..olen sellainen ISO ROTUINEN poikahauveli joka röyhtäilee.. olen kai oppinut sen emännältäni jolla on kotona paha tapa röyhtäillä aina välillä ruokailun jälkeen ja varsinkin kun hän on juonut limonadia..
Emäntäni katsoo minua välillä oudoksuen, kun olen syönyt ison maukkaan koiranmuona-annoksen ja menen hänen luokseen ihan vaan että saisin vähän rapsutusta, enkä sen kummemmin mitään ajattele... mutta RÖYHTÄISEN aika lujaa.. En saa haluamaani rapsutusta vaan oudon katseen ja ehkä käskyn "POIS NYT" tai "OMALLE PAIKALLE". Seura tekee kaltaisekseen...
Onko minulla ketään kaltaisiani hauveleita??
.. kuitenkin ONNELLINEN HAUVA JA RAKKAUTTAKIN SAAVA! ;)
RÖYHTÄILEN...
3
494
Vastaukset 3
- koirunen
Olen minäkin iso,nimittäin isovillakoirapoika.Mulla on myöskin sellainen tapa et röyhtäilen aikaajoin.
- ..tiedän sen..
Joo kiitti vinkistä, täytynee koklata joku kerta.. Ja tosiaan mul se röyhtäisy tulee myös joskus ihan etten ole syönytkään mitään.. ääni vaan kuuluu ja huulet väräjää.. :)
- koirunen
..tiedän sen.. kirjoitti:
Joo kiitti vinkistä, täytynee koklata joku kerta.. Ja tosiaan mul se röyhtäisy tulee myös joskus ihan etten ole syönytkään mitään.. ääni vaan kuuluu ja huulet väräjää.. :)
Kukkuu taasen! Romeohan tääl. Muuten sama juttu meitsil ,röyhtäilen vaikken oo syönyt mitään,toisinaan kun ollaan lenkil päästelen röyhtäilyjä eli ei se sapuska johdu.Joku viisas on kerran sanonut et jos hotkii sapuskansa niin menee ilmaa mahaan ja siit johtunee. Meitsi ei kyl hotki ruokaa joten väärä tieto mun mielestä.Käy viel kurkkaamas meitsin sivuja.
terkkuja t, ROMEO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS631957Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13840Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52746Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke42679- 43631
- 80606
- 47604
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 47524