Masturbointi lisää finnejä?-Myytti

Testaan....

Elikkäs ennen vanhaan niin on luultu,että masturbointi lisää aknea.Nykypäivänä on kuitenkin todettu että tuo ei pidä paikkaansa.Itse en oikeen tahdo uskoa nykypäivään lääketieteeseen enkä lääkäreihin muutenkaan.Ajattelin ottaa tuon myytin testaukseen.Elikkäs tästä päivästä lähtien en enää masturboi ja kerron tänne kuulumisia miten on käynyt.

26

6161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finninaama..

      Minä lähden mukaan tähän. Tulen kans raportoimaan tänne, onko muutosta näkyvissä.

    • Testaan,,,

      Vielä ei ole muutosta tapahtunut,ehkä mennyt huonompaan suuntaan.Vielä en kuitenkaan luovuta ei niitä tuloksia näin nopeesti tule.

    • Testaan...

      Olen huomannut että pientä muutosta on tapahtunut.Aamulla kun herään naamani ei ole kovin rasvainen niin kuin aikaisemmin tätä testiä on ollut.Otsassani on ollut paljon pieniä ja joskus isojakin punaisia vinnejä.Isot finnit on otsastani haihtunut ja pieniäkin hiukan haihtunut.Nenässäni ei ole tapahtunut kuin että yksi iso punanen finni siittä on hävinnyt,mutta mustapäihin ei ole tullut muutosta nenässä.Leuassa ei ole pahemmin tapahtunt mitään,mutta kyllä sekin tästä paranee,kun hormoonini on tasapainossa.Omatuntoni on todella hyvä,kun ei ole tarvinnut tota itsesaastutusta harrastaaa ja onhan se aika lapsellista.Laitan lisää myöhemmin tähän tekstiä jos on tapahtunut muutosta.

      • asdf

        Minkäänlaisista tuloksista on turha puhua näin lyhyellä aikavälillä, iho kun paranee vaikka sitä masturbointia harrastaisikin.

        Masturbointi ei myöskään ole lapsellista, käyttämäsi termi siitä taasen on. Taidat olla se yksi ja sama sananjulistaja joka täällä pyörii.


      • pubbleman
        asdf kirjoitti:

        Minkäänlaisista tuloksista on turha puhua näin lyhyellä aikavälillä, iho kun paranee vaikka sitä masturbointia harrastaisikin.

        Masturbointi ei myöskään ole lapsellista, käyttämäsi termi siitä taasen on. Taidat olla se yksi ja sama sananjulistaja joka täällä pyörii.

        itseasiassa olen samoilla linjoilla viestiketjun aloittajan kanssa. viikon kun on "tankkaamatta" niin iho näyttää todella hyvältä, pehmeältä ja virheettömältä. sitten kun olet masturboinut, niin iho alkaa taas huononemaan. JO muutaman minuutin päästä mulla alkaa näkyä finnejä, en tiedä johtuuko se että kasvoissa verenkierto lisääntyy tjsp., mutta siihen on tiedemiehien turha väittää mitään. jos ottaa valokuvat "minuuttia ennen" ja "minuutin jälkeen" niin ero on todella suuri. kuulostaa hauskalta mutta mulla ainakin masturbointi aiheuttaa ton mun mielestä. lisäks mun iho kuivuu hetkeksi jos masturboin.


      • njoo o
        pubbleman kirjoitti:

        itseasiassa olen samoilla linjoilla viestiketjun aloittajan kanssa. viikon kun on "tankkaamatta" niin iho näyttää todella hyvältä, pehmeältä ja virheettömältä. sitten kun olet masturboinut, niin iho alkaa taas huononemaan. JO muutaman minuutin päästä mulla alkaa näkyä finnejä, en tiedä johtuuko se että kasvoissa verenkierto lisääntyy tjsp., mutta siihen on tiedemiehien turha väittää mitään. jos ottaa valokuvat "minuuttia ennen" ja "minuutin jälkeen" niin ero on todella suuri. kuulostaa hauskalta mutta mulla ainakin masturbointi aiheuttaa ton mun mielestä. lisäks mun iho kuivuu hetkeksi jos masturboin.

        Varmaa pitäs saada Mythbusterssit testaan tääkin homma :)))


      • Love40
        pubbleman kirjoitti:

        itseasiassa olen samoilla linjoilla viestiketjun aloittajan kanssa. viikon kun on "tankkaamatta" niin iho näyttää todella hyvältä, pehmeältä ja virheettömältä. sitten kun olet masturboinut, niin iho alkaa taas huononemaan. JO muutaman minuutin päästä mulla alkaa näkyä finnejä, en tiedä johtuuko se että kasvoissa verenkierto lisääntyy tjsp., mutta siihen on tiedemiehien turha väittää mitään. jos ottaa valokuvat "minuuttia ennen" ja "minuutin jälkeen" niin ero on todella suuri. kuulostaa hauskalta mutta mulla ainakin masturbointi aiheuttaa ton mun mielestä. lisäks mun iho kuivuu hetkeksi jos masturboin.

        Minuuttia ennen ja minuutin jälkeen ero johtuu siitä, että seksuaaliset halusi vähenevät väliaikaisesti masturboinnin jälkeen, etkä näytä niin puoleensavetävältä peilissä. ;) Riippumatta nyt siitä kummasta sukupuolesta pidät.


    • epäuskoinenhullu

      MASTURBOINTI MYÖS KASVATTAA KARVOJA KÄSIIN, JA SAA SILMÄT KIEROON!!!

      naurettavaa, itse en masturboinut kuin vasta 15-vuotiaana, ja sitä ennen oli ehtinyt aknet ja kaikki. Sitten sen jälkeen kun lopetin masturboinnin kiinnijäämisen pelossa 5viikoksi, oli iho entistä pahempi. Ihollasi on varmastikin tällä hetkellä vain hyvä kausi.

      • einarinari66

        Mutta luultavasti normaali kerran tai joka toinen päivä runkkauksella ei ole vaikutusta ihoon. Toisaalta ihan järkevältä kuulostaa jos tällä masturboinnilla tarkoitetaan ns. "liikakäyttöä". Esimerkiksi jos 4 kertaa päivässä runkkaa:D


    • dsafghjhkjlöhuituyhg

      itse en yleensä selviä viikkoa pidempään kun jo mällähtää housuun keskellä yötä. taino joskus 5 vuotta sitte taisin olla yli kaks viikkoo mut rupes kuumottaan nii kovaa et oli pakko ja oliki sit muute kovan työ takana :S ei meinannu tulla yhtää mitää vaikka olin 15. nojoo en tiä mitä mä tänne nyt kirjotten mut voisin koittaa nyt kun on tälläne ns lievä akne enään. saiskohan täl tempulla naaman vielä parempaan kuntoon. tuun sit kertoon jos muistan ja jos kestän sen eka viiko yli kyl se sit pitäis lähtee rullaamaan.

      • HO

        HAHA..lähden myös kokeiluun mukaan.Itsekin olen miettinyt jo linkkiä asioiden välillä.voin myös raportoida edistyksestä!!


      • karppu
        HO kirjoitti:

        HAHA..lähden myös kokeiluun mukaan.Itsekin olen miettinyt jo linkkiä asioiden välillä.voin myös raportoida edistyksestä!!

        oon mukana jatkunu nimittäin tätä kroonista runkkua jo 3 v ja viimeisenä 2kk akne on pahentunu entisestää im in!


      • Anonyymi
        karppu kirjoitti:

        oon mukana jatkunu nimittäin tätä kroonista runkkua jo 3 v ja viimeisenä 2kk akne on pahentunu entisestää im in!

        itellä kestäny 4-5 vuotta ( putkeen )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itellä kestäny 4-5 vuotta ( putkeen )

        uskon itsekin että vaikuttaa ( ainakin naaman alueen finneihin )


    • When in doubt c4

      Joko on näkynyt vaikutusta vai onko tämäkin myytti busted?

      • tripletrigga

        Nyt lähtee putki päälle satana! olin tuossa muutama viikko sitten yli viikon ja iho oli normaalia parempi. tavoitteena 3 viikkoa.


    • kyselijäää:D

      vaikka tää nyt olisikin totta niin kuin moni pystyis muka olla runkkaamatta? :D ja tuleeko finnit sit takas ku alkaa taas hakkaamaan tattia? Ja päteekö tämä myös normaalin seksin harrastamiseen?

    • jemaa

      Oon itekki joskus miettiny et onko noil kahdella asialla jokin yhteys. :D Nyt kun mietin niin ihoni on ollut parempi ku en oo runkannu. Taidanki kokeilla pitääkö myytti paikkaansa. Yritän tästä päivästä lähtien olla 2 viikkoa "pannassa". :D

      • wake up

        noo ite en oo runkannu 4 päivää ja iho on menny pahempaa kuntoo =DD ja tämä ei johdu siitä etten ole runkannut van tämä johtuu vain huonosta tuurista.

        eli ei se runkkaus siihen mitenkän vaikuta..


      • tripletrigga
        wake up kirjoitti:

        noo ite en oo runkannu 4 päivää ja iho on menny pahempaa kuntoo =DD ja tämä ei johdu siitä etten ole runkannut van tämä johtuu vain huonosta tuurista.

        eli ei se runkkaus siihen mitenkän vaikuta..

        Pitää ottaa vähän kiinni näihin viesteihin.

        "Ja päteekö tämä myös normaalin seksin harrastamiseen? "

        Tuohon ei voi edes kirjoittaa mitään.

        "eli ei se runkkaus siihen mitenkän vaikuta.. "

        Hienoa, että kerroit faktat meille kaikille. Nyt kenenkään ei tarvitse itse kokeilla kun tiedämme, että sillä ei ole mitään vaikutusta koska meidän kehommehan reagoivat kaikki tismalleen samalla tavalla kuin sinun.


        Itselläni viikko takana. Iho semi rauhallinen (tekijöitä varmasti monia), jatketaan kuitenkin harjoitusta.


      • serlock
        tripletrigga kirjoitti:

        Pitää ottaa vähän kiinni näihin viesteihin.

        "Ja päteekö tämä myös normaalin seksin harrastamiseen? "

        Tuohon ei voi edes kirjoittaa mitään.

        "eli ei se runkkaus siihen mitenkän vaikuta.. "

        Hienoa, että kerroit faktat meille kaikille. Nyt kenenkään ei tarvitse itse kokeilla kun tiedämme, että sillä ei ole mitään vaikutusta koska meidän kehommehan reagoivat kaikki tismalleen samalla tavalla kuin sinun.


        Itselläni viikko takana. Iho semi rauhallinen (tekijöitä varmasti monia), jatketaan kuitenkin harjoitusta.

        olet oikeassa tekiöitä on monia, joillakin ihmisillä vaikuttaa myös suklaa finnien kasvamiseen.


    • voi ei,

      en halua edes testata koska jos masturbointi tosiaankin lisää finnejä,olen pulassan ;D

    • vanhapiika -78

      Käsittääkseni seksi, masturbointi ja jopa seksin ajattelu lisää testosteronin määrää, sekä naisilla että miehillä. Mikä puolestaan aiheuttaa juuri aknea ja karvaisuuttaa, joten en yhtään ihmettelisi vaikka tässä jutussa olisikin jotain perää.

      • Kaiken takana on nainen

        Täähän on sit yks noidankehä! Mitä kauemmin oot runkkaamatta sitä enemmän rupee naiset pyörimään mielessä ja varsinkin kesällä moni nainen siis haluaa että on finnejä naamassa! Pilkkihaalarit naisille kesäksi että tässä voi nauttia täydellisestä selibaatista ja ihosta


    • Runkkureiska

      Minäpä teen toisinpäin. Runkkaan keskimäärin 3 kertaa vuorokaudessa ja 2 viikon päästä ilmotan tulokset tuleeko finnejä

    • Anonyymi

      Oon ollu 3 vk runkku lakossa ja iho on parantunut kasvoista huomattavasti. Finnejä on vieläkin, mutta vähemmän. Jatkan vielä tätä ja katson miten käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe