Uusi kiertue

lwkdjf

Kari aloittaa uuden kimppakiertueen, työnimeltään "vihdoinkin", Maaliskuussa 2008. Muut artistit ovat Paula Koivuniemi ja Jorma Kääriäinen. Iso kiertue isoilla areenoilla, huipentuu Hartwallille.

19

2906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ei

      Harmi että muut esiintyjät ovat tuota luokkaa. Mutta eipähän tarvitse mennä.

      • Well Done

        Paula ja Jorma ovat kovan luokan ammattilaisia ja nauttivat Karin kunnioituksen ja arvostuksen.

        Ei Kari ihan ketä tahan pyydä kimpaan. Tulijoita varmaan olisi pilvinpimein.


      • immeinen
        Well Done kirjoitti:

        Paula ja Jorma ovat kovan luokan ammattilaisia ja nauttivat Karin kunnioituksen ja arvostuksen.

        Ei Kari ihan ketä tahan pyydä kimpaan. Tulijoita varmaan olisi pilvinpimein.

        Joutaisivat lopettaa.Kun ei yksin pärjätä,niin tyhmiltä rahat pois.


    • kaarin54

      Siitä tulee varmasti hieno konsertti. Olen odottanut sitä että Kari ja Paula konsertoivat yhdessä. Pidän molemmista. Jorma Kääriäinen ei niin hyvä ole mutta kyllä häntäkin kuuntelee.

      • halloo---

        ja lisäksi Riku Niemi Orchestra...


    • tsaidikka

      Ihan mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää...Ja ihan hyvä, jos tekisivät kiertueelle jotain uutta, uusia lauluja ainakin. Ei moni jaksa innostua kaikista vanhoista...

      • kaksi pölkkyä ja yks nainen

        mustissaan .kuka jaksaa ,ei kukaan


    • KÄÄK!

      Kiertueen nimeksi sopisi : "Menneen ajan muumiot ".
      Ketään heistä ei kestä kuunnella, ja esiintyminen on niin puuduttavaa, että ruohon kasvun tai maalin kuvumisen katseleminenkin on mielenkiintoisenpaa.

    • loiro.

      Eikös Paula ja Kari ole aikaisemminkin tehneet yhteiskiertueen ? Muistaakseni silloin se konserttikiertue oli nimellä " Reissumies ja kissa".
      Nyt siinä on sitten Jorma Kääriäinenkin mukana. Ihan mielenkiintoinen juttu varmaan tulossa siitä.


      Itse toivoisin joskus sellaista kiertuetta, jossa laulaisivat yhdessä Kari Tapio, Tapani kansa ja Reijo Taipale.

      • hodeddendoddi

        Jos jonkun mielestä näiden esiintyjien ohjelmisto on puuduttavaa, niin kummasti vain vetävät salit täyteen kuulijoita ympäri maata. Niin, että on niitäkin jotka tykkäävät. Ja kuka mistäkin - sehän on se paljon puhuttu makuasia.
        Ja antaa ihmisten rakastaa tai vihata...minä kuulun tuohon ensimmäiseen - sen verran hullu pitää jonkun olla...


      • ktpkjk
        hodeddendoddi kirjoitti:

        Jos jonkun mielestä näiden esiintyjien ohjelmisto on puuduttavaa, niin kummasti vain vetävät salit täyteen kuulijoita ympäri maata. Niin, että on niitäkin jotka tykkäävät. Ja kuka mistäkin - sehän on se paljon puhuttu makuasia.
        Ja antaa ihmisten rakastaa tai vihata...minä kuulun tuohon ensimmäiseen - sen verran hullu pitää jonkun olla...

        Totta on että ainakin Kari Tapion konsertit ovat vetäneet salit täyteen. Kyllä täältä Suomen maasta löytyy paljon ihmisiä jotka pitävät Karista, Paulasta ja Jormasta. Ja heidän musiikstaan. Jos joku tykkää jostakin muusta niin ok. Minä pidän näistä kaikista kolmesta, mutta taas esim. Tapani Kansan konserttiin en menisi milloinkaan. Olen kerran ollut sielläkin ja en toista kertaa mene. Ei ollut minun makuuni se esitys.


    • hiippalakkiset

      Aika suosittuja nämä kuitenkin ovat, yhde







      Aika suosittuja ovat nämä artistit, niin yhdessä kuin erikseenkin: kiertueen päätöskonsertin liput parhaille paikoille permannolle oli myyty loppuun 2:ssa tunnissa myynnin alkamisesta....

    • Tossa kolmikossa on kaks mun inhokkiani, joten eipä tartte tosiaankaan vaivautua heidän konserttiinsa.
      Jorma Kääriäinen jotenkuten menettelis, mutta ei sekään mitään mun suosikkejani ole.

      • fgqwerqe

        Justiinax, ei millään pahalla MUTTA...

        Onko AINA pakko olla mollaamassa Karia ja Paula ja varmaan muitakin? Kyllä KAIKKI tietää jo että diggaat Tapani Kansaa, jota itse inhoan yli kaiken mutta en silti tule teidän fanipalstalle pilaamaan päiväänne ainaisen saman jankuttamisella. Kaikki ei millään voi miellyttää kaikkia ja kaikilla näistä riittää yleisöä.


      • Dibbadabbaduu...

        suosikkisi TK on katkeroitunut kehäraakki, joka ei tule koskaan saamaan samaa suosiota kuin Vihdoinkin-konsertin artistit saavat.
        KT, PK ja JK ovat ammattilaisia isolla A.


    • Rauta Vaara

      ...ON OIKEA ORKESTERI, eikä mikään 10-henkinen "juhlaorkesteri". Yleensä lippujen hinta on sama tai kalliimpi, vaikka solisteja on vähemmän ja bändi 4 kertaa pienempi esim.Mestrat ym.
      Hyvät solistit, mutta nyt menee ensimmäisen kerran oikeaan suuntaan asiat tässä maassa, kun taustalla on OIKEA ORKESTERI!!!
      No joo...montaa mielipidettä ja makuasioita. Ei pidä väheksyä, mutta kyllä noi syntikkaorkesterit voisi laittaa jäihin kokonaan.

    • Lippukassa No: 3

      Vihdoinkin!-konserttikiertueen pääsyliput tulivat juuri myyntiin ja suurinosa konserteista on jo loppuunmyyty!!!
      Tuskin enää huomena lippua saat?
      On näillä kovanluokan ammattilaisilla sen verran kysyntää.

      Jokainen halli vetää noin vähintään 3000 katsojaa.

      • klappi fani

        kyllä niitä lippuja vielä on myynissä,lippupalvelus ainakin on...


      • sivustaseurannu
        klappi fani kirjoitti:

        kyllä niitä lippuja vielä on myynissä,lippupalvelus ainakin on...

        ...lippuja on vielä, mutta parhaat ja hyvät paikat alkaa olla jo myyty.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe