neitsyt mies sängyssä

b-katjuskah

Millainen on neitsyt mies sängyssä? =)

23

10249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Hyväuninen.

    • Ruusunpuna*

      Neisyt mies on todella hyvä sängyssä.Ottaa naisenkin huomioon ja antaa nautintoa.Ei pelkää uusiakaan asioita.Minulla 5vuoden kokemus neitsyt miehestä.

      • kire69

        Kyllä on hyvä!! mulla on oma neitsyt-mies ollu 17 vuotta ja olen TOSI tyytyväinen :) :)!! Suosittelen kyllä kaikille naisille NEITSYTMIESTÄ! Ja Rakkauden Täytteistä Joulua Kaikille Muillekkin Joilla On Iki-Oma NeitsytMies!


    • jjjjjj

      Helvetin hyvä hellä aikaansaapa ei todellakaan
      mikään lälly !!Jep

      • saara83

        ja nukahtaa tooosi helposti. :D


      • neitsyt mies
        saara83 kirjoitti:

        ja nukahtaa tooosi helposti. :D

        Tietää mitä tekee ja mistä toinen pitää. On hellä ja lämpöinen. Kunnioittaa toista.


    • vaaka.

      Itse neljästi saman neitsytmiehen kanssa peuhanneena voin sanoa,että mies on todella hellä, huolehtii enemmän toisen osapuolen nautinnosta kuin itsensä ja yhdyntää edeltää aina pitkä esileikki. Esileikit tosin pakkaavat mennä ajallisesti itselläni jo aivan yli kun olisin valmis suoraan asiaan melkein heti.. aktinkaan jälkeen ei sitten tarvitse huolehtia siitä etteikö saisi hellyyttä osakseen.silittelee jälkeenkin päin. :) Tosin mieshän on ainakin aluksi ujo eikä siksikään varmasti sano, ainakaan kysymättä mistä itse tykkää.

    • kuorsaaja..

      Oikea veturi, mitä ei saa hereille.

      • inho

        Neitsyt miehet ovat"haisevia"possuja


      • on saanut orgasmin?

        Hän alkaa kuorsaamaan.


      • :):):)
        on saanut orgasmin? kirjoitti:

        Hän alkaa kuorsaamaan.

        tosi hauska.


    • Ravutar

      Ainakin tää mun neitsyt mies tietää todella mitä tekee,nautinnon oon saanu ihan kirkkaasti joka kerta. Ei jätä varmasti puolitiehen asioita,ottaa huomioon toisen kokonaan. Ja seksin jälkeenkin on hellyyttä riittänyt,silityksiä,helliä suukkoja,halauksia. Välistä tulee olo että onko tälläisiä oikeasti olemassa.

      • kokemus...

        neitsytmiehestä minulla. Hän oli todella kylmä ja ajatteli vain omaa saamistaan. Kyseessä siis mies, jonka kanssa olin muutaman kuukauden seksisuhteessa, mut kun tajusin, että hemmo ei osaa mitään ei koskaan edes suudellut, ei luultavasti osaa, niinpä lopetin homman siihen. Hemmo yrittää vieläkin minua saada petiinsä, mutta kun tiedän, että on olemassa miehiä, joille seksi kokonaisuutena on muutakin kuin oma tyydytys, niin miksi tyytyisin tuohon neitsyeen :))


      • Ravutar
        kokemus... kirjoitti:

        neitsytmiehestä minulla. Hän oli todella kylmä ja ajatteli vain omaa saamistaan. Kyseessä siis mies, jonka kanssa olin muutaman kuukauden seksisuhteessa, mut kun tajusin, että hemmo ei osaa mitään ei koskaan edes suudellut, ei luultavasti osaa, niinpä lopetin homman siihen. Hemmo yrittää vieläkin minua saada petiinsä, mutta kun tiedän, että on olemassa miehiä, joille seksi kokonaisuutena on muutakin kuin oma tyydytys, niin miksi tyytyisin tuohon neitsyeen :))

        Erilaisia ne näyttää olevan vaikka skooppi onkin sama. Tämä Neitsyt mies kyllä pitää huolen että naisesta tuntuu hyvältä ja on innokas kokeilemaan uutta ja ennenkaikkea seksin jälkeinen hellyys on must juttu ja sitähän on riittänyt. Jotenkin tuntuu että tämä mies antaa ennemmin kun ottaa itse.


      • neitsytmiehen nainen
        Ravutar kirjoitti:

        Erilaisia ne näyttää olevan vaikka skooppi onkin sama. Tämä Neitsyt mies kyllä pitää huolen että naisesta tuntuu hyvältä ja on innokas kokeilemaan uutta ja ennenkaikkea seksin jälkeinen hellyys on must juttu ja sitähän on riittänyt. Jotenkin tuntuu että tämä mies antaa ennemmin kun ottaa itse.

        sanoisin, että neitsytmies on sängyssä hermostunut, estoinen, mutta hellä, varovainen, ujo, alistuva, hänelle on tärkeää, että nainen ilmaisee nautintonsa, itse on huono kertomaan mistä pitää. pitää hellistä ja ´fyysisesti kevyistä asennoista ja mukavuudesta (ei sohva, lattia, keittiön pöytä sovi jne vaan levee sänky käy puuuhiin)


      • Ravutar
        neitsytmiehen nainen kirjoitti:

        sanoisin, että neitsytmies on sängyssä hermostunut, estoinen, mutta hellä, varovainen, ujo, alistuva, hänelle on tärkeää, että nainen ilmaisee nautintonsa, itse on huono kertomaan mistä pitää. pitää hellistä ja ´fyysisesti kevyistä asennoista ja mukavuudesta (ei sohva, lattia, keittiön pöytä sovi jne vaan levee sänky käy puuuhiin)

        Tää Neitsyt on halukas kokeilemaan aivan kaikkea ja joka kohdassa.. Auton takapenkki,keittiön pyötä,suihku,sauna kaikki menee.. On todella halukas kokeilemaan kaikkea,en tiedä vaikuttaako se,että mies on vasta saavuttanut täysi ikäisyyden ja on sitä kokeilun halua mutta sitä ainakin löytyy


    • neitsytman

      Estynyt, ujo, alistuva, kyvyistään epävarma ja ailahteleva , hiljainen puurtaja, ei näytä kiihkoaan avoimesti eikä näytä syttyvän sata lasissa , hellä ja huomioiva mutta...omaan makuun liian feminiininen, kuin olisi aloittelevan kanssa. Tykkää olla mieluummin vietävissä kuin ohjaksissa itse.

    • kokemusta on

      Neitsyt on kiihkein mies, mitä olen tavannut. Ajattelee naisen nautintoa ja tekee kaiken viimeisen päälle... Aah, nyt jo kiemurtelen pelkästä ajatuksesta! Itse olen härkä ja härkää pidetään estottomana luonteena, mutta kyllä neitsyt vie voiton kaikista merkeistä. Nammm...

    • näin on

      Ohjailtavia nyhveröjä, liia helliä hiplaajia, tarvin räväkämpää revittelyä.

    • pysykää kaukana

      Omahyväisiä.

    • veruska73

      kiihkeitä, ottavat huomioon, tekevät kaiken ja useesti pyytämättä!

    • mikoslav

      Mars neitsyessä miehellä = tahtoo miellyttää naista (usein omalla kustannuksellaan).

      Aurinko neitsyessä miehellä = tahtoo naisen joka pitää huolta hygieniastaan eikä ole helppo ja joka on muuten täydellinen mutta on jotain vikaa että mies voi sitten korjata ja hoivata.

      • 24vnaimississa

        tämäkin totta . t neitsytmies


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe