Rapu (M) ja Kauris (N), toimiiko?

Kaurisneiti

Tässä 2 vuotta rapumiehen kanssa olen seurustellut, ja tämä jo täällä moneen kertaan todettu on/off juttu on tullut esille...Väillä on hellempi ja ihanampi kuin kukaan muu, toisella hetkellä salailee ja ei puhu, tekee pahojakin asioita, mutta korjaa kyllä virheensä kun niistä jää kiinni...Haluaisinkin siis tietää voiko tästä rapumiehestä olla vakaaksi pariksi kaurisnaiselle? Vai olenko vain päättömästi rakastunut johonkin mahdottomaan, joka ajaa minut vain tuskaan ja ahdinkoon?

Ollaan asuttu eri paikkakunnilla koko seurustelun ajan ja kohta voisi olla aika muuttaa saman katon alle...ollaan tunnettu toisemme lapsesta asti...eli tulenko hulluksi rapumiehen kanssa saman katon alla? Itse olen luonteeltani hyvinkin perinteinen kauris.

4

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Olen itse rapu ja ex-mies on kauris. Meidän suhde kesti 7vuotta ja tunnettu on jo n.12vuotta. Meidän suhde kesti melkein mitä vain. Yksi lapsi meillä on ja mulla on kaksi muuta lasta. Suhde meni poikki koska aloitettiin rakentamaan taloa. Oltaisiin varmasti vieläkin yhdessä. Ollaan vieläkin kavereita. Hermot ei kestänyt talon rakentamista. Olen myös seurustellut rapu miehen kanssa. Ei tullut mitään. Valehteli ja petti ja oli alkoholiongelma. Syytti minua melkein kaikesta. Oli ihana välillä ja kun jäi kiinni ni pyyteli anteeksi ja oli mitä ihanin mies. Saat varmasti myös "kärsiä" silloinkin kun muutatte saman katon alle. Mutta ei sitä koskaan tiedä. Enhän teitä tunne. Nämä olivat vain minun kokemuksiani.

      • Toinen nimetön

        Miksi Rapumies on juuri tuollainen heikkona naisiin, viinaan, katoilee ja valehtelee silmiin katsoen jne.Tuota saa lukea lähes jokaisen tai jokatoisen kirjoittajan tekstistä.


    • Katkarapu1

      Minun vastaus on, että olet rakastunut mahdottomaan.Jos nyt saisin valita en lähtisi ehkä rakentamaan Ravun kanssa mitään.(5 vuotta yhdessä).Kaikki voi riippua tilanteesta, tiedä häntä.Välillä tuntuu, että haluisin juosta karkuun niin kauaksi kuin mahdollista.Ja taas välillä tuntuu, etten voisi kuvitella enää elämää ilman Rapua.Ravuissa kun on sitä jotain...

      • koittelee mutta ei hylkää

        Rapumiehen kanssa yhteistä taivalta jo 8 v. On ollut ylä- ja alamäkiä tasaisen tappavasti. Rapu-mies on äärettömän mustasukkainen ja vaipuu toisinaan aivan käsittämättömistä syistä johonkin synkkyyteen. Hyvä hukuttamaan murheet viinaan. Rapumies vaatii jatkuvaa huomiota ja rakkaudentunnustusta joka kauriilta ei niin vain onnistukaan! Mutta näin sitä on vain kituutettu melko kauan... riippuu päivästä - toisinaan rapu on maailman paras ja ihanin kumppani ja taas toisinaan.... erittäin vaikea tapaus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe