Mielestäni eläinlääkärien aukioloaikoja voitaisiin muuttaa siten, että niiden aukiolo olisi painottunut sunnuntaille ja yö-aikaan.
Se, kun on aina sama juttu, että sunnuntaina lemmikin tila heikkenee nopeasti ja tämä kuolee. Sama juttu yöllä.
Viikolla päivä-aikaan niillä ei koskaan ole mitään akuuttia hätää.
Eläinlääkäristä
eläin sanoo
2
476
Vastaukset
- samaa mieltä
Joo mä olen ajatellut ihan samaa, että voisi olla edes yksi tai kaksi paikkaa/eläinlääkäriä jossa on joku asiantuntija ns. päivystämässä läpi yön sekä viikonloppuisin. Sillä voihan olla että tulee lemmikin kanssa joku akuutti hätä, että todella tarvitsisi apua keskellä yötä tai viikonloppuna.
- Aikamies
Kyllähän joka paikassa on kaupungin järjestämä päivystävä eläinlääkäri. Maaseudulla vaan joku hoitaa useamman kunnan aluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972