kaulan patti

naksuu...

Hei, en nyt tiennyt mihin muuallekkaan olisin tämän kirjoittanut joten laitoin tänne. Onko kellään muulla ollut tälläistä. vasemmalla puolen kaulaa on herneen kokoinen liikkuva kova patti, kun suuta aukaisee kuuluu naksuminen tästä patista, tämä ei siis johdu leukanivelistä. Lääkärille olen asiasta mainninnut, mutta hän sanoi että ei tarvitse olla huolissaan... silti mieltäni vaivaa että mistä voisi tämä naksuminen johtua, onko kenties minulla jotain sylkikiviä tai vastaavaa.. kipeä tuo patti ei ole mutta silloin tällöin säteilee vasempaan korvaan kipua. toivottasti olisi edes joku jolla samoja oireita, kun en ole löytänyt tietoa netistäkään.

5

4045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikealla,,,,,,

puolella sellanen parin-kolmen herneen kokoinen patti, liikkuva ja kova, vuosia sitten ilmestyi mutta häipyi, ei ollut kipeä,

vuosi sitten tuli ja on siinä ollut siitä lähtien, välillä kipeä, kipu säteilee ympäristöön sekä korvaan. Nytkin patin ympäristö kipeä.

Sairaanhoitaja kokeili käsin pattia keväällä, ei osannut sanoa mitään.

Suuta aukoessa ei kuulu naksumista.

Olen ajatellut sitä voisiko patilla olla yhteyksiä niska-selkä-hartia vaivoihin, ovat täysin jumissa. Siitä varmasti johtuu myös korvakipu, korvassa naksahtelu jne.

• naksuu..

itse olen kans yhdistänyt niskavaivat tähän patiin ja naksumiseen... aina kun niskat ovat todella jumissa myös naksuminen pahenee ja sitten kun niskat ovat kunnossa niin myös naksuminen vähentyy tai häipyy.. olisiko sitten niin että tuo johtuisi niskoista.

• kaula
        naksuu.. kirjoitti:

itse olen kans yhdistänyt niskavaivat tähän patiin ja naksumiseen... aina kun niskat ovat todella jumissa myös naksuminen pahenee ja sitten kun niskat ovat kunnossa niin myös naksuminen vähentyy tai häipyy.. olisiko sitten niin että tuo johtuisi niskoista.

Lokakuun alussa todettin niskojen olevan niin jumissa, että niistä aiheutuu kestopäänsärkyä (paineen tunnetta päähän). Viime viikolla perjantaina ekan kerran ja taas tänään voimakas kipu on "nykäissyt" leuan alapuolelta, muistuttaa kovaa suonenvetoa. Niskojen takia venyttelen niskaa/kaulaa pitkin päivää, eikä tunnustelemalla löydy minkäänlaisia möykkyjä. Outoa silti...

• olisiko?

Voisiko se olla imusolmuke? Itselläni on ollut jo vähintään vuoden imusolmukkeet kaulalla turvoksissa, lääkärissä on käyty eikä lääkäri pitänyt pattejani huolestuttavina. Verikokeessa kävien eikä siinä ollut mitään.

• olla imusolmuke

eli patti sijaitsee tuossa aataminomenan lähettyvillä..imusolmuke se ei siis voi olla..ellei sielläkin sitten sijaitse imusolmukkeita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      343
      2789
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      58
      2235
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1929
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1579
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1512
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1064
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1019
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      908
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      216
      849
    10. 38
      753
    Aihe