Tyypillistä skorpionille?

------------------------------

onko tämä yleistäkin naispuolisille, miksei miespuolisillekin skorpioneille, että ensin ollaan ihastuneita johonkin tyyppiin, ja kun alkaa tulla vastakaikua, niin kiinnostus lopahtaa?Itselleni on nimittäin käynyt usein näin, olen siis naispuolien skorpioni.Eikä tämä tyyppi kehen olen ollut ihastunut edes mitenkään ylinäytä ihastumistaan, tai ole mitenkään hyökkäävä, ja itse en ainakaan kestä liian hyökkäävää jätkää.Mutta siis, onko tämä yleistäkin? :D

9

4006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skorpioni-nainen

minulle monesti myös käynyt... Skorpioni mysteeri toisille,mutta mysteeri myös itselleen.......Vai oletko itse ymmärtänyt miksi näin tapahtuu??? Kun oikein tarkkaan funtsit ja mittailet...Siltikään et mitään "järkeenkäypää" syytä löydä.Siinäpä se,mutta,olisiko niin että Skorpparin on saatava vaan pitää ne ohjakset niinsanotusti koko ajan omissa käsissään...???

• on periaatteita.

Jouduin sen kalamiehenä kokemaan,kun olin häntä jostain loukannut. Jo viikon ajan hän torjui kaikki hellät lähestymisyritykset.Lopulta minun oli itkussasuin kesyttävä, mikä rouvaa vaivaa ja tilanne näin laukesi.

• Skorpionez

on käynyt minullekin, olen sitten ajatellut että tämä on mua ja jos joku ei vain kiinnosta pidemmällä tähtäyksellä niin se ei kiinnosta.

En ole edes ikinä pohtinut asiaa tarkemmin sanonut vain että ranttu mikä ranttu.

• ...

mitä vaikeampi tavoiteltava (jopa mahdoton), sen ihanampi :)

• tutulta

Joo, siis tuo kuulostaa niin tutulta!! Oon itse kans skorppioni nainen ja tuo on tapahtunut niin useesti kans miulle. ei mikään ihme, että oon viel sinkkuna, kun aina, kun mies osoittaa ihastumista, niin miun kiinnostus katoaa..

• skopunainen

Mulla ihan sama juttu ;). Mä en oikeesti tajua, miksi sen pitää mennä melkein aina noin.. Ehkä se on sitä valloittamisviettiä, eli kun on joku saatu valloitettua niin siirrytään seuraavaan uhriin.. Vähän sairasta, mutta ominaista skorppareille (enimmälle osalle). Ainakin itse myönnän olevani tuollainen. Olis se sitten kiva tyytyä siihen yhteenkin, mut sitten taas kyllästyy.. Mitäs seuraavaksi.. Taidan olla sitten loppuelämäni yksin.. ;)Jollakin muulla sama ongelma..??

• LadyScorpio

helpoista nakeista en tykkää,
      ja 3 kk:n sääntö pitää, sen jälkeen rakastettu on
      turvassa hyvin usein.
      Useimmat on lempattu jopa 2 viikon jälkeen.
      Mutta muuten on suhteet hyvin hyvin kestävää sorttia ton 3 kk:n jälkeen.

• skorpionez

Mites kun kaks metsästys halukasta skopua kokeilee seurustelua?

Molemmat vetäytyy ja palaa, no outoa sinänsä. Kummallakin kova tarve olla yhteyksissä ja soitella ja viestitellä keskenään. Ei oo vielä tullut sitä, takapakkia tilannetta.

Mutta eihän tässä oo vasta kuin pari viikkoa katseltu :)

• Nappiiin meni,

Olen huomannut tätä samaa itsessäni. Flirttailen jonkun verran ja sitten kun joku mies osoittaa syvempää kiinnostusta, minun kiinnostukseni lopahtaa ja koen eräänlaisen "ällötöksen" tunteen kyseistä henkilöä kohtaan. Mutta joskus on poikkeus tapauksia miehien suhteen, että joku sytyttää täysillä ja se on sitten menoa! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      124
      4018
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      315
      2063
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1740
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1740
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1671
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1526
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1276
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1272
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      443
      1229
    Aihe