suomen kaunein paikkakunta.valitettavasti sitä ei turisti pääse näkemään kuin pienen riipauksen pinnasta.ja tämä on todella paljon sanottu,koska olen itse pohjanmaalta.ei siis kotiseutu rakkautta.
TAMMELA
6
854
Vastaukset
- se tammelasta
se edelfeldtin maalaus kaukolan harjulta?
- ...kai
on sieltä joku maalauksen tehnyt... en vaan muista kuka.
- Mirjami2
Kyl Edelfelt on tehnyt maalauksen tammelan kaukolan harjulta. Todella ihana maisema ja nykyäänkin samanlainen, kun kansallispuisto on.
Paikalla on näkötorni, joka on kesäisin auki. Ja paikalla on myös tornin takana, vieressä kivi paasi edelfeltistä, pystytetty hänen kunniakseen.
- tammela on hyvä
sitä vielä korostaa se,että se on maailman rumimman kaupungin FORSSAN vieressä.
- nimetönn
Onks Forssa muka kaupunki? Eiks se oo pieni kylä, missä pellolle pudonnu muutama kerrostalo? :D
- Mirjami2
nimetönn kirjoitti:
Onks Forssa muka kaupunki? Eiks se oo pieni kylä, missä pellolle pudonnu muutama kerrostalo? :D
Sanoit osuvasti Forssasta. Todellakin niin. Mut ihan todellisuudessa se kaupunki on. Mut ei kovin vanha. Se oli kauppala vuodesta 1923 vuoteen 1964.
Sitä ennen se oli ollut osa Tammelaa vuosisatoja. Ihan hyvä että erosi, nyt saa setviä ongelmiaan ihan itse. Ei tartte vetää muita syyttömiä sekaan.
Aikamoinen soppa se on kun eräs on kaupunginjohtaja. Hänen teeman taitaa olla että historiasta ja menneistä viis. Ei minkäänlaista kunnioitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038