Jos on kanttia ottaa kantaa, pitää olla rautaa rajalla.
Tämä on sananvapauden tila herran vuonna 2007.
Saahan sitä sanoa
13
644
Vastaukset
- kysyy*
näytänkö lihavalta tässä mekossa?
Kukaan normaali mies ei voi sanoa että näytät,sellaista rautamäärää ei rajalta löydy.- sanoja-
"näytänkö lihavalta tässä hameessa"
Joo!
rohkea oli,rauha hänen muistolleen! - ihmettelen*
sanoja- kirjoitti:
Joo!
rohkea oli,rauha hänen muistolleen!miksi vaimo eres kysyy näitä itsestään selvyyksiä.Haluu varmaan antaa valheellisen kuvan miehen itsenäisyyrestä.
- on umpeloinen
ihmettelen* kirjoitti:
miksi vaimo eres kysyy näitä itsestään selvyyksiä.Haluu varmaan antaa valheellisen kuvan miehen itsenäisyyrestä.
missä on teidän hienotunteisuus? jos rakkain kysyy niin sopivan kauniin vastauksen täytyy antaa koska nainen kysyy samalla kelpaanhan minä sinulle? tykkäätkö vielä minusta?
- yritin sanoa
on umpeloinen kirjoitti:
missä on teidän hienotunteisuus? jos rakkain kysyy niin sopivan kauniin vastauksen täytyy antaa koska nainen kysyy samalla kelpaanhan minä sinulle? tykkäätkö vielä minusta?
että ei voi vastata kuin yhdellä tavalla.
Se vastaus nimenomaan pönkittää vaimon itsetuntoa,muu vastaus olisi katastrofi,ymmärräks nyt? - ,...
sanoja- kirjoitti:
Joo!
rohkea oli,rauha hänen muistolleen!siskoni (iso pyllyinen) sovitti farkkuja ja mies epäili että mahtuukohan ne, sisko sanoi että ne on strechfarkut..mies sanoi , rajansa stretchilläkin..
- zena
,... kirjoitti:
siskoni (iso pyllyinen) sovitti farkkuja ja mies epäili että mahtuukohan ne, sisko sanoi että ne on strechfarkut..mies sanoi , rajansa stretchilläkin..
tänään kuuluu?
Onko laihtunut kaikkien hautajaisjärjestelyiden aikana? - zena
,... kirjoitti:
siskoni (iso pyllyinen) sovitti farkkuja ja mies epäili että mahtuukohan ne, sisko sanoi että ne on strechfarkut..mies sanoi , rajansa stretchilläkin..
ainakaan omia mielipiteitään ilmaista, eikä yrittää keskustella toisten kanssa.
Jos uskaltaa esittää oman mielipiteensä, joka poikkeaa muista, niin teilataan välittömästi henkilönä, ruvetaan nimittelemään, ties miksi kirjottajan persoonaa.
Ei siss osata keskustella asioista asioina ja perustella omaa näkökantaansa, vaan haukutaan erilaisen näkemyksen edustaja aivan pokkana.
Minusta se ei osoita keskustelutaitoa ollenkaan.
Sitten vielä kirjoituksetkin luetaan ja tulkitaan oman mielen mukaan, eikä pysytä asiassa.
Mitä se sellainen keskustelu on, kysyn vaan? - Siskon tyttö
zena kirjoitti:
ainakaan omia mielipiteitään ilmaista, eikä yrittää keskustella toisten kanssa.
Jos uskaltaa esittää oman mielipiteensä, joka poikkeaa muista, niin teilataan välittömästi henkilönä, ruvetaan nimittelemään, ties miksi kirjottajan persoonaa.
Ei siss osata keskustella asioista asioina ja perustella omaa näkökantaansa, vaan haukutaan erilaisen näkemyksen edustaja aivan pokkana.
Minusta se ei osoita keskustelutaitoa ollenkaan.
Sitten vielä kirjoituksetkin luetaan ja tulkitaan oman mielen mukaan, eikä pysytä asiassa.
Mitä se sellainen keskustelu on, kysyn vaan?Naisen siis pitää kerjätä teiltä kaunista sanaa?? Näinkö on? Eikö muuten heru? Itse ainakin sanon miehelle useitakin kauniita asioita päivän mittaan enkä oo turhan tarkka siitä, onko ne ihan absoluuttisia totuuksia. Haluan vain ilahduttaa rakasta ihmistä.Tänäänkin kysyin, saanko kokeilla hänelle poninhäntää. On vielä aika paksu tukka ja hän on siitä ylpeä. Iloisena kieltäytyi, mutta näin, että kovasti nauratti.Hihitti sänkyyn mennessään ja huomasin, että oli pessyt hiuksensa.
