulaulajiin. Minulle riittää, että saan itse nauttia mieleisestäni artistista ja huippusoitannasta.

        henk koht mielestäni tuo "soundtrack" ei toimi. ehkä nyt yritettiin liikaa turhan pienillä resusseilla. akustisempi hifi meininki tummilla saundeilla olisi toiminut varmasti. siis tarjan laulu ääni on hieno, sitä en kiellä.

        mutta eniten minua häiritsee tuo albumin saundi ja sitten biisien taso. tarjalle parmpi onni ensi kerralla ja tuottaja joka ymmärtää paremmin tarjan vahvuudet. soundilehden arvostelu kiteyttää hyvin nuo biisien ongelmat. mutta tarjan ääni on loistava ja sillä tehdään vielä hyvää musaa jos kaikki osuu kohdalleen. ja onko se hevi tarjan ominta aluetta??? mielummin klassisen ja popin vaikutteita yhdistelemällä saadaan parempi lopputulos.


      • MiiTsei
        parempaa kirjoitti:

        henk koht mielestäni tuo "soundtrack" ei toimi. ehkä nyt yritettiin liikaa turhan pienillä resusseilla. akustisempi hifi meininki tummilla saundeilla olisi toiminut varmasti. siis tarjan laulu ääni on hieno, sitä en kiellä.

        mutta eniten minua häiritsee tuo albumin saundi ja sitten biisien taso. tarjalle parmpi onni ensi kerralla ja tuottaja joka ymmärtää paremmin tarjan vahvuudet. soundilehden arvostelu kiteyttää hyvin nuo biisien ongelmat. mutta tarjan ääni on loistava ja sillä tehdään vielä hyvää musaa jos kaikki osuu kohdalleen. ja onko se hevi tarjan ominta aluetta??? mielummin klassisen ja popin vaikutteita yhdistelemällä saadaan parempi lopputulos.

        Levyllä on kyllä "täytettä" mutta kokonaisuudessaan levy on todella hyvä. Samoin voi sanoa NW:n levystä.. Käsittämättömän mahtava biisi tuo Tarjan "I walk alone" ja ääni on todella mahtava! NW:n uusi laulaja pani miettimään että tuleeko Tarjaa edes ikävä mutta kyllä Tarja tällä levyllä osoitti että kyllä NW "menetti" todellisen kultakimpaleen. Me kuuntelijathan toki saamme nauttia nyt kahdesta hyvästä yhtyeestä. Todella hyvä teos Tarjalta ja kumppaneilta ja kiitokset siitä. Rämä levy voi soida vaikka jouluna tai juhannuksena... sopii kaikkiin ajankohtiin. Kiitos Tarja!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe