Kenon arvontaohjelman rakentaminen

mikä on totuus

Onkohan kenon arvontaohjelma rakennettu niin, että se arpoo sellaiset numerot, joita on vähän tai ei ollenkaan pelattu ja näin ollen rivejä, joissa on yli viisi oikein ei tule? Jos rivit syötetään jo ennen arvonta-ajan päättymistä "arpojan" koneeseen,luulisi sen olevan mahdollista. Näin ollen virallinen "arpoja" tekee tehtävänsä oikein, ei kai hän ole sitä ohjelmaa rakentanut. Hänhän hoitaa vain sen, että arvonta menee oikein. Entäs se ohjelma, se ei paljon lämmitä, vaikka se kone on sisäasiainministeriön hallussa kun kerran tiedot syötetään ennen arvonnan alkamista.
Huh, huh.

47

3671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäpiiri

      Tehty jenkeissä, sieltä löytyy tieto!

      • länsi-suomalainen

        ohjemisto firma tulisi mieleen.


    • kai Suomessakin

      Jos tätä oikein aletaan tutkia, kai Suomessakin alan ammattilaiset osaavat sanoa, toimiiko ohjelma edellä arvellun tavoin ja tämä pitäisi tutkia, että asiakkaat voisivat olla turvallisin mielin ja luottaa, ettei heitä viilattaisi kenoarvonnassa linssiin.

    • Kampela2

      Juuri noin se menee ja sama meno jatkuu niinkauan kuin pelaajia riittää.
      Ei tee arvonnasta rehellistä se, että muutama pakkomielteisesti rehellisyyttä toitottava tällä palstalla meitä epäilijöitä toistuvasti "opettaa".
      En kerro heidän nimimerkkejään, ne näette aivan pian tässä viestikethussa.

      • kappas vain

        kah, taas MuTustelijat ja kampeloitsijat vauhdissa.
        ei muuta, jatkakaa.


      • Kampela2
        kappas vain kirjoitti:

        kah, taas MuTustelijat ja kampeloitsijat vauhdissa.
        ei muuta, jatkakaa.

        ..Vaan erittäin laajaan itsekerättyyn kokemuspohjaiseen tietoon perustuvaa faktaa.
        Pistä paremmaks ennenkuin alat soittaa poskeasi.

        PS. ihan turha mussuttaa, että liian pieni otanta,
        koska otanta on juuri niin laaja kuin kenon täysi historia.


      • asdfadfsasdfasdf
        Kampela2 kirjoitti:

        ..Vaan erittäin laajaan itsekerättyyn kokemuspohjaiseen tietoon perustuvaa faktaa.
        Pistä paremmaks ennenkuin alat soittaa poskeasi.

        PS. ihan turha mussuttaa, että liian pieni otanta,
        koska otanta on juuri niin laaja kuin kenon täysi historia.

        ja kenoa on pelattu alle 3000 riviä, joka on pieni otanta :)

        eikai teitä jaksa enää ottaa tosissaan.
        aivan sama ku yrittäs jollekki vammaselle selittää, kuinka 1 1=2 ja em. vammainen jankuttaisi että eipäs ole ku 3.


      • Kampela2 kirjoitti:

        ..Vaan erittäin laajaan itsekerättyyn kokemuspohjaiseen tietoon perustuvaa faktaa.
        Pistä paremmaks ennenkuin alat soittaa poskeasi.

        PS. ihan turha mussuttaa, että liian pieni otanta,
        koska otanta on juuri niin laaja kuin kenon täysi historia.

        Selität sen että, veikkaus muka estää pienen numeroiden tulemisen kun niitä pieniä numeroita on tullut kenohistorian aikana ihan normaalisti.

        Tätää on just tätä teidän mielestä arvonassa jos veikkaamanne numero menee kerran tai kaksi kertaa vierestä niin teidän mielestä tämä tapahtuu AINA.

        Eli tässä on kyse siitä, että juuri tämä tilanne jää teideän päähän ja sitten ette muista muista arvonnoista mitään.

        Vähän samanlainen esimerkki pitkästävedosta jossa mun vanhempien naapurissa oleva mies hokee joka kerta kun se näkee mut tätä samaa tarinaa kun selitän sille, että älä pelaa kuutta kohdetta kun se osuu niin harvoin. Niin se sanoo aina saman oon mä kerran saanu eurolla lähes 1000€ Kaikki kuus lätkämatsia päätty tasan ja mulla oli ne oikein. Vaikka on varmasti tehny yli 2000 lappua ja kaikki muut menny väärin.

        Sitten se sano kun ite laiton 200€ singlelle kerran. Sit se sano et oot sä hullu. Omasta mielestä en ole hullu koska sillä singlellä oli todenäköisyys voittaa yli 60% ja se osukin ja sen sesktettejen todenäköisyydet on ollu aina jotain 0,01%-1% ja kaikki alikertoimia jolloin palutusprosettikin pienenee

        Eli te (jotkut) ette ajattele koko kokonaisuutta vaan juuri näitä suuria voittoja tai numerosta viereen tilanteet jää teidän päähän.


      • kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        Selität sen että, veikkaus muka estää pienen numeroiden tulemisen kun niitä pieniä numeroita on tullut kenohistorian aikana ihan normaalisti.

