Näin on asiat! Miten meni?
Turun lääkiksen tulokset tulleet!!!
10
3090
Vastaukset
- Kati
Mistä tulokset löytyy?
- JAP
Eli Medisiinan (Lääkiksen "päärakennus") ovesta. Huomenna tai lähiaikoina varmaan tulevat nettiinkin luettaviksi.
- JBA
Joo, kun olin itse kiinnittämässä niitä lappuja siihen, niin voin kertoa, että yhteispistekiintiön alin pistemäärä oli 83,75 ja valintakoekiintiön vastaavasti 55,75 pistettä. Onnea valituille ja tervetuloa opiskelemaan tiedekuntaamme.
- Emma
JBA kirjoitti:
Joo, kun olin itse kiinnittämässä niitä lappuja siihen, niin voin kertoa, että yhteispistekiintiön alin pistemäärä oli 83,75 ja valintakoekiintiön vastaavasti 55,75 pistettä. Onnea valituille ja tervetuloa opiskelemaan tiedekuntaamme.
Miten noi rajat on noin paljon nousseet! Turkuun koepisteraja yli 55 kun se viime vuonna oli 46,5! Tai sitten paras on saanut kokeesta vähemmän pisteitä kuin viime vuonna, nouseehan ne rajat niinkin.
- JAP
Osoitteessa
http://www.utu.fi/med/tdk/ (Vasemmalla, sivumenupalkin yläosassa)
löytyy nimilista hyväksytyistä, pisteet täytyy käydä ovesta kurkkimassa. - who
JAP kirjoitti:
Osoitteessa
http://www.utu.fi/med/tdk/ (Vasemmalla, sivumenupalkin yläosassa)
löytyy nimilista hyväksytyistä, pisteet täytyy käydä ovesta kurkkimassa.onko tietoa paljon niitä tarvittiin?
- Outi
who kirjoitti:
onko tietoa paljon niitä tarvittiin?
Ouluun tarvittiin n.90 raakapistettä, eli huomattavasti enemmän kuin viime vuonna!
- pisterajat
Outi kirjoitti:
Ouluun tarvittiin n.90 raakapistettä, eli huomattavasti enemmän kuin viime vuonna!
On todella nousseet nuo pisterajat aika järkyttävästi. Mielestäni koe oli kyllä viimevuotista helpompi, mutta en olisi silti ikinä uskonut, että pisterajat pomppaavat about kymmenellä pisteellä ylöspäin. Itse hain Helsingin hampaalle, mutta olen jo varautunut siihen, että opiskelupaikkaa ei taida tulla. Tulokset vasta 9.7
- tintti
pisterajat kirjoitti:
On todella nousseet nuo pisterajat aika järkyttävästi. Mielestäni koe oli kyllä viimevuotista helpompi, mutta en olisi silti ikinä uskonut, että pisterajat pomppaavat about kymmenellä pisteellä ylöspäin. Itse hain Helsingin hampaalle, mutta olen jo varautunut siihen, että opiskelupaikkaa ei taida tulla. Tulokset vasta 9.7
Minäkin olen aika pessimistinen jo sisäänpääsystä helsingin lääkikseen. Tulisivat nyt vain jo tulokset, niin ei tarvitse enää miettiä, että jospa kuitenkin... Jos saatte kuulla tarvittavien raakapisteiden määrän Helsinkiin kun tulokset tulevat, niin kertokaa se ihmeessä.
tintti - jännittää
tintti kirjoitti:
Minäkin olen aika pessimistinen jo sisäänpääsystä helsingin lääkikseen. Tulisivat nyt vain jo tulokset, niin ei tarvitse enää miettiä, että jospa kuitenkin... Jos saatte kuulla tarvittavien raakapisteiden määrän Helsinkiin kun tulokset tulevat, niin kertokaa se ihmeessä.
tinttiMikähän lienee syynä tähänkin käytäntöön, että Helsingin lääketieteellinen tiedekunta ilmoittaa tulokset vasta heinäkuussa, kun kaikki muut maan lääketieteelliset kertoivat tulokset jo ennen juhannusta. Ja nekin, joiden kokeet olivat myöhemmin, saavat todennäköisesti tietää tuloksista heinäkuun puoleenväliin mennessä.
Lääketieteen pisterajat taisi nousta kaikkialla, mutta Oulun hammaslääkiksen pisteraja oli sen sijaan laskenut 44,45:stä 36,66:een, mutta en kyllä uskalla yhtään ajatella, millainen tilanne on Helsingissä.
Itse kirjoitin vuonna 1993, joten todistuspisteitä ei tule, ainoa toivo on koepistevalinta. Huomasin tässä, että ainakin Kuopion lääkikseen ei ole enää mitenkään vaikea päästä, jos saa edes vähän todistuspisteitä.
Eletään toivossa ja pelätään pahinta!
kesäterveisin hammaslääkikseen hakenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735