Yliarvostettu roisto-Krycek!!

Tsekki-Sika

Mikä ihmeen Krycek-ilmiö tällä palstalla on vallalla? Mieshän oli yksi julmimmista X-Filesin sivuhahmoista, murhasi mm. 15 ihmistä esiintymisiensä aikana, yksi heistä Mulderin faija!! Miksi tämmöistä paskiaista edes kukaan haluaisi fanittaa? WTF

9

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevlar

      En minäkään ymmärrä Krycekin suosiota. Eikä Krycek suinkaan ole suosittu pelkästään tällä palstalla, vaan muuallakin netissä. Krycekin suosiosta voisi saada kuvan, että hän oli sarjan kolmas päähenkilö, vaikka hän oli mukana vain 23 jaksossa kahdestasadasta.

      Miksi minä en tykkää Krycekista: Hän tappoi Mulderin isän ja Scullyn siskon. Tai jos saivarrellaan, niin Scullyn siskon tappoi Luis Cardinale, mutta Krycek ei kyllä paljon estellyt. Pahinta tässä oli, että Krycek ja Cardinale olivat tulleet tappamaan Scullya, mutta ampuivatkin vahingossa Melissan.

      Tai, no, mistä minä mitään tiedän. Eikös monet ihmiset yleensä tykkää pahiksista, varsinkin hyvännäköisistä sellaisista. Minä tykkään Mulderista ja Scullysta, ja olen vain tylsä Mulder/Scully-shipperi.

      • ???

        Mikä?

        (Kraitsekki on vaan hyvän näköinen, muuten ei tietenkään mikään päästara sarjassa.)


      • Kevlar
        ??? kirjoitti:

        Mikä?

        (Kraitsekki on vaan hyvän näköinen, muuten ei tietenkään mikään päästara sarjassa.)

        No siis haluan, että Mulder ja Scully panee toisiaan. Siksi tuosta mainitsin, koska Krycek-fanitus usein yhdistyy Mulder/Krycek-paritukseen.


    • duuh

      Toki Krycek oli pahemman luokan pahis, mutta olihan siinä ns. hyviksenkin ominaisuuksia.
      Sitä paitsi, sitä ei itseasiassa edes näytetty, että Krycek olisi tappanut Mulderin isän..
      Fanitus on jokaisen oma asia, turha siitä on rueta vinestämään.

      • Kevlar

        Jaa siis siellä vessassa oli niin tungosta, että siellä olisi ollut vielä joku kolmaskin ihminen, joka sitten ampui Billin? Ja Krycek tykkää katsoa vierestä, kun Mulderin ja Scullyn perheenjäseniä tapetaan? Ihan turha tyyppi.

        Mutta olen samaa mieltä siitä, että turha näistä fiktiivisistä henkilöistä on tapella.


      • duuh
        Kevlar kirjoitti:

        Jaa siis siellä vessassa oli niin tungosta, että siellä olisi ollut vielä joku kolmaskin ihminen, joka sitten ampui Billin? Ja Krycek tykkää katsoa vierestä, kun Mulderin ja Scullyn perheenjäseniä tapetaan? Ihan turha tyyppi.

        Mutta olen samaa mieltä siitä, että turha näistä fiktiivisistä henkilöistä on tapella.

        Sitä varsinaista ampumistahan ei näytetty, jos nyt pilkkua ruetaan viilaamaan.


      • jason-blue
        duuh kirjoitti:

        Sitä varsinaista ampumistahan ei näytetty, jos nyt pilkkua ruetaan viilaamaan.

        ...niin muistaakseni C.G.B. Spender (Cancer Man) ampui Bill Mulderin.


    • CLAR4

      Fanitan siksi juuri Krycekkiä koska se on pahis JA hyvännäköinen.

      • *H*

        Hah hah!
        Juuri nain! Hyvin vastattu :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe