motorola ja vista

paasikivi

elikäs on soneran laajakaista ja motorolan modeemi, sekä windows vista home bacikilla varustettu tietokone.

olen ollut microsoftiin yhteydessä vistan ongelmista, ja microsofta kehottaa päivittämään home premium versioon sillä sp1 on jo tullut premium käyttäjille ja basikin käyttäjät joutuisivat odottamaan vielä kuukausia.

kannattaako nyt vaihtaa premiumiin jotta nämä ongelmat loppuvat?

7

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bryan malone

      kertoisitko nyt aluksi että millaisia ongelmia sinulla on ja miten se sonera ja motorola tähän hommaan liittyy?

      • seeteppo

        hänen ongelmansa on motorolan modeemi joka ei ilmeisestikään pelaa vistassa ja nyt hän pyytää jos joku viitsisi auttaa tähän yhteensopivuus ratkaisuun.


      • dnalnif
        seeteppo kirjoitti:

        hänen ongelmansa on motorolan modeemi joka ei ilmeisestikään pelaa vistassa ja nyt hän pyytää jos joku viitsisi auttaa tähän yhteensopivuus ratkaisuun.

        kuules minullakin on sonera ja motorola sekä windows vista ja kysymys ei ole mistään yhteensopivuus ongelmasta.

        DNA:lla oli aikoinaan ongelmia eikä DNA: ollut yhteensopiva minulle. eikä se kyllä taida olla kenellekkään käyttäjälleen yhteensopiva.


    • luigi

      tulet kiittämään minua vielä siitä kun käskin asentamaan windows XP:n sillä jos jatkat vistan käyttämistä niin päädyt ennen pitkään sen kanssa helvettiin ja sitä en halua tapahtuvan edes sinulle.

    • veijalainen

      on suunnaton ja sitä ei voi erottaa mikään, se on kuin veri mikä virtaa suonissa joka ei koskaan lopu, kuin sammunut tulivuori joka herää jälleen eloon syvästä koomasta ja kuin hehkuva aurinko joka paistaa aina jossain päin maailmaa.

      eli kun olet hankkinut vistan niin siitä et eroon pääse!

      • paasikivi

        asia on niin että minun windows vista home basik ei toimi laisinkaan niin kuin minä haluan ja niin kuin luigi sanoi että kannattaa hankkia XP koska vista ei ole täydellinen, mutta luigi on nyt väärässä pahemman kerran sillä windows XP:hen loppuvat päivityksen ensi keväänä ja näin ollen ei XP ole enää suojattu.

        veijalainen taas ymmärtää minun jalon ajatuksen siitä että vista sen olla pitää ja home premium on aateloitu vistan parhaimistoon, tosin ultimate versio pesee tämänkin sata nolla.


      • bryan malone
        paasikivi kirjoitti:

        asia on niin että minun windows vista home basik ei toimi laisinkaan niin kuin minä haluan ja niin kuin luigi sanoi että kannattaa hankkia XP koska vista ei ole täydellinen, mutta luigi on nyt väärässä pahemman kerran sillä windows XP:hen loppuvat päivityksen ensi keväänä ja näin ollen ei XP ole enää suojattu.

        veijalainen taas ymmärtää minun jalon ajatuksen siitä että vista sen olla pitää ja home premium on aateloitu vistan parhaimistoon, tosin ultimate versio pesee tämänkin sata nolla.

        tämä aihe ei liity mitenkään kaapeli laajakaistaan ja muutenkin tästä ei ole nyt mitään iloa kenellekkään.

        kaikki varmasti tietää jo että XP:n päivitykset loppuvat ensi vuonna, mutta se ei tarkoita sitä että vistaan olisi kajottava, sillä XP:tä voit myös käyttää ilman päivityksiä, mutta silloin olet itse vastuussa niistä mahdollisista ongelmista joita koneessasi tulee ilmenemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe