Moi!
Olen lähdössä tammikuussa Nizzaan, noin neljäksi kuukaudeksi. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen asunnon vuokraamisen suhteen, mihin kannattaa muuttaa, mihin ei. Mistä löydän asuntoja, esim. vielä Suomessa ollessani, tai mihin kannattaa ottaa yhteyttä vaikka paikan päältä??
Muitakin käytännön neuvoja saa antaa, kaikki ovat tarpeen!
Kiitos!
Asuminen Nizassa
5
1846
Vastaukset
- - CA -
Ensimmäinen kysymys, oletko milloinkaan käynyt Nizassa, eli tiedätkö millainen kaupunki on maastltaan?
Sopivan asunnon sijaintiin vaikuttaa myös se, että tuleeko käytössäsi olemaan auto vai ei.
Nizassa yleensäkin ja varsinkin keskustassa on varsin vaikea löytää parkkipaikkaa ja maksuttomia sellaisia ei juurikaan ole.
Ohessa linkki alkupaloiksi:
- http://www.seloger.com
Ilmeisesti sunnittelet määräaikaista kalustetun asunnon vuokrausta?- wdjgroeijhg
Kiitos!
Autoa ei tule olemaan, kuulemma julkinen liikenne pelaa melko hyvin.
En ole aikasemmin käynyt, siksi olenkin niin hukassa nyt. Sen tiedän paikasta mitä olen yrittänyt netistä lueskella, ja kuvia katsellen, toisilta kysellen. On vaan tullut melko paljon eri tarinaa, kaikilla on melko eri mielikuvat. - - CA -
wdjgroeijhg kirjoitti:
Kiitos!
Autoa ei tule olemaan, kuulemma julkinen liikenne pelaa melko hyvin.
En ole aikasemmin käynyt, siksi olenkin niin hukassa nyt. Sen tiedän paikasta mitä olen yrittänyt netistä lueskella, ja kuvia katsellen, toisilta kysellen. On vaan tullut melko paljon eri tarinaa, kaikilla on melko eri mielikuvat.Nice on itse asiassa varsin pieni kaupunki ja varsinkin sen varsinainen keskusta.
Karkeasti ottaen vosi asunno sijainninksi voisi rajata lännessä Avenue Gambetta'n, ehkä vielä pykälä lännemmâksi Boulevard Francois Grosso ja idässä satama-altaan sivuitse pohjoiuseen kulkeva Boulevard de Riquier ja sen poikkikatu Boulevard Generale Louise (jonka varrella myös ostoskeskus Carrefour), sekä pohjoisen suunnassa ei rautatieasemaa ylemmäksi.
Vältettäviä alueita keskustassa on juuri rautatieaseman seutu ja sen etelä- ja pohjoispuoleinen kortteli.
Yksi mahdollisuus on, että vuokraat aluksi kahdeksi-neljäksi viikoksi ja kiertelet sitten rauhassa paikan päällä ja vaihdat halutessa toiseen asuntoon.
Uusi ratikkalinja alkanee olla jo käytössä?
- http.www.paruvendu.fr
Nizzan alue on 06, etsiessäsi asuntoilmoituksia.
- - CA -
Mahdatko olla sama henkilö joka tiedustelee ja on "muuttamassa" myös mm. Meksikoon, Tanskaan ja Espanjaan? Kerronko nimimerkit?
Avaukset ja jatko ovat kovin samanlaisia.
Mikäli näin, niin kehoitan kasvamaan ensin.
Juuri näiden "virtuaalimuuttajien" vuoksi nähin ei juuri yleensä jaksa vaivautua vastaamaan.
- - - - > . . .- gocfovo
Terve!!
Ei ole sama henkilö!!
Täällä olen oikeasti vieläkin panikoimassa, koska nuo osoitteet mitä on aikaisemmin annettu, ei pelitä! Mahtaakohan olla mun netissä, vai noissa osoitteissa.
Mutta Kiitos kuitenkin avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822