        Tätää on just tätä teidän mielestä arvonassa jos veikkaamanne numero menee kerran tai kaksi kertaa vierestä niin teidän mielestä tämä tapahtuu AINA.

        Eli tässä on kyse siitä, että juuri tämä tilanne jää teideän päähän ja sitten ette muista muista arvonnoista mitään.

        Vähän samanlainen esimerkki pitkästävedosta jossa mun vanhempien naapurissa oleva mies hokee joka kerta kun se näkee mut tätä samaa tarinaa kun selitän sille, että älä pelaa kuutta kohdetta kun se osuu niin harvoin. Niin se sanoo aina saman oon mä kerran saanu eurolla lähes 1000€ Kaikki kuus lätkämatsia päätty tasan ja mulla oli ne oikein. Vaikka on varmasti tehny yli 2000 lappua ja kaikki muut menny väärin.

        Sitten se sano kun ite laiton 200€ singlelle kerran. Sit se sano et oot sä hullu. Omasta mielestä en ole hullu koska sillä singlellä oli todenäköisyys voittaa yli 60% ja se osukin ja sen sesktettejen todenäköisyydet on ollu aina jotain 0,01%-1% ja kaikki alikertoimia jolloin palutusprosettikin pienenee

        Eli te (jotkut) ette ajattele koko kokonaisuutta vaan juuri näitä suuria voittoja tai numerosta viereen tilanteet jää teidän päähän.

        sadat kerrat eivät ole 1 tai 2 kertaa. Sattumat menisi edes vähän useammin pelaajan eduksi, mutta kun ne4 menee AINA veikan pussiin, niin se on jo selväkin, ettei rehellisellä arvonnalla näin tapahtuisi AINA!

        Te vaan vänkäätte, koska teiltä puuttuu oma kokemus asiasta!


      • kampela2
        asdfadfsasdfasdf kirjoitti:

        ja kenoa on pelattu alle 3000 riviä, joka on pieni otanta :)

        eikai teitä jaksa enää ottaa tosissaan.
        aivan sama ku yrittäs jollekki vammaselle selittää, kuinka 1 1=2 ja em. vammainen jankuttaisi että eipäs ole ku 3.

        edes nimimerkkiä et jaksa kunnollista keksiä eikä sinulla ole mitään omakohtaista kokemusta siitä, kuinka sattumat AINA menevät veikan eduksi.
        Ihmeellistä vai mitä, ei kun sattumaa (sun pääsi mukaan) Ja pyh..


      • kampela2 kirjoitti:

        sadat kerrat eivät ole 1 tai 2 kertaa. Sattumat menisi edes vähän useammin pelaajan eduksi, mutta kun ne4 menee AINA veikan pussiin, niin se on jo selväkin, ettei rehellisellä arvonnalla näin tapahtuisi AINA!

        Te vaan vänkäätte, koska teiltä puuttuu oma kokemus asiasta!

        Tämä johtuu juuri siitä mitä kenoneito tänne joskus kesällä kirjoitti.. Se ei tapahdotu todellakkaan satakertaa vaan LUULET sen taphtuvan niin montakertaa

        Täällä..

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000779&posting=22000000028266206


      • asdfasdfasdfasdf
        kampela2 kirjoitti:

        edes nimimerkkiä et jaksa kunnollista keksiä eikä sinulla ole mitään omakohtaista kokemusta siitä, kuinka sattumat AINA menevät veikan eduksi.
        Ihmeellistä vai mitä, ei kun sattumaa (sun pääsi mukaan) Ja pyh..

        tyi: mulla on tää sama nimimerkki parissaki paikassa :)

        ja kyllä mä kenoa pelaan sillon tällön, enkä ihmettele jos sattumalta menee joka ikinen numero vierestä. Se on ihan luonnollista, arvottiin sitten käsin tai koneella :)


      • Virallinen äänitorvi

        mutta jokainen puustavei on totta.


      • Virallinen äänitorvi
        Gambler1 kirjoitti:

        Selität sen että, veikkaus muka estää pienen numeroiden tulemisen kun niitä pieniä numeroita on tullut kenohistorian aikana ihan normaalisti.

        Tätää on just tätä teidän mielestä arvonassa jos veikkaamanne numero menee kerran tai kaksi kertaa vierestä niin teidän mielestä tämä tapahtuu AINA.

        Eli tässä on kyse siitä, että juuri tämä tilanne jää teideän päähän ja sitten ette muista muista arvonnoista mitään.

        Vähän samanlainen esimerkki pitkästävedosta jossa mun vanhempien naapurissa oleva mies hokee joka kerta kun se näkee mut tätä samaa tarinaa kun selitän sille, että älä pelaa kuutta kohdetta kun se osuu niin harvoin. Niin se sanoo aina saman oon mä kerran saanu eurolla lähes 1000€ Kaikki kuus lätkämatsia päätty tasan ja mulla oli ne oikein. Vaikka on varmasti tehny yli 2000 lappua ja kaikki muut menny väärin.

        Sitten se sano kun ite laiton 200€ singlelle kerran. Sit se sano et oot sä hullu. Omasta mielestä en ole hullu koska sillä singlellä oli todenäköisyys voittaa yli 60% ja se osukin ja sen sesktettejen todenäköisyydet on ollu aina jotain 0,01%-1% ja kaikki alikertoimia jolloin palutusprosettikin pienenee

        Eli te (jotkut) ette ajattele koko kokonaisuutta vaan juuri näitä suuria voittoja tai numerosta viereen tilanteet jää teidän päähän.

        Olet lukenut läksysi hyvin ja näinollen olet 100 %:tinen veikkauksen havittelema pölhökustaa. Kun sinuun on tepsinyt noinkin hyvin veikkauksen aivopesu niin kaiketi uskot silmät ummessa yhtiön " näpelöimään "jokeri-arvontaan.

        Olet kaiketi valmis sepittämään, että miksi ihmeessä ko pelin arvonta täytyy suorittaa laitteella, jota nimitetään ATK-laitteeksi?


      • Virallinen äänitorvi kirjoitti:

        Olet lukenut läksysi hyvin ja näinollen olet 100 %:tinen veikkauksen havittelema pölhökustaa. Kun sinuun on tepsinyt noinkin hyvin veikkauksen aivopesu niin kaiketi uskot silmät ummessa yhtiön " näpelöimään "jokeri-arvontaan.

        Olet kaiketi valmis sepittämään, että miksi ihmeessä ko pelin arvonta täytyy suorittaa laitteella, jota nimitetään ATK-laitteeksi?

        En ole edeleenkään veikkauksen pölhökustaa porukkaa enkä tule ikinä olemaan.


        ATK arvonta on huomattavasi nopeampi tapa arpoa 20 numeroa 70:stä joten varmaan sentakia.


      • Virallinen äänitorvi
        asdfadfsasdfasdf kirjoitti:

        ja kenoa on pelattu alle 3000 riviä, joka on pieni otanta :)

        eikai teitä jaksa enää ottaa tosissaan.
        aivan sama ku yrittäs jollekki vammaselle selittää, kuinka 1 1=2 ja em. vammainen jankuttaisi että eipäs ole ku 3.

        Alahan tarkistelemaan veikkauksen vuosikertomuksia ennen vuotta 2002. Vertaile niitä mainitun ajankohdan jälkeisiin vastaaviin raportteihin. Kiinnitä erityinen huomiosi " maksamattomiin voittovaroihin ".

        Esitän sinulle kaksi kysymystä, joilla haluan selvittää mm sen, että kuinka hyvin olet perillä tällä palstalla käytävistä keskusteluista, sekä perustuuko tietosi muuhunkuin omiin arvioihisi ns mutuun?

        Kysymys 1.
        Paljonko Veikkaus oli velkaa pelaajille 31.12.2006?

        Kysymys 2.
        Kuinka monen pika-arpoja myyneen myyntipaikan asiamiessopimuksen Veikkaus irtisanoi vuoden 2007 tammikuun loppuun mennessä?

        Mikäli vastaat edes kohtuullisesti niin saatan pommittaa mukavilla kysymyksillä sinua jatkossakin.


      • asfdasdffsdfsd
        Virallinen äänitorvi kirjoitti:

        Alahan tarkistelemaan veikkauksen vuosikertomuksia ennen vuotta 2002. Vertaile niitä mainitun ajankohdan jälkeisiin vastaaviin raportteihin. Kiinnitä erityinen huomiosi " maksamattomiin voittovaroihin ".

        Esitän sinulle kaksi kysymystä, joilla haluan selvittää mm sen, että kuinka hyvin olet perillä tällä palstalla käytävistä keskusteluista, sekä perustuuko tietosi muuhunkuin omiin arvioihisi ns mutuun?

        Kysymys 1.
        Paljonko Veikkaus oli velkaa pelaajille 31.12.2006?

        Kysymys 2.
        Kuinka monen pika-arpoja myyneen myyntipaikan asiamiessopimuksen Veikkaus irtisanoi vuoden 2007 tammikuun loppuun mennessä?

        Mikäli vastaat edes kohtuullisesti niin saatan pommittaa mukavilla kysymyksillä sinua jatkossakin.

        kumpikaan ei liity asiaan, joten jätän vastaamatta :)

        ja jos mielestäsi liitty asiaan, niin kerro toki miten.


      • Virallinen äänitorvi
        Gambler1 kirjoitti:

        En ole edeleenkään veikkauksen pölhökustaa porukkaa enkä tule ikinä olemaan.


        ATK arvonta on huomattavasi nopeampi tapa arpoa 20 numeroa 70:stä joten varmaan sentakia.

        ja huomaa kuinka hyvin sinut on aivopesty. Samaa paskaa tarjoaa" Veikkauksen virallinen tiedottaja".

        Nippelitieto sinulle. Olen tarjonnut veikkaukselle manuaalista laitetta, joka arpoo 70:stä numerosta 20 numeroa alle 1,38 ssekunnin.


      • Kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        Tämä johtuu juuri siitä mitä kenoneito tänne joskus kesällä kirjoitti.. Se ei tapahdotu todellakkaan satakertaa vaan LUULET sen taphtuvan niin montakertaa

        Täällä..