Kun on kivannäköinen mies, aina löytää jotain silmää miellyttävää, josta voi mainita.
Kaunis sana päivässä pitää mioehen viressä. Erityisesti miehn käytännön taidot ovat antoisia kauniin sanan paikkoja. Kokeilkaa miehetkin puhutella kultaista kumppania vähän sievemmin ja pieni lahja pitää sapuskat herkullisina, saavtapa jopa itse isännän hellan ääreeen teitä yllättämään.
Vaikka meillä ei ole lapsia, ostin isänpäiväkukkia ja ne ilahduttivat kovin kakun keralla. Sanon, että kyllä sinulle olisi tullut kaunis tytär kun on näin nätit vanhemmat. Ei me enää tuota puutosta surra kun maailma on lapsia täynnä. - olkoon
Siskon tyttö kirjoitti:
Naisen siis pitää kerjätä teiltä kaunista sanaa?? Näinkö on? Eikö muuten heru? Itse ainakin sanon miehelle useitakin kauniita asioita päivän mittaan enkä oo turhan tarkka siitä, onko ne ihan absoluuttisia totuuksia. Haluan vain ilahduttaa rakasta ihmistä.Tänäänkin kysyin, saanko kokeilla hänelle poninhäntää. On vielä aika paksu tukka ja hän on siitä ylpeä. Iloisena kieltäytyi, mutta näin, että kovasti nauratti.Hihitti sänkyyn mennessään ja huomasin, että oli pessyt hiuksensa.
Kun on kivannäköinen mies, aina löytää jotain silmää miellyttävää, josta voi mainita.
Kaunis sana päivässä pitää mioehen viressä. Erityisesti miehn käytännön taidot ovat antoisia kauniin sanan paikkoja. Kokeilkaa miehetkin puhutella kultaista kumppania vähän sievemmin ja pieni lahja pitää sapuskat herkullisina, saavtapa jopa itse isännän hellan ääreeen teitä yllättämään.
Vaikka meillä ei ole lapsia, ostin isänpäiväkukkia ja ne ilahduttivat kovin kakun keralla. Sanon, että kyllä sinulle olisi tullut kaunis tytär kun on näin nätit vanhemmat. Ei me enää tuota puutosta surra kun maailma on lapsia täynnä.sitä kehus ja sanos aina toiselle positiivista mutta en sano enää sillä vastaus on:mitäs siinä höpiset.
- tammikuun likka
olkoon kirjoitti:
sitä kehus ja sanos aina toiselle positiivista mutta en sano enää sillä vastaus on:mitäs siinä höpiset.
Mikä ihme meitä vaivaa. Olin sitä ittekin tuollainen ja niin oli "kaverikin". Kumma miten sitä on töykee silloin kun ei pitäis, jokin tunnevamma siinä kohtaa. Jos, siis jos ... (katotaan aikanaan....jos :) sellainen aika tulee)
Siskon tyttö kirjoitti:
Naisen siis pitää kerjätä teiltä kaunista sanaa?? Näinkö on? Eikö muuten heru? Itse ainakin sanon miehelle useitakin kauniita asioita päivän mittaan enkä oo turhan tarkka siitä, onko ne ihan absoluuttisia totuuksia. Haluan vain ilahduttaa rakasta ihmistä.Tänäänkin kysyin, saanko kokeilla hänelle poninhäntää. On vielä aika paksu tukka ja hän on siitä ylpeä. Iloisena kieltäytyi, mutta näin, että kovasti nauratti.Hihitti sänkyyn mennessään ja huomasin, että oli pessyt hiuksensa.
Vaikka meillä ei ole lapsia, ostin isänpäiväkukkia ja ne ilahduttivat kovin kakun keralla. Sanon, että kyllä sinulle olisi tullut kaunis tytär kun on näin nätit vanhemmat. Ei me enää tuota puutosta surra kun maailma on lapsia täynnä.Minä lellittelen kans mun miestä lepertelyillä ja kehuilla joka käänteessä. Ja kyllä on tullut samalla mitalla takaisinpäin, minä olen kans tosi lellitty.
Minä ainakin uskon, että kiitoksella ja kehulla saa miehen kuin miehen uskomattomiin suorituksiin...
- lompakossa
vai mikä siellä on?
Hapankaalipiirakan resepti.
Olemme vieläkin naimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636