Tietääkö joku myydäänkö Star Wars leffoja boxeina joka sisältäisi kaikki kuusi elokuvaa? Tai onko tällainen mahdollisesti tulossa myyntiin??
Kuuden leffan
7
484
Vastaukset
- itsekkin
haeskellut, mutta eipä ole tullut vastaan.
- valitan
olen kuulut ettei ole tulossa eurooppaan, koska humattiin ettei siinä ole järkeä. mutta voithan sinä ostaa kaikki yksitellen!!!
- lähettäjä
NO voi kakka! Toivotaan nyt ett boxi tulisi Suomeenkin! Se on vaan jotenkin hienompi semmone boxi ku erilliset lefat. ilmoitelkaa HETI jos boxi ilmestyy... mä ostan se ainakin heti!
- Veteranfan
Filmifriikki myymälästä tulleen tiedon mukaan boxia ei näy tänä vuonna markkinoilla,vaan se 6.leffan boxi olisi Lucasfilmin taholta siirretty julkaistavaksi ensi vuoden loppuun.
Tulee sieltä se vanha trilogia edelleen myyntiin,mutta uusia episodeja on turha odottaa joulumyyntiin.Sinänsä outoa toimintaa 30.juhlavuonna,suorastaan epäkaupallista toimintaa Lucasfilmiltä,ehkä heillä on varaa siihen ? Kyseessä voisi olla myös uuden TV-sarjan puukkaaminen esiin v.2009 jolloin tuo 6.leffan boxi olisi selkeää mainosta ajan kohtaan nähden.Eli olisiko tuossa leffa boksissa joku TV-sarjan traileri mukana,tai jopa pilotti jakso ?- boxin kyselijä
Hei! Kiitos TUHANNESTI kaikille vastanneille!!! Jäänen siis odottamaan kuuden elokuvan boxia!
- hiljane,
friikki !
- KyleKatarn1987
hiljane, kirjoitti:
friikki !
Tämähän oli tosiaan piristävä ja mieltä ylentävä kommentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa275826- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19711- 52699
- 28637
- 49599