Kiitos tuestanne

hoitajien hommeleissa

Tekin tuitte asiaamme: Hoitajien muodossa.
Kiitos kuuluu teillekkin.
Puheenjohtajanne suulla tuli tosi puolustelua. Kiitos !

Jos hakisi positiivista.
-olitte äänessä paljon, samoilla linjoilla. ?

Hoitajat & Kokoomus kiittää teitä.

Tosiasiassa onkin yhteinen asiamme terveyden/sairauden hoito, ilman puoluerajoja.

Kiitos vielä tuestanne.

6

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syksyn kunnallisvaaleissa se "punainen viiva"!

      • Punainen puolue

        Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
        Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
        Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
        Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS


      • se mieli
        Punainen puolue kirjoitti:

        Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
        Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
        Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
        Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS

        muuttuu.Eilen kokoomuslaiset vielä haukkuivat hoitajia terroristeiksi ja ahneiksi ja sanoivat ettei he mitään luvanneet.Kyllä korotukset tappeli hoitajat itse kansan ja opposition tukiessa heitä.


      • kannatus nousee
        Punainen puolue kirjoitti:

        Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
        Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
        Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
        Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS

        Nimenomaan, eipä taida nuo vasuriraukat tajuta että taas tuli roppakaupalla lisää hyvätuloisia kokoomuksen äänestäjiä...


      • k.o.m Mari
        kannatus nousee kirjoitti:

        Nimenomaan, eipä taida nuo vasuriraukat tajuta että taas tuli roppakaupalla lisää hyvätuloisia kokoomuksen äänestäjiä...

        Ei politiikkaa voi tehdä ainoastaan äänien saamisen toivossa.Sen kai Katainenkin ja kokomustat oppivat tästä.
        Oikeudenmukaisuudesta toveri hyvä,oikeudenmukaisuudesta.Siitä on vasemmistolaiset tehty.


      • jäämies---
        Punainen puolue kirjoitti:

        Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
        Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
        Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
        Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS

        >>>Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.

        - Kiitos kuuluu vasemmalle, kun ottivat asiakseen
        vaatia vaalilupausten toteutumista.

        >>>Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!

        - Joo ja helvetin helposti se näytti käyvänkin.
        Tiedoksi vaan että ennen ei pidetty takin kääntäjistä, eikä niistä pidetä nykyäänkään.

        >>>Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!

        - Älä nyt unta nää. Taidat olla humoristi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe