Tyypillistä skorpionille?

------------------------------

onko tämä yleistäkin naispuolisille, miksei miespuolisillekin skorpioneille, että ensin ollaan ihastuneita johonkin tyyppiin, ja kun alkaa tulla vastakaikua, niin kiinnostus lopahtaa?Itselleni on nimittäin käynyt usein näin, olen siis naispuolien skorpioni.Eikä tämä tyyppi kehen olen ollut ihastunut edes mitenkään ylinäytä ihastumistaan, tai ole mitenkään hyökkäävä, ja itse en ainakaan kestä liian hyökkäävää jätkää.Mutta siis, onko tämä yleistäkin? :D

9

4064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skorpioni-nainen

minulle monesti myös käynyt... Skorpioni mysteeri toisille,mutta mysteeri myös itselleen.......Vai oletko itse ymmärtänyt miksi näin tapahtuu??? Kun oikein tarkkaan funtsit ja mittailet...Siltikään et mitään "järkeenkäypää" syytä löydä.Siinäpä se,mutta,olisiko niin että Skorpparin on saatava vaan pitää ne ohjakset niinsanotusti koko ajan omissa käsissään...???

• on periaatteita.

Jouduin sen kalamiehenä kokemaan,kun olin häntä jostain loukannut. Jo viikon ajan hän torjui kaikki hellät lähestymisyritykset.Lopulta minun oli itkussasuin kesyttävä, mikä rouvaa vaivaa ja tilanne näin laukesi.

• Skorpionez

on käynyt minullekin, olen sitten ajatellut että tämä on mua ja jos joku ei vain kiinnosta pidemmällä tähtäyksellä niin se ei kiinnosta.

En ole edes ikinä pohtinut asiaa tarkemmin sanonut vain että ranttu mikä ranttu.

• ...

mitä vaikeampi tavoiteltava (jopa mahdoton), sen ihanampi :)

• tutulta

Joo, siis tuo kuulostaa niin tutulta!! Oon itse kans skorppioni nainen ja tuo on tapahtunut niin useesti kans miulle. ei mikään ihme, että oon viel sinkkuna, kun aina, kun mies osoittaa ihastumista, niin miun kiinnostus katoaa..

• skopunainen

Mulla ihan sama juttu ;). Mä en oikeesti tajua, miksi sen pitää mennä melkein aina noin.. Ehkä se on sitä valloittamisviettiä, eli kun on joku saatu valloitettua niin siirrytään seuraavaan uhriin.. Vähän sairasta, mutta ominaista skorppareille (enimmälle osalle). Ainakin itse myönnän olevani tuollainen. Olis se sitten kiva tyytyä siihen yhteenkin, mut sitten taas kyllästyy.. Mitäs seuraavaksi.. Taidan olla sitten loppuelämäni yksin.. ;)Jollakin muulla sama ongelma..??

• LadyScorpio

helpoista nakeista en tykkää,
      ja 3 kk:n sääntö pitää, sen jälkeen rakastettu on
      turvassa hyvin usein.
      Useimmat on lempattu jopa 2 viikon jälkeen.
      Mutta muuten on suhteet hyvin hyvin kestävää sorttia ton 3 kk:n jälkeen.

• skorpionez

Mites kun kaks metsästys halukasta skopua kokeilee seurustelua?

Molemmat vetäytyy ja palaa, no outoa sinänsä. Kummallakin kova tarve olla yhteyksissä ja soitella ja viestitellä keskenään. Ei oo vielä tullut sitä, takapakkia tilannetta.

Mutta eihän tässä oo vasta kuin pari viikkoa katseltu :)

• Nappiiin meni,

Olen huomannut tätä samaa itsessäni. Flirttailen jonkun verran ja sitten kun joku mies osoittaa syvempää kiinnostusta, minun kiinnostukseni lopahtaa ja koen eräänlaisen "ällötöksen" tunteen kyseistä henkilöä kohtaan. Mutta joskus on poikkeus tapauksia miehien suhteen, että joku sytyttää täysillä ja se on sitten menoa! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1957
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1882
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1425
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1231
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1184
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      87
      700
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe