CHECK GAGES

mantsa10

Mitähän mahtaa tarkoittaa, mitä käsketään tarkistaa? Netistä yritetty etsiä mutta varmaa tarkoitusta ei keksitty.

10

4933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • optikko
      • *Saratogaisti*

        sillä gages-muodollakin hakee ...siinä mittaritaulussa on juuri tämä lyhempi muoto.


    • GrandChero

      aika tarkasti suomennettuna että, tarkista mittarit/mittaristo.
      En tarkaan tiedä mitä ko. huomautuksella on tahdottu tarkoittaa mutta mulla on Jeep GrandCherokeessa juuri tuo teksti varoitusvaloissa vieläpä punaisena. Yhden kerran kun tein "jotain" ja auto sammui ryömintänopeudesta D-asento vaihteistossa päällä
      syttyi tuo huomautus ja katosi kun käynnistin uudelleen. Eli jos auto sammuu ajettaessa niin kaiketi halutaan että, kuljettaja tarkistaa ensin mitä kaikki mittarit näyttävät. Jeepissä on ainakin normaalien poltto ja lämpömittarin lisäksi öljynpaine ja volttimittarit ja kun kerran ne mittarit ovat aina näkyvillä niin on toki selvää ettei niihin aina katso niin että, lukemat havahduttaisivat. Merkkivalo tai teksti joka ilmestyy vain silloin tällöin tai ei juuri koskaan herättää kyllä nopean reaktion.

      • mantsa10

        kiitos GrandChero vastauksesta.jos osaisin lukea vierasta kieltä sujuvasti niin en kysyisi tälläistä et mitä tarkoittaa kyseinen punainen varoitus kunen suomeksi löytänyt merkitystä kyseiselle tekstille ja et mitäse 90 voyakkeris ylipäätäänsäkki tarkottaa.no valo vilkkuu ajon aikanakin et öljy ok.lämpö pikkasen liian alhaal.nopeuttakin tarpeeks.lataus ok ainakin mittarin mukaan......


      • älä ole moksiskaan
        mantsa10 kirjoitti:

        kiitos GrandChero vastauksesta.jos osaisin lukea vierasta kieltä sujuvasti niin en kysyisi tälläistä et mitä tarkoittaa kyseinen punainen varoitus kunen suomeksi löytänyt merkitystä kyseiselle tekstille ja et mitäse 90 voyakkeris ylipäätäänsäkki tarkottaa.no valo vilkkuu ajon aikanakin et öljy ok.lämpö pikkasen liian alhaal.nopeuttakin tarpeeks.lataus ok ainakin mittarin mukaan......

        ...täällä on näitä huippu 'auto-insinöörejä' aina viisastelemassa ja tietävinään kaiken. kumminkaan ne tiedä hölyn pölyä mistään, osaavat nippanappa laittaa googleen hakusanaksi jotain ja sitten sitä kautta korjata jotain.
        onneksi on sentään muutama asiallinenkin vastailija aina joskus.
        mutta mä voin sanoa sen näihin mystisiin ongelmiin senverran että yleensä syy löytyy maadoituksesta. elikkäs ne kannattaa aina tarkistaa ennenkun alkaa purkaa jotain isompaa.


      • mantsa10
        älä ole moksiskaan kirjoitti:

        ...täällä on näitä huippu 'auto-insinöörejä' aina viisastelemassa ja tietävinään kaiken. kumminkaan ne tiedä hölyn pölyä mistään, osaavat nippanappa laittaa googleen hakusanaksi jotain ja sitten sitä kautta korjata jotain.
        onneksi on sentään muutama asiallinenkin vastailija aina joskus.
        mutta mä voin sanoa sen näihin mystisiin ongelmiin senverran että yleensä syy löytyy maadoituksesta. elikkäs ne kannattaa aina tarkistaa ennenkun alkaa purkaa jotain isompaa.

        olla varoitus valo siit kun esim ainakin mun vojassa laturi ääntää siihenmalliin et kaik ei ok siin jase ääni onkyl aikasta voimakas.voltteja mittarin mukaan tulee mutjos se ei lataa kumminkaa tarpeeksi.ainaki nyt tälhetkel virranvähyyttä eioo ollu havaittavis edes käynnistyksesä


      • matkustajanakyydissä

        Meillä autossa syttyi tuo teksti ja moottorissa oli joku letku irronnu ja nesteet valunu maahan


    • mantsa10

      mul niku toi varaosaauto ja samanikänen mut erin värinen...heh-...nomut käyttöautos 3l ja varaosaauton 3.3l et onko niit tehty molemmil koneil kune identtisiä keskenään kaikinpuolin.tieto rekisteriotteen perusteel.perstuntuman perusteel varaosaauton kone pikkasen virkumpi....no ajettu 60th vähempiki mut loppunopeus sama 175km/t peräkkäin

      • ali boi

        3-litranen on "Mitsubishin" mylly ja 3.3 Moparin, joka on ihan eri kone.
        3.3 on sama lohko, kuin 3.5 ja 3.8. 3.5 on porattu 3.3:sta ja 3.8 on porattu ja stroukattu.


      • mantsa10
        ali boi kirjoitti:

        3-litranen on "Mitsubishin" mylly ja 3.3 Moparin, joka on ihan eri kone.
        3.3 on sama lohko, kuin 3.5 ja 3.8. 3.5 on porattu 3.3:sta ja 3.8 on porattu ja stroukattu.

        kyselin tosta kone asiasta jokuaika sit alan krystlerin liikkeestä ja selvää ei saanu muutako iskunpituus eri.sevaan jäi vaivaan ku tosiaan koneet samannäköset mut rekisteriottees eri kone koko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe