Tietääkö kukaan mistä sais joulupöytään savustettua kalkkunaa? Kovasti oon yrittänyt etsiä, mut kehnoin tuloksin.
Savustettu kalkkuna
6
2844
Vastaukset
- Kinkku...
kysyppäs noista firmoista, ei muuta nyt tule mieleen lähialueilta.
Neittamo Ky Siltakylä
Kotkan lihatukku Oy
Varmaan ne kertoo mistä löytyy, jos ei heiltä löydy.- kettupeipe
eihän kukaan enää kalkkunaa syö,ja pitää muistaa että painoa saa nostaa kilpailukauden ulkopuolella vain noin 10% kisapainosta
t:kinkuttaja - BEMARI..
kettupeipe kirjoitti:
eihän kukaan enää kalkkunaa syö,ja pitää muistaa että painoa saa nostaa kilpailukauden ulkopuolella vain noin 10% kisapainosta
t:kinkuttajaMeijjen ukko sanoo mua kalkkunaks...sillee
- savustettiin
muutamia vuosia sitten,samoin ehkä Mattilalla.
Laitoimme ostetun ja sulatetun kalkkunan jalosta-
molle,ei ollut kallis ja hyvältä maistui.
Kannattaa kysellä.- haist huilu
mikäs urbaani dromedaari se kettupeipe luulee olevansa? varmaan jostain möllikkälän perämetsistä muuttanut haminaan, tommoset sais vetää kalkkunan syvälle päähänsä. Perkeleen bussikansalainen.
- kettupeipe
haist huilu kirjoitti:
mikäs urbaani dromedaari se kettupeipe luulee olevansa? varmaan jostain möllikkälän perämetsistä muuttanut haminaan, tommoset sais vetää kalkkunan syvälle päähänsä. Perkeleen bussikansalainen.
on sentäs LEVEÄ peräsin ja PULLEAT purjeet,sul ei möhömaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241