motorola ja vista

paasikivi

elikäs on soneran laajakaista ja motorolan modeemi, sekä windows vista home bacikilla varustettu tietokone.

olen ollut microsoftiin yhteydessä vistan ongelmista, ja microsofta kehottaa päivittämään home premium versioon sillä sp1 on jo tullut premium käyttäjille ja basikin käyttäjät joutuisivat odottamaan vielä kuukausia.

kannattaako nyt vaihtaa premiumiin jotta nämä ongelmat loppuvat?

7

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bryan malone

kertoisitko nyt aluksi että millaisia ongelmia sinulla on ja miten se sonera ja motorola tähän hommaan liittyy?

• seeteppo

hänen ongelmansa on motorolan modeemi joka ei ilmeisestikään pelaa vistassa ja nyt hän pyytää jos joku viitsisi auttaa tähän yhteensopivuus ratkaisuun.

• dnalnif
        seeteppo kirjoitti:

hänen ongelmansa on motorolan modeemi joka ei ilmeisestikään pelaa vistassa ja nyt hän pyytää jos joku viitsisi auttaa tähän yhteensopivuus ratkaisuun.

kuules minullakin on sonera ja motorola sekä windows vista ja kysymys ei ole mistään yhteensopivuus ongelmasta.

DNA:lla oli aikoinaan ongelmia eikä DNA: ollut yhteensopiva minulle. eikä se kyllä taida olla kenellekkään käyttäjälleen yhteensopiva.

• luigi

tulet kiittämään minua vielä siitä kun käskin asentamaan windows XP:n sillä jos jatkat vistan käyttämistä niin päädyt ennen pitkään sen kanssa helvettiin ja sitä en halua tapahtuvan edes sinulle.

• veijalainen

on suunnaton ja sitä ei voi erottaa mikään, se on kuin veri mikä virtaa suonissa joka ei koskaan lopu, kuin sammunut tulivuori joka herää jälleen eloon syvästä koomasta ja kