En löydä Nordean tai osuuspankin sivuilta mahdollisuutta testata verkkopankkia tunnuksilla 12345 tms. Onko tuo ominaisuus poistettu. Olsiin vertaillut eri pankkeja
Verkkopankit
4
740
Vastaukset
- tunnukset
Ainakin OP verkkopankkiin pääsee (juuri joku päivä kävin) käyttäjätunnuksella 12345 ja salasana 6789. Nordeassakin on ainakin ollut verkkopankin sisäänkirjautumissivulla kokeilutunnukset.
- osuuspankkiin
itse pääsin tunnuksilla 123456 ja salasana 7890
nordeasta en muista ulkoa. on siellä joku demo ainakin. - tunnukset
osuuspankkiin kirjoitti:
itse pääsin tunnuksilla 123456 ja salasana 7890
nordeasta en muista ulkoa. on siellä joku demo ainakin.No tietysti se nolla tuli johonkin väliin.
Nordea on ilmeisesti poistanut kokeilumahdollisuuden, tunnuksia ei ainakaan löydy mistään (tällä hetkellä).
Minäkään en löydä Nordeasta enää kokeilumahdollisuutta, mutta eri toimintojen esittelynäytöksiä löytyy. Avaa ensin sivu "Henkilöasiakkaat". Sen oikeassa alanurkassa on "Työkalut ja muut apuvälineet", jonka luettelossa on "Verkkopankin esittely". Siellä on lähes 30 linkkiä, joista avautuu 1-3 minuutin pituisia esityksiä verkkopankin eri toimintojen käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101982Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.551829Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971733Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141232Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198