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000779&posting=22000000028266206

        Miten voi olla kyse LUULEMISESTA kun olemme isolla porukalla taltioineet KAIKKI tehdyt pelit, tulokset, pöytälaatikkorivit ja pelatut eritellen jo usean vuoden ajan?!

        Tapahtumia on useampi sata, niin se vaan OIKEASTI on!

        Älä jaksa massapostittaa tuota samaa skeidaa taas
        se on jo luettu ja skeidaksi jouduttu tuomitsemaan (ei liity itse asiaan mitenkään!)

        Luulo ei ole tiedon väärti, mutta näin on nyt sinun kohdallasi, ei minun!


      • Kampela2 kirjoitti:

        Miten voi olla kyse LUULEMISESTA kun olemme isolla porukalla taltioineet KAIKKI tehdyt pelit, tulokset, pöytälaatikkorivit ja pelatut eritellen jo usean vuoden ajan?!

        Tapahtumia on useampi sata, niin se vaan OIKEASTI on!

        Älä jaksa massapostittaa tuota samaa skeidaa taas
        se on jo luettu ja skeidaksi jouduttu tuomitsemaan (ei liity itse asiaan mitenkään!)

        Luulo ei ole tiedon väärti, mutta näin on nyt sinun kohdallasi, ei minun!

        Ei riitä. Kenoa pelattu vasta n. 5 vuottaa. peli alkoi mustaakseni keväällä 2002. Arvontoja on ollut .n.2000
        Veilä ainakin 10 vuoden arvonnat tarvitaan kun voidaan tehdä johtopäätöksiä arvonnan rehellisyydestä.


        Olen myös tutkinut nuo 5 den vuoden aikana arvotut rivit eikä niissä ole mitään epäilytävää.
        Jos yhdellä tai kahdella kieroksella tulee numerot esim. 20,21,23,24,25,26
        ja olet pelannut numeron 22 Et voi tulkita VAIN TÄMÄN perusteella arvontaa epärehelliseksi, että vielä sitenkään vaikka tämä olsi tapahtunut kolme kertaa putkeen. Jos tämä olisi taphtunut 10 kertaa putkeen niin ehkä sitten vasta voitaisiin tulkita arvonta epärehellisesksi.


      • kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        Ei riitä. Kenoa pelattu vasta n. 5 vuottaa. peli alkoi mustaakseni keväällä 2002. Arvontoja on ollut .n.2000
        Veilä ainakin 10 vuoden arvonnat tarvitaan kun voidaan tehdä johtopäätöksiä arvonnan rehellisyydestä.


        Olen myös tutkinut nuo 5 den vuoden aikana arvotut rivit eikä niissä ole mitään epäilytävää.
        Jos yhdellä tai kahdella kieroksella tulee numerot esim. 20,21,23,24,25,26
        ja olet pelannut numeron 22 Et voi tulkita VAIN TÄMÄN perusteella arvontaa epärehelliseksi, että vielä sitenkään vaikka tämä olsi tapahtunut kolme kertaa putkeen. Jos tämä olisi taphtunut 10 kertaa putkeen niin ehkä sitten vasta voitaisiin tulkita arvonta epärehellisesksi.

        5 vuotta isolla sakilla ei riitä, mutta samalla sakilla 10 vuotta jo piisaisi?

        Aika ontuvaa, mutta sen vain taas sanon, jotta kyllä ne säkät menisi edes vähän useammin pelaajan eduksi jo yhden vuoden tarkastelulla JOS arvonta olisi täysin pelkkää sattumaa.


      • kampela2 kirjoitti:

        5 vuotta isolla sakilla ei riitä, mutta samalla sakilla 10 vuotta jo piisaisi?

        Aika ontuvaa, mutta sen vain taas sanon, jotta kyllä ne säkät menisi edes vähän useammin pelaajan eduksi jo yhden vuoden tarkastelulla JOS arvonta olisi täysin pelkkää sattumaa.

        Kun todenäköisyydet on niin huonot.

        Vaikka pelaisit 10 tasoa joka päivä tuhat vuotta, että välttämättä kertaakaan saa täyttä 10 oikein. Jos pelaat n. 200 000 arvontaa 10 tasolla niin ehkä silloin saat kerran 10 oikein.


    • Itse Veikkauksen vastaus

      Kannattaa katsoa kirjoitus "enää ei ihmetytä" siis itse Veikkauksen vastaus, miten siellä toimitaan. Onko muiden mielestä systeemi aivan oikein?

    • Veikkauksen kenohjelma on todella yksinkertainen se on ohjelmoitu niin, että se arpoo 20 numeroa 70:stä. Täysin satunnasesti.

      Tätä on vaan jonkun todella vaikea uskoa.

      • Kampela2

        .....mahdotonta.

        Sattumat menee sattumalta AINA veikalle!

        Ihmeellinen "sattuma"!


      • asdfdasf
        Kampela2 kirjoitti:

        .....mahdotonta.

        Sattumat menee sattumalta AINA veikalle!

        Ihmeellinen "sattuma"!

        väität siis että kukaan ei ole voittanut sattumalta kenossa?

        pelaa pasianssia, siinäkin sattumat menevät yllättävän usein korttipakan eduksi! lienee rigged.


      • vastauksen saanut
        Kampela2 kirjoitti:

        .....mahdotonta.

        Sattumat menee sattumalta AINA veikalle!

        Ihmeellinen "sattuma"!

        Taisi Veikkauksessa olla uusi ihminen, jolle ei vielä oltu annettu ohjeita, miten asiakkaille tulee vastata kun vastasi kirjallisesti, miten Veikkauksessa arvonta ja numeroiden syöttäminen tapahtuu. Kun sitten kysyin, että ihanko totta, noinko se tapahtuu tosiaankin niin alkoi jo toinen kello soida, että oli vastannut epätäydellisesti - joopa -joo ja tilastoja aikaisemmilta suosilta voittojen määrästä ei kuulemma voi tilata Veikkaukselta. Mietimpä tässä juuri toimenpiteitä-onneksi on yksi, joka tunnusti, miten pelatut rivit syötetään ennen arvontaa "arpojan" koneeseen - vaikka sitten muka vastasi epätäydellisesti.


      • Virallinen äänitorvi

        Meinasin saada paskahalvauksen kun luin sinun "yksinkertaisen totuuden satunnaisesta mantrastasi". Juuri sinunkaltaisille pölvästeille on koko Keno-miina suunniteltu.

        Jos haluat saada oikeata inffoa ,niin saanen kertoa miten Kenon arvontaohjelma toimii. Kas näin kääritään pölvästeiltä rahat parempaan talteen.

        Arviolta 88 % pelaajista antaa kioskilla tietokoneen "arpoa" pelitositteeseen tulevat numerot, jotka illalla osallistuvat suureen huijaukseen. Jostain " kumman " syystä, näihin peleihin ilmestyy tasosta riippuen, sellaisia numeroita, jotka eivät ole esiintyneet neljässä edellisessä arvonnassa. Mainittuja numeroita on keskimäärin 22 kpl. Tämä yhtälö ei ole "satunnaista ", vaan pelin kopelointia varmuuden varalta, jotta pelatut rahat päätyvät "nahkoneen päivineen " yhtiön pohjattomaan kassaan ja sieltä edelleen esimerkiksi " Loton Juhlaviikoille ja vakioveikkauksen ylisuureen voitonmaksuun".( lue pelien säännöt jotka sisäasiainministeriö on vahvistanut ja Rahapeliluvasta voit selvittää, kenelle kuuluu valvonta, että peleissä näitä, sääntöjä noudatetaan).

        Sinua luonnollisesti kiinnostaa, että miten jäljelle jäävien 12 % itse pykättyjen rivien käy? Siinä käy siten, että nyt " peliohjelma " hakee vähiten pelatun yhdistelmän, jolla yhtiön ei tarvitse maksaa pelaajille kuin korkeintaan pelattu pelipanos.

        Varmaankaan ei mene pitkää tovia kun itse " Päämies " saapuua kyselemään, että "kuka tai mitkä tahot hyötyvät tästä kikkailusta". Voinen vastata jo alustavasti, että ei ainakaan pölvästi, joka moiseen huijaukseen rahansa laittaa.

        Sinunkin kannattaa lukea tarkoin Rahapeliluvan pelisääntöjä koskeva pykälä, no:2 " yhtiön toimeenpanemissa rahapeleissä tulee noudattaa sisäasiainministeriön vahvistamia pelisääntöjä".

        Alahan pykäämään vastausta.


      • Toi toi toi toi
        Kampela2 kirjoitti:

        .....mahdotonta.

        Sattumat menee sattumalta AINA veikalle!

        Ihmeellinen "sattuma"!

        "Kaukana totuudesta".


      • Virallinen äänitorvi kirjoitti:

        Meinasin saada paskahalvauksen kun luin sinun "yksinkertaisen totuuden satunnaisesta mantrastasi". Juuri sinunkaltaisille pölvästeille on koko Keno-miina suunniteltu.

        Jos haluat saada oikeata inffoa ,niin saanen kertoa miten Kenon arvontaohjelma toimii. Kas näin kääritään pölvästeiltä rahat parempaan talteen.

        Arviolta 88 % pelaajista antaa kioskilla tietokoneen "arpoa" pelitositteeseen tulevat numerot, jotka illalla osallistuvat suureen huijaukseen. Jostain " kumman " syystä, näihin peleihin ilmestyy tasosta riippuen, sellaisia numeroita, jotka eivät ole esiintyneet neljässä edellisessä arvonnassa. Mainittuja numeroita on keskimäärin 22 kpl. Tämä yhtälö ei ole "satunnaista ", vaan pelin kopelointia varmuuden varalta, jotta pelatut rahat päätyvät "nahkoneen päivineen " yhtiön pohjattomaan kassaan ja sieltä edelleen esimerkiksi " Loton Juhlaviikoille ja vakioveikkauksen ylisuureen voitonmaksuun".( lue pelien säännöt jotka sisäasiainministeriö on vahvistanut ja Rahapeliluvasta voit selvittää, kenelle kuuluu valvonta, että peleissä näitä, sääntöjä noudatetaan).

        Sinua luonnollisesti kiinnostaa, että miten jäljelle jäävien 12 % itse pykättyjen rivien käy? Siinä käy siten, että nyt " peliohjelma " hakee vähiten pelatun yhdistelmän, jolla yhtiön ei tarvitse maksaa pelaajille kuin korkeintaan pelattu pelipanos.

        Varmaankaan ei mene pitkää tovia kun itse " Päämies " saapuua kyselemään, että "kuka tai mitkä tahot hyötyvät tästä kikkailusta". Voinen vastata jo alustavasti, että ei ainakaan pölvästi, joka moiseen huijaukseen rahansa laittaa.

        Sinunkin kannattaa lukea tarkoin Rahapeliluvan pelisääntöjä koskeva pykälä, no:2 " yhtiön toimeenpanemissa rahapeleissä tulee noudattaa sisäasiainministeriön vahvistamia pelisääntöjä".

        Alahan pykäämään vastausta.

        "Juuri sinunkaltaisille pölvästeille on koko Keno-miina suunniteltu".

        En ole pelannut kolmeen vuoteen riväkään. Alkuaikoina kokeilin muutamankerran ja kun löysin rahapelioppaan en koskenut koko peliin senjälkeen lainkaan.

        Mahdatkato kenties itse olla pölvästi ja olet hävinnyt kenoon tuhansia euroja?.

        Veikkaan että näin on ja sinulle on käynyt ja se on sanut pääsi sekaisin epäiltynä arvonnan rehellisyydestä . Juuri näin miten kenoneito kesällä kirjoitti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000779&posting=22000000028266206

        "Sinunkin kannattaa lukea tarkoin Rahapeliluvan pelisääntöjä koskeva pykälä, no:2 " yhtiön toimeenpanemissa rahapeleissä tulee noudattaa sisäasiainministeriön vahvistamia pelisääntöjä".

        Joo juu hehän tekevät säännöt jossa käytetään epärhellistä arvontaa.


        Niin ja selitä miten teet tollaisen ohjelman?
        Eli miten pystyt toteuttaan ohjelman joka hakee vähiten pelatun yhdistelmän? ja arpoo väillä mainoskerroksia ja juuri jouluna tai muina pyhinä.


      • Kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        "Juuri sinunkaltaisille pölvästeille on koko Keno-miina suunniteltu".

        En ole pelannut kolmeen vuoteen riväkään. Alkuaikoina kokeilin muutamankerran ja kun löysin rahapelioppaan en koskenut koko peliin senjälkeen lainkaan.

        Mahdatkato kenties itse olla pölvästi ja olet hävinnyt kenoon tuhansia euroja?.

        Veikkaan että näin on ja sinulle on käynyt ja se on sanut pääsi sekaisin epäiltynä arvonnan rehellisyydestä . Juuri näin miten kenoneito kesällä kirjoitti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000000779&posting=22000000028266206

        "Sinunkin kannattaa lukea tarkoin Rahapeliluvan pelisääntöjä koskeva pykälä, no:2 " yhtiön toimeenpanemissa rahapeleissä tulee noudattaa sisäasiainministeriön vahvistamia pelisääntöjä".

        Joo juu hehän tekevät säännöt jossa käytetään epärhellistä arvontaa.


        Niin ja selitä miten teet tollaisen ohjelman?
        Eli miten pystyt toteuttaan ohjelman joka hakee vähiten pelatun yhdistelmän? ja arpoo väillä mainoskerroksia ja juuri jouluna tai muina pyhinä.

        Juuri tuo ettet ole 3:n vuoteen lainkaan kokeillut peliä, ummistaa mitä tehokkaimmin silmäsi niiltä veikan hyväksi 99,9% meneviltä "sattumilta".

        Kertää gambler1 hyvä sinäkin mahd. iso porukka joka alkaa tahkota yhteensä suuren määrän rivejä joista arpoo puolet kioskille vietäviksi ja puolet pöytälaatikkoon. Kun pistää vain minimin 50c/rivi ja on paljon väkeä mukana, niin ei työssäkäyvän ihmisen perse repeä vaikka takkiin tuleekin.
        Idea ei ole se, että luulisimme voittavamme, vaan se, että saamme tällätavoin arvokasta kokemuksiin perustuvaa FAKTAA siitä, miten suuri ero on palautuksissa/osumissa vietyjen ja viemättömien rivien välillä! Sinulta puuttuu täysin tämä näkemys (kuten myös RPO:n äijiltä) Te vaan jauhatte kuivaa teoriaa, mutta totuus jää huomaamatta!


    • miten pitkälle

      Kyllä kauhistuttaa, miten pitkälle ja miten kauan ihmiset kestävät epävarmuutta siitä, miten rehellistä kenoarvonta on. Kun lukee noita kirjoituksia tulee kyllä mieleen, että ovatko ihmiset tosiaankin niin sinisilmäisiä, että laittavat siihen rahansa. Kun katselee noita arvottuja numerosarjoja niin se jo pistää epäröimään ja jos pelatut rivit ovat ennen arvontaa arpojan ja valvojan koneessa niin kyllähän se on ilmiselvää, mitä se tarkoittaa.

      • Kaaaaauuheeetta

        On siinä kestämistä ihmispololloa Hjuuuuuhhhh. Ihaan repeään tahansa hetkellä millä hyvänänsä. Ja apteekkilakko ja kaikki, alkokin kiinnii. Ai kauheeta mää vaan sanon. EI kauheammin vois poloparka ihmisrukkaa piinata ei.


    • meidän joukko

      Vaikka Sisäasiainministeriö omistaa ja hallinnoi arvontakonetta, eiköhän veikkaus ole ollut kuitenkin osallisena ohjelman laatimisessa.Mulla on myös kaikki arvotut rivit kenon alusta asti ja niistä kyllä näkyy, miten ohjelma toimii. Voittojen määristähän saa veikkauksen tiedot vain parilta viimeiseltä vuodelta sivuilta. Taisivat romahtaa tuossa alun jälkeen aika roimasti - mistähän syystä?

      • Kampela2

        Pitihän noita mainoskierroksia pistää alkuun aika useinkin, jotta saatiin pelikansa koukkuun.


      • Virallinen äänitorvi
        Kampela2 kirjoitti:

        Pitihän noita mainoskierroksia pistää alkuun aika useinkin, jotta saatiin pelikansa koukkuun.

        Kun Keno alkoi niin kaikkien kioskien seinät notkui veikkauksen lappuja "meillä pelatussa kenossa 200 € voitto ". Yksikin kioskin muija valitteli, ettei seinät riitä näille kenon voittoilmoituksille.


      • ovatko suomalaiset
        Virallinen äänitorvi kirjoitti:

        Kun Keno alkoi niin kaikkien kioskien seinät notkui veikkauksen lappuja "meillä pelatussa kenossa 200 € voitto ". Yksikin kioskin muija valitteli, ettei seinät riitä näille kenon voittoilmoituksille.

        Uskomatonta, mutta valitettavasti kai totta, että suomalaiset ovat niin haluttomia tarttumaan vääryyksiin ja suostuvat mihin vaan. Kukaan ei inahdakaan. Mistähän se johtuu?


      • Oootte
        ovatko suomalaiset kirjoitti:

        Uskomatonta, mutta valitettavasti kai totta, että suomalaiset ovat niin haluttomia tarttumaan vääryyksiin ja suostuvat mihin vaan. Kukaan ei inahdakaan. Mistähän se johtuu?

        Niiiim pal viisaampi, ku tavallinen kansa. Tuskin pysyn housuissani innosta. Te pelastatte meidät tavalliset naudat ja haastatte veikan oikeuteen. TAHTOO nähdä sen. Teillä todistelun asettelu mykistävää. Mutu, väittämiä, luuloja ja taipumaton inttämisen tahto. Sata nolla tulette pieksemään valtion. Ja sitte EY-tuomioistuimeen. Hurrraaaaaa SINÄ inahdat. SINÄ teet sen. LUOTAN sinuun. Puskii tohveli GO, GO, GO YYEEEEEAAAAA HURRAA TE NUORET MERIPOIJJAAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kyllä näyttää
        Virallinen äänitorvi kirjoitti:

        Kun Keno alkoi niin kaikkien kioskien seinät notkui veikkauksen lappuja "meillä pelatussa kenossa 200 € voitto ". Yksikin kioskin muija valitteli, ettei seinät riitä näille kenon voittoilmoituksille.

        Eipä ole meidänkään R-kioskin seinällä kuin kaksi lappua puolen vuoden ajalta. Eihän niitä rahoja voittoina voida jakaa kun Vanhasen/Kataisen hallitus tarttis niitä vuokrien maksuun .


    • Sosiaalinen Vastuu

      Veikkaus hehkuttaa sivuillaan seuraavaa:

      SOSIAALINEN VASTUU

      Kuluttajansuoja

      " Veikkauksen pelien pelaajat voivat epäselvissä tai ongelmatilanteissa valittaa puolueettomalle taholle, sisäasiainministeriölle, joka käsittelee ratkaisusuosiyuspyyntöjä".

      HALOO!!!!!!! Puolueeton taho ? Voiko sisäasiainministeriö olla puolueeton taho, koska ko ministeriön virkamiehet voivat käsitellä ennen arvontaa pelattuja rivejä ja jopa arpoa itselleen sopivat numerot??????????

      Kaikkea paskaa sitä saa lukea monopoliyhtiö Veikkauksen sivuilta.

      • tuubaa

        Sisäministeriö valvoo veikkausta. Se valvoo arvontoja. Se voi näinollen käsitellä ja käsittelee pelaajien valituksia. Se ei ole veikkauksen puolella. Vai väitätkö, että sisäasiainministeriö kusettaa, arpoo omia rivejä ja ministeriön väki hukkuu Keno-voittorahoihin?? Kuuntele nyt itse mitä soopaa syydät, tai mee hoitoon!


      • aivokelluja
        tuubaa kirjoitti:

        Sisäministeriö valvoo veikkausta. Se valvoo arvontoja. Se voi näinollen käsitellä ja käsittelee pelaajien valituksia. Se ei ole veikkauksen puolella. Vai väitätkö, että sisäasiainministeriö kusettaa, arpoo omia rivejä ja ministeriön väki hukkuu Keno-voittorahoihin?? Kuuntele nyt itse mitä soopaa syydät, tai mee hoitoon!

        Niin, virkamieskunta sisäministeriössä on se tissi, jota veikkaus imelee.
        Valtion virkamieskunta on veikkausta sakeampaa. Syntymänynnyt ei vaaranna omaa saavutettua asemaansa karttakepin uhallakaan.

        Keno on idioottivarmasti arvontaohjelmistolla manipuloitu peli. Senhän näkee sokeakin otsallaan!

        Muistellaan vain Kenon 2002 ensi parkaisujaan


      • aivokelluja kirjoitti:

        Niin, virkamieskunta sisäministeriössä on se tissi, jota veikkaus imelee.
        Valtion virkamieskunta on veikkausta sakeampaa. Syntymänynnyt ei vaaranna omaa saavutettua asemaansa karttakepin uhallakaan.

        Keno on idioottivarmasti arvontaohjelmistolla manipuloitu peli. Senhän näkee sokeakin otsallaan!

        Muistellaan vain Kenon 2002 ensi parkaisujaan

        Näen vain rahapelioppaassa olevat laskelmat.

        http://koti.mbnet.fi/rpopas/veikkaus/keno/keno.htm


      • ai on oikein vai?
        tuubaa kirjoitti:

        Sisäministeriö valvoo veikkausta. Se valvoo arvontoja. Se voi näinollen käsitellä ja käsittelee pelaajien valituksia. Se ei ole veikkauksen puolella. Vai väitätkö, että sisäasiainministeriö kusettaa, arpoo omia rivejä ja ministeriön väki hukkuu Keno-voittorahoihin?? Kuuntele nyt itse mitä soopaa syydät, tai mee hoitoon!

        Tuolla jossain on näin siis vastaus veikkaukselta
        "Pelatut rivit ovat pelijärjestelmässä ja siten myösvirallisen valvojan ("arpojan") koneessa Huom! peliajan päättymisaikaan mennessä. Arvonta suoritetaan tämän jälkeen vahvistetun pelinumeron saaneiden pelien joukosta.

        Varmaankin valvojat valvovat arvontaa mutta onko ohjelma koneessa tehty sellaiseksi, että se valikoi numerot, jotka eivät esiinny koneessa. pelin päättymisaikaan mennessä olleissa riveissä ja näin ollen isompia voittoja ei myöskään tule.

        Ohjelma pitäisi tarkistuttaa aivan eri ihmisten toimesta jollain ammattilaisella ja sitä asikkaiden eli pelaajien pitäisi olla oikeus vaatia.

        Esim. tilastoja aikaisempien vuosien voittomääristä ei saa edes pyynnästä veikkaukselta. Johtuu varmaan siitä, että epäilyt senkun lisääntyisivät kun niitä vertaa tämän päivän voittomääriin. Mihin ne nyt yht.äkkiä muuttuisivat. Mulla on onneksi kaikki tallessa, jotka olen ottanut aikaisemmin eli faktaa on.


      • myös epäilijöiden joukossa

      • kopioin
        ai on oikein vai? kirjoitti:

        Tuolla jossain on näin siis vastaus veikkaukselta
        "Pelatut rivit ovat pelijärjestelmässä ja siten myösvirallisen valvojan ("arpojan") koneessa Huom! peliajan päättymisaikaan mennessä. Arvonta suoritetaan tämän jälkeen vahvistetun pelinumeron saaneiden pelien joukosta.

        Varmaankin valvojat valvovat arvontaa mutta onko ohjelma koneessa tehty sellaiseksi, että se valikoi numerot, jotka eivät esiinny koneessa. pelin päättymisaikaan mennessä olleissa riveissä ja näin ollen isompia voittoja ei myöskään tule.

        Ohjelma pitäisi tarkistuttaa aivan eri ihmisten toimesta jollain ammattilaisella ja sitä asikkaiden eli pelaajien pitäisi olla oikeus vaatia.

        Esim. tilastoja aikaisempien vuosien voittomääristä ei saa edes pyynnästä veikkaukselta. Johtuu varmaan siitä, että epäilyt senkun lisääntyisivät kun niitä vertaa tämän päivän voittomääriin. Mihin ne nyt yht.äkkiä muuttuisivat. Mulla on onneksi kaikki tallessa, jotka olen ottanut aikaisemmin eli faktaa on.

        Ehkä vielä kopioin sen veikkauksen lähettämän vastauksen tänne. Ehkä sen jälkeen kaikki uskovat, mitä keno tosissaan on kun itse ovat selittäneet miten se menee.


    • Hooz

      Toki on helpostikin mahdollista rakentaa ohjelma esim. niin että pelatut rivit syötetään ennen arvontaa ohjelman parametreiksi jolloin arvonnassa painotettaisiin sellaisten lukujen todennäköisyyttä joita on pelattu vähän ja vastaaavasti pelattujen rivien todennäköisyyttä pienennettäisiin. Käsittääkseni veikkauksen järjestelyt tämän tyyppisissä asioissa ovat kaikkea muuta kuin julkisia,joten asiasta ei varmuutta saatane. Toisaalta kun vertaa eri kenotasojen kertoimia todennäköisyyteen saada osuma, voi todeta ettei veikkauksella liene tarvetta "huijata" sen enempää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      28
      5171
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      227
      2818
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      2229
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      73
      2144
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1854
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      190
      1490
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      57
      1363
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      151
      1110
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1055
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      991
    Aihe