Rapu (M) ja Kauris (N), toimiiko?

Kaurisneiti

Tässä 2 vuotta rapumiehen kanssa olen seurustellut, ja tämä jo täällä moneen kertaan todettu on/off juttu on tullut esille...Väillä on hellempi ja ihanampi kuin kukaan muu, toisella hetkellä salailee ja ei puhu, tekee pahojakin asioita, mutta korjaa kyllä virheensä kun niistä jää kiinni...Haluaisinkin siis tietää voiko tästä rapumiehestä olla vakaaksi pariksi kaurisnaiselle? Vai olenko vain päättömästi rakastunut johonkin mahdottomaan, joka ajaa minut vain tuskaan ja ahdinkoon?

Ollaan asuttu eri paikkakunnilla koko seurustelun ajan ja kohta voisi olla aika muuttaa saman katon alle...ollaan tunnettu toisemme lapsesta asti...eli tulenko hulluksi rapumiehen kanssa saman katon alla? Itse olen luonteeltani hyvinkin perinteinen kauris.

4

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Olen itse rapu ja ex-mies on kauris. Meidän suhde kesti 7vuotta ja tunnettu on jo n.12vuotta. Meidän suhde kesti melkein mitä vain. Yksi lapsi meillä on ja mulla on kaksi muuta lasta. Suhde meni poikki koska aloitettiin rakentamaan taloa. Oltaisiin varmasti vieläkin yhdessä. Ollaan vieläkin kavereita. Hermot ei kestänyt talon rakentamista. Olen myös seurustellut rapu miehen kanssa. Ei tullut mitään. Valehteli ja petti ja oli alkoholiongelma. Syytti minua melkein kaikesta. Oli ihana välillä ja kun jäi kiinni ni pyyteli anteeksi ja oli mitä ihanin mies. Saat varmasti myös "kärsiä" silloinkin kun muutatte saman katon alle. Mutta ei sitä koskaan tiedä. Enhän teitä tunne. Nämä olivat vain minun kokemuksiani.

• Toinen nimetön

Miksi Rapumies on juuri tuollainen heikkona naisiin, viinaan, katoilee ja valehtelee silmiin katsoen jne.Tuota saa lukea lähes jokaisen tai jokatoisen kirjoittajan tekstistä.

• Katkarapu1

Minun vastaus on, että olet rakastunut mahdottomaan.Jos nyt saisin valita en lähtisi ehkä rakentamaan Ravun kanssa mitään.(5 vuotta yhdessä).Kaikki voi riippua tilanteesta, tiedä häntä.Välillä tuntuu, että haluisin juosta karkuun niin kauaksi kuin mahdollista.Ja taas välillä tuntuu, etten voisi kuvitella enää elämää ilman Rapua.Ravuissa kun on sitä jotain...

• koittelee mutta ei hylkää

Rapumiehen kanssa yhteistä taivalta jo 8 v. On ollut ylä- ja alamäkiä tasaisen tappavasti. Rapu-mies on äärettömän mustasukkainen ja vaipuu toisinaan aivan käsittämättömistä syistä johonkin synkkyyteen. Hyvä hukuttamaan murheet viinaan. Rapumies vaatii jatkuvaa huomiota ja rakkaudentunnustusta joka kauriilta ei niin vain onnistukaan! Mutta näin sitä on vain kituutettu melko kauan... riippuu päivästä - toisinaan rapu on maailman paras ja ihanin kumppani ja taas toisinaan.... erittäin vaikea tapaus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe