Tekin tuitte asiaamme: Hoitajien muodossa.
Kiitos kuuluu teillekkin.
Puheenjohtajanne suulla tuli tosi puolustelua. Kiitos !
Jos hakisi positiivista.
-olitte äänessä paljon, samoilla linjoilla. ?
Hoitajat & Kokoomus kiittää teitä.
Tosiasiassa onkin yhteinen asiamme terveyden/sairauden hoito, ilman puoluerajoja.
Kiitos vielä tuestanne.
Kiitos tuestanne
6
333
Vastaukset
syksyn kunnallisvaaleissa se "punainen viiva"!
- Punainen puolue
Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS - se mieli
Punainen puolue kirjoitti:
Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUSmuuttuu.Eilen kokoomuslaiset vielä haukkuivat hoitajia terroristeiksi ja ahneiksi ja sanoivat ettei he mitään luvanneet.Kyllä korotukset tappeli hoitajat itse kansan ja opposition tukiessa heitä.
- kannatus nousee
Punainen puolue kirjoitti:
Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUSNimenomaan, eipä taida nuo vasuriraukat tajuta että taas tuli roppakaupalla lisää hyvätuloisia kokoomuksen äänestäjiä...
- k.o.m Mari
kannatus nousee kirjoitti:
Nimenomaan, eipä taida nuo vasuriraukat tajuta että taas tuli roppakaupalla lisää hyvätuloisia kokoomuksen äänestäjiä...
Ei politiikkaa voi tehdä ainoastaan äänien saamisen toivossa.Sen kai Katainenkin ja kokomustat oppivat tästä.
Oikeudenmukaisuudesta toveri hyvä,oikeudenmukaisuudesta.Siitä on vasemmistolaiset tehty. - jäämies---
Punainen puolue kirjoitti:
Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
Koskaan ei olisi vasemmistohallituksessa pallkkapussi noussut!! NÄIN KOKOOMUS>>>Kiitos hoitajien palkasta kuuluu kokoomukselle.
- Kiitos kuuluu vasemmalle, kun ottivat asiakseen
vaatia vaalilupausten toteutumista.
>>>Kokoomus lunasti VAALILUPAUKSENSA!!!!!!!!!!!
- Joo ja helvetin helposti se näytti käyvänkin.
Tiedoksi vaan että ennen ei pidetty takin kääntäjistä, eikä niistä pidetä nykyäänkään.
>>>Äänestä Kokoomusta,palkkasi nousee!!!!!!!!!
- Älä nyt unta nää. Taidat olla humoristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592