finnejä reisissä??apuaa...

miten eroon???!!!!

apua mulle finnejä reisiin ilmestynyt..miten saa ne pois?ikinä naamassa ollu ja nyt reisissä..ei hele!kertokaa pliis miten eroon niistä..suihkussa käyn päivittäin,normaali/kuiva iho..

5

5133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näppyläkinttu

Siis vihdoin joku jolla sama pulma! Tai enpä
      tiedä kun en ole tästä koskaan kehdannut
      puhua kellekään. Minulla on vaivana se että
      ylös reisien sisäpintaan tulee helposti
      finnejä ja näppylöitä. Olen hoikka joten
      ei voi johtua siitä että iho hankautuisi rikki
      reisien osuessa toisiinsa.

Olisipa kiva tietää mitkä meridianit siellä
      kulkevat, finnienhän sijainti kertoo missä
      sisäelimessä olisi kohennettavaa...

• 403

Ihminen opetetaan koulussa salamaan kaikki, ja sitten vanha pidetään hulluna jos on erimieltä.

Mutta totuus on että se syylänmuotoinen ilmetyy siksi että sinua on puraissut naaras hirvikärpänen ja siihen ilmetyy koho ja niiden rupi on kuin paranisi mutta aina tulehtuu ja märkii ja lähtee pois ja sen keskellä on pieni musta piste ruven alla kasvaa hirvikärpäsen muna ja koteloituu, kun katsot netistä jokainen kopio toistaan että se ei takerru ihmisiin, mutta kun nyt minulle on selvinnut 3.11.2007 että monella on pahkat niskassa selässä, kaulassa, jaloiaa ja vieläpä kasvoissakin tulee rupimaisia kohoumia ja sitten niitä välillä tulehtuu ja tulee rupi ja sen ruven alla on millin kokoinen hirvikärpäsen kotelo, olen jo syyskuusta lähtien tutkinut ja 10 rupea tulee peräkanaa ja jokaisen alla on selvä hirvikärpäsen muna, että siitä tulee suomen kansalle vitsaus, sillä minulle tuli elok. ja syysk. selkään sellaiset että vielä on uusi rupi vaikka se paranee jo melko hyvin ja niskani on 20 vuoden marjastuksen takia ollut kohonneita kunpuja täynnä ja nyt olen saanut kuukaudessa ne melkein tasaiseksi, hirvikärpänen varmaan pitää tyhmää ihmistä munavaratonaan.

• minä vaan
        403 kirjoitti:

Ihminen opetetaan koulussa salamaan kaikki, ja sitten vanha pidetään hulluna jos on erimieltä.

Mutta totuus on että se syylänmuotoinen ilmetyy siksi että sinua on puraissut naaras hirvikärpänen ja siihen ilmetyy koho ja niiden rupi on kuin paranisi mutta aina tulehtuu ja märkii ja lähtee pois ja sen keskellä on pieni musta piste ruven alla kasvaa hirvikärpäsen muna ja koteloituu, kun katsot netistä jokainen kopio toistaan että se ei takerru ihmisiin, mutta kun nyt minulle on selvinnut 3.11.2007 että monella on pahkat niskassa selässä, kaulassa, jaloiaa ja vieläpä kasvoissakin tulee rupimaisia kohoumia ja sitten niitä välillä tulehtuu ja tulee rupi ja sen ruven alla on millin kokoinen hirvikärpäsen kotelo, olen jo syyskuusta lähtien tutkinut ja 10 rupea tulee peräkanaa ja jokaisen alla on selvä hirvikärpäsen muna, että siitä tulee suomen kansalle vitsaus, sillä minulle tuli elok. ja syysk. selkään sellaiset että vielä on uusi rupi vaikka se paranee jo melko hyvin ja niskani on 20 vuoden marjastuksen takia ollut kohonneita kunpuja täynnä ja nyt olen saanut kuukaudessa ne melkein tasaiseksi, hirvikärpänen varmaan pitää tyhmää ihmistä munavaratonaan.

Luulisin, että näppylät johtyy ihon kuivuudesta. Itselläni niitä tulee yleensä talvisin reisiin ja pakaroihin. Iho yrittää tavallaan hädissään kosteuttaa ihoa, joka on päässyt kuivumaan. Ja tämän takia huokoset tukkeutuvat ja muuttuvat näppylöiksi.Itselläni ahkera rasvaus auttaa hyvin.

• Uncut
        403 kirjoitti:

Luulin jo, että jättäisit tämän keskustelupalsatan rauhaan. Kukaan ei usko hirvikärpästeoriaasi kuin sinä itse. Koulussa ei opeteta salaamaan mitään, vaan jakamaan tietonsa, koska se ei ole itseltä pois. Kaikki eivät tietenkään voi olla samaa mieltä eikä ihmisiä yleisesti ottaen pidetä hulluina vain sen takia, että he ovat jostain asiasta eri mieltä.

Voit olla ihan varma, ettei suomalaisten akne ja finnit todellakaan johdu hirvikärpäsistä. Kaupungeissa asuvilla tuppaa iho olemaan vielä huonommassa kunnossa kuin maalaisilla eikä kaupungeissa ole hirvikärpäsiä. Viimeksi väitit olevasi vielä joku tutkija, mutta sitä puolta et ole tuonut väitteissäsi esille. Suomalaiset tutkijat ovat käyneet kouluja ja osaavat kirjoittaa - toisin kuin sinä. Kirjoitit tällä kertaa ruhtinaalliset kaksi virkettä, joista jälkimmäinen kuuluu taas sinne Suomen pisimmät virkkeet -kategoriaan, kun ei osta lopettaa ajoissa ja aloittaa uutta virkettä.

Kirjoitat täysin perättömiä "totuuksia", jotka eivät auta tällä palstalla kirjoittavia. Lisäksi voisit mennä takaisin sinne kouluun, jossa salataan kaikki, että oppisit kirjoittamaan.

• Anonyymi

Tiukat housut tai housut mitkä ei hengitä voi olla syynä. Mulla ainakin kun urheilee ja on housut mitkä ei hengitä nii heti tulee reisiin finnejä.
      Ihonkuorinta auttaa ainakin mulla poistamaan ja ehkäsemään ne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe