LEIJONAKUNINGAS :DD

hihhhi

Voisko joku kielinero kääntää tän leijonakuninkaan loppubiisin englanniks?:DD
En oo mikään paras enkussa =D kiitos:D

Paikan joka elämästään löytää
Käy näin uuteen tie elämän
Elämän tie

;)

8

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Tässä ei nyt kaivata kielineroutta vaan googlea. Leijonakuningas on alunperin englanninkielinen elokuva. Oiskohan mahdollista että tuon biisin löytäisi jostain valmiiksi englanniksi, alkuperäisillä sanoilla?

Googlesta löysin mm. tämän: http://www.lionking.org/lyrics/OMPS/Circle-EJ.html

En lupaa että nuo sanat ovat oikein, en muista niitä englanniksi ulkoa. Enkä muista mikä pätkä lopussa lauletaan, enkä ole perehtynyt siihen kuinka yksiyhteen suomennos on alkuperäisen kanssa. (vapauksia on mahdollisesti otettu ja tämänkään takia ei musta ole järkeä lähteä itse kääntämään sanoja takaisin englanniksi, tulos ei välttämättä ole lähelläkään alkuperäisiä ja oikeita sanoja)

Tuo ensimmäisen viestin suomenkielinen pätkä muuten ei ollut oikein, sen pitäisi olla "Paikan jokainen elämästään löytää" ja lopussakin saattaa olla häikkää...

• hihhhi

Tarkoitin lähinnä sitä, kun teen tästä(suomenkielisestä) elämän tie-repriisistä videon youtubeen, niin olisin laittanut siihen suomenkieliset tekstitykset ja olisin halunnut kääntää sen enkuksi myös :DD

Ja suomeks siinä lopussa kyllä lauletaan eri tavalla kun siinä alussa:D

Paikan jonka elämästään löytää
        Käyn näin uuteen tie elämän
        Elämän tie

Ja alussa lauletaan:
        Paikan jokainen polultansa löytää
        Aina uuteen käy tie elämän

:DDDD
        :DDDDDDDDDDD

• hihhhi

Siis lauletaanko siinä elokuvan lopussa : Paikan jokainen elämästään löytää vai paikan jonka elämästään löytää?

joo:D

• NoJopas
        hihhhi kirjoitti:

Siis lauletaanko siinä elokuvan lopussa : Paikan jokainen elämästään löytää vai paikan jonka elämästään löytää?

No mun muistaakseni lopussa lauletaan "paikan jokainen..." ja se käy enemmän mun järkeeni. Toisaalta Disneylaulujen suomennokset ei aina todellakaan käy järkeen...

Mutta jos sulla kerran on se biisi, mikset vaan kuuntele siitä?

• hihhhi
        NoJopas kirjoitti:

No mun muistaakseni lopussa lauletaan "paikan jokainen..." ja se käy enemmän mun järkeeni. Toisaalta Disneylaulujen suomennokset ei aina todellakaan käy järkeen...

Mutta jos sulla kerran on se biisi, mikset vaan kuuntele siitä?

Niin miunki mielestä "jokainen" kävis paremmin miun järkeeni mut kun kuuntelen sitä niin mielestäni siinä lauletaan ihan selvästi "jonka" :DD

Joo ota nyt näistä selvää sitten :D

• asdf
        hihhhi kirjoitti:

Niin miunki mielestä "jokainen" kävis paremmin miun järkeeni mut kun kuuntelen sitä niin mielestäni siinä lauletaan ihan selvästi "jonka" :DD

Joo ota nyt näistä selvää sitten :D

asdf

• qwertyasdf
        hihhhi kirjoitti:

qwerty

• nosseli
        hihhhi kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä sitä, kun teen tästä(suomenkielisestä) elämän tie-repriisistä videon youtubeen, niin olisin laittanut siihen suomenkieliset tekstitykset ja olisin halunnut kääntää sen enkuksi myös :DD

Ja suomeks siinä lopussa kyllä lauletaan eri tavalla kun siinä alussa:D

Paikan jonka elämästään löytää
        Käyn näin uuteen tie elämän
        Elämän tie

Ja alussa lauletaan:
        Paikan jokainen polultansa löytää
        Aina uuteen käy tie elämän

:DDDD
        :DDDDDDDDDDD

Eli tuolla Leijonakuningas juhlajulkaisulla reprise kohta menee kyllä näin

Paikan luodut maan
        elämästään löytää
        käy näin uuteen
        tie elämän
        elämän tie

ja alku kuuluu vastaavasti DVD:n juhlajulkaisussa seuraavasti

Se on tie elämän ja käyt kulkemaan
        läpi yön se vie ja toivon saa
        paikan jokainen polultansa löytää
        aina uuteen käy tie elämän

Se on tie elämän ja käyt kulkemaan
        läpi yön se vie ja toivon saa
        paikan jokainen polultansa löytää
        aina uuteen käy tie elämän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4178
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      29
      2278
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      51
      2068
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1434
    5. 34
      1276
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1193
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      13
      988
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      975
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      76
      950
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      31
      799
    Aihe