motorola ja vista

paasikivi

elikäs on soneran laajakaista ja motorolan modeemi, sekä windows vista home bacikilla varustettu tietokone.

olen ollut microsoftiin yhteydessä vistan ongelmista, ja microsofta kehottaa päivittämään home premium versioon sillä sp1 on jo tullut premium käyttäjille ja basikin käyttäjät joutuisivat odottamaan vielä kuukausia.

kannattaako nyt vaihtaa premiumiin jotta nämä ongelmat loppuvat?

7

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bryan malone

kertoisitko nyt aluksi että millaisia ongelmia sinulla on ja miten se sonera ja motorola tähän hommaan liittyy?

• seeteppo

hänen ongelmansa on motorolan modeemi joka ei ilmeisestikään pelaa vistassa ja nyt hän pyytää jos joku viitsisi auttaa tähän yhteensopivuus ratkaisuun.

• dnalnif
        seeteppo kirjoitti:

hänen ongelmansa on motorolan modeemi joka ei ilmeisestikään pelaa vistassa ja nyt hän pyytää jos joku viitsisi auttaa tähän yhteensopivuus ratkaisuun.

kuules minullakin on sonera ja motorola sekä windows vista ja kysymys ei ole mistään yhteensopivuus ongelmasta.

DNA:lla oli aikoinaan ongelmia eikä DNA: ollut yhteensopiva minulle. eikä se kyllä taida olla kenellekkään käyttäjälleen yhteensopiva.

• luigi

tulet kiittämään minua vielä siitä kun käskin asentamaan windows XP:n sillä jos jatkat vistan käyttämistä niin päädyt ennen pitkään sen kanssa helvettiin ja sitä en halua tapahtuvan edes sinulle.

• veijalainen

on suunnaton ja sitä ei voi erottaa mikään, se on kuin veri mikä virtaa suonissa joka ei koskaan lopu, kuin sammunut tulivuori joka herää jälleen eloon syvästä koomasta ja kuin hehkuva aurinko joka paistaa aina jossain päin maailmaa.

eli kun olet hankkinut vistan niin siitä et eroon pääse!

• paasikivi

asia on niin että minun windows vista home basik ei toimi laisinkaan niin kuin minä haluan ja niin kuin luigi sanoi että kannattaa hankkia XP koska vista ei ole täydellinen, mutta luigi on nyt väärässä pahemman kerran sillä windows XP:hen loppuvat päivityksen ensi keväänä ja näin ollen ei XP ole enää suojattu.

veijalainen taas ymmärtää minun jalon ajatuksen siitä että vista sen olla pitää ja home premium on aateloitu vistan parhaimistoon, tosin ultimate versio pesee tämänkin sata nolla.

• bryan malone
        paasikivi kirjoitti:

asia on niin että minun windows vista home basik ei toimi laisinkaan niin kuin minä haluan ja niin kuin luigi sanoi että kannattaa hankkia XP koska vista ei ole täydellinen, mutta luigi on nyt väärässä pahemman kerran sillä windows XP:hen loppuvat päivityksen ensi keväänä ja näin ollen ei XP ole enää suojattu.

veijalainen taas ymmärtää minun jalon ajatuksen siitä että vista sen olla pitää ja home premium on aateloitu vistan parhaimistoon, tosin ultimate versio pesee tämänkin sata nolla.

tämä aihe ei liity mitenkään kaapeli laajakaistaan ja muutenkin tästä ei ole nyt mitään iloa kenellekkään.

kaikki varmasti tietää jo että XP:n päivitykset loppuvat ensi vuonna, mutta se ei tarkoita sitä että vistaan olisi kajottava, sillä XP:tä voit myös käyttää ilman päivityksiä, mutta silloin olet itse vastuussa niistä mahdollisista ongelmista joita koneessasi tulee ilmenemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3776
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      86
      1689
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1442
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      164
      1327
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      23
      1108
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1081
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1038
    8. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1031
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      124
      979
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      809
    Aihe