Loistava levy !!!

Snowlady

Todella ihana levy, koko päivän soinut meillä. Varsinkin tuo The Reign nostattaa tunteita pintaan, sillä siinä kappaleessa kuulee todella miten upea ääni laulajalla on. Tarja on maailmanlaulajan luokkaa, ei todellakaan tusinatavaraa, samoin muusikot levyllä ja sen kyllä kuulee. Erikoinen, monipuolinen levy. Mahtavaa, upeaa, kiitos!!!

6

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän ei

sitten ole menestyt maailmalla tai edes entisessä kotimaassaan?
      "Tarja on maailmanlaulajan luokkaa"

• Jassooo?

albumilla paskoja biisejä ja muoviset saundit. tarjan ääni kyllä toimii mutta muut asiat ovat päin persettä.

• Snowlady

Mielestäni hän on laulajana kehittynyt todella paljon siitä, kun hän alkoi laulaa NW:ssä. Luulen, että hän etsii paikkaansa vielä tällä hetkellä. Toivottavasti menestyy kaikkialla, mutta verrattavissa ja onkin verrattu ääntä moniin huippulaulajiin. Minulle riittää, että saan itse nauttia mieleisestäni artistista ja huippusoitannasta.

• tuollaisia
        Snowlady kirjoitti:

Mielestäni hän on laulajana kehittynyt todella paljon siitä, kun hän alkoi laulaa NW:ssä. Luulen, että hän etsii paikkaansa vielä tällä hetkellä. Toivottavasti menestyy kaikkialla, mutta verrattavissa ja onkin verrattu ääntä moniin huippulaulajiin. Minulle riittää, että saan itse nauttia mieleisestäni artistista ja huippusoitannasta.

tuutulauluja jaksa kuunnella. Jokainen kappale samanlaista ulisemista. En tuhlaa rahojani ainakaan tuohon levyyn.

• parempaa
        Snowlady kirjoitti:

henk koht mielestäni tuo "soundtrack" ei toimi. ehkä nyt yritettiin liikaa turhan pienillä resusseilla. akustisempi hifi meininki tummilla saundeilla olisi toiminut varmasti. siis tarjan laulu ääni on hieno, sitä en kiellä.

mutta eniten minua häiritsee tuo albumin saundi ja sitten biisien taso. tarjalle parmpi onni ensi kerralla ja tuottaja joka ymmärtää paremmin tarjan vahvuudet. soundilehden arvostelu kiteyttää hyvin nuo biisien ongelmat. mutta tarjan ääni on loistava ja sillä tehdään vielä hyvää musaa jos kaikki osuu kohdalleen. ja onko se hevi tarjan ominta aluetta??? mielummin klassisen ja popin vaikutteita yhdistelemällä saadaan parempi lopputulos.

• MiiTsei
        parempaa kirjoitti:

henk koht mielestäni tuo "soundtrack" ei toimi. ehkä nyt yritettiin liikaa turhan pienillä resusseilla. akustisempi hifi meininki tummilla saundeilla olisi toiminut varmasti. siis tarjan laulu ääni on hieno, sitä en kiellä.

mutta eniten minua häiritsee tuo albumin saundi ja sitten biisien taso. tarjalle parmpi onni ensi kerralla ja tuottaja joka ymmärtää paremmin tarjan vahvuudet. soundilehden arvostelu kiteyttää hyvin nuo biisien ongelmat. mutta tarjan ääni on loistava ja sillä tehdään vielä hyvää musaa jos kaikki osuu kohdalleen. ja onko se hevi tarjan ominta aluetta??? mielummin klassisen ja popin vaikutteita yhdistelemällä saadaan parempi lopputulos.

Levyllä on kyllä "täytettä" mutta kokonaisuudessaan levy on todella hyvä. Samoin voi sanoa NW:n levystä.. Käsittämättömän mahtava biisi tuo Tarjan "I walk alone" ja ääni on todella mahtava! NW:n uusi laulaja pani miettimään että tuleeko Tarjaa edes ikävä mutta kyllä Tarja tällä levyllä osoitti että kyllä NW "menetti" todellisen kultakimpaleen. Me kuuntelijathan toki saamme nauttia nyt kahdesta hyvästä yhtyeestä. Todella hyvä teos Tarjalta ja kumppaneilta ja kiitokset siitä. Rämä levy voi soida vaikka jouluna tai juhannuksena... sopii kaikkiin ajankohtiin. Kiitos Tarja!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2524
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      284
      2215
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      140
      1186
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      72
      807
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71