Mitähän mahtaa tarkoittaa, mitä käsketään tarkistaa? Netistä yritetty etsiä mutta varmaa tarkoitusta ei keksitty.
CHECK GAGES
10
5522
Vastaukset
- optikko
1) Ota silmä käteen ja katso mitä se oikeasti käskee tarkistamaan
2) kirjoita googleen: what mean check gauges chrysler
3) hakutulos voi olla vaikkapa tällainen
http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t572718.html
ei se ihan oikeasti voi olla niin vaikeaa- *Saratogaisti*
sillä gages-muodollakin hakee ...siinä mittaritaulussa on juuri tämä lyhempi muoto.
- GrandChero
aika tarkasti suomennettuna että, tarkista mittarit/mittaristo.
En tarkaan tiedä mitä ko. huomautuksella on tahdottu tarkoittaa mutta mulla on Jeep GrandCherokeessa juuri tuo teksti varoitusvaloissa vieläpä punaisena. Yhden kerran kun tein "jotain" ja auto sammui ryömintänopeudesta D-asento vaihteistossa päällä
syttyi tuo huomautus ja katosi kun käynnistin uudelleen. Eli jos auto sammuu ajettaessa niin kaiketi halutaan että, kuljettaja tarkistaa ensin mitä kaikki mittarit näyttävät. Jeepissä on ainakin normaalien poltto ja lämpömittarin lisäksi öljynpaine ja volttimittarit ja kun kerran ne mittarit ovat aina näkyvillä niin on toki selvää ettei niihin aina katso niin että, lukemat havahduttaisivat. Merkkivalo tai teksti joka ilmestyy vain silloin tällöin tai ei juuri koskaan herättää kyllä nopean reaktion.- mantsa10
kiitos GrandChero vastauksesta.jos osaisin lukea vierasta kieltä sujuvasti niin en kysyisi tälläistä et mitä tarkoittaa kyseinen punainen varoitus kunen suomeksi löytänyt merkitystä kyseiselle tekstille ja et mitäse 90 voyakkeris ylipäätäänsäkki tarkottaa.no valo vilkkuu ajon aikanakin et öljy ok.lämpö pikkasen liian alhaal.nopeuttakin tarpeeks.lataus ok ainakin mittarin mukaan......
- älä ole moksiskaan
mantsa10 kirjoitti:
kiitos GrandChero vastauksesta.jos osaisin lukea vierasta kieltä sujuvasti niin en kysyisi tälläistä et mitä tarkoittaa kyseinen punainen varoitus kunen suomeksi löytänyt merkitystä kyseiselle tekstille ja et mitäse 90 voyakkeris ylipäätäänsäkki tarkottaa.no valo vilkkuu ajon aikanakin et öljy ok.lämpö pikkasen liian alhaal.nopeuttakin tarpeeks.lataus ok ainakin mittarin mukaan......
...täällä on näitä huippu 'auto-insinöörejä' aina viisastelemassa ja tietävinään kaiken. kumminkaan ne tiedä hölyn pölyä mistään, osaavat nippanappa laittaa googleen hakusanaksi jotain ja sitten sitä kautta korjata jotain.
onneksi on sentään muutama asiallinenkin vastailija aina joskus.
mutta mä voin sanoa sen näihin mystisiin ongelmiin senverran että yleensä syy löytyy maadoituksesta. elikkäs ne kannattaa aina tarkistaa ennenkun alkaa purkaa jotain isompaa. - mantsa10
älä ole moksiskaan kirjoitti:
...täällä on näitä huippu 'auto-insinöörejä' aina viisastelemassa ja tietävinään kaiken. kumminkaan ne tiedä hölyn pölyä mistään, osaavat nippanappa laittaa googleen hakusanaksi jotain ja sitten sitä kautta korjata jotain.
onneksi on sentään muutama asiallinenkin vastailija aina joskus.
mutta mä voin sanoa sen näihin mystisiin ongelmiin senverran että yleensä syy löytyy maadoituksesta. elikkäs ne kannattaa aina tarkistaa ennenkun alkaa purkaa jotain isompaa.olla varoitus valo siit kun esim ainakin mun vojassa laturi ääntää siihenmalliin et kaik ei ok siin jase ääni onkyl aikasta voimakas.voltteja mittarin mukaan tulee mutjos se ei lataa kumminkaa tarpeeksi.ainaki nyt tälhetkel virranvähyyttä eioo ollu havaittavis edes käynnistyksesä
- matkustajanakyydissä
Meillä autossa syttyi tuo teksti ja moottorissa oli joku letku irronnu ja nesteet valunu maahan
- mantsa10
mul niku toi varaosaauto ja samanikänen mut erin värinen...heh-...nomut käyttöautos 3l ja varaosaauton 3.3l et onko niit tehty molemmil koneil kune identtisiä keskenään kaikinpuolin.tieto rekisteriotteen perusteel.perstuntuman perusteel varaosaauton kone pikkasen virkumpi....no ajettu 60th vähempiki mut loppunopeus sama 175km/t peräkkäin
- ali boi
3-litranen on "Mitsubishin" mylly ja 3.3 Moparin, joka on ihan eri kone.
3.3 on sama lohko, kuin 3.5 ja 3.8. 3.5 on porattu 3.3:sta ja 3.8 on porattu ja stroukattu. - mantsa10
ali boi kirjoitti:
3-litranen on "Mitsubishin" mylly ja 3.3 Moparin, joka on ihan eri kone.
3.3 on sama lohko, kuin 3.5 ja 3.8. 3.5 on porattu 3.3:sta ja 3.8 on porattu ja stroukattu.kyselin tosta kone asiasta jokuaika sit alan krystlerin liikkeestä ja selvää ei saanu muutako iskunpituus eri.sevaan jäi vaivaan ku tosiaan koneet samannäköset mut rekisteriottees eri kone koko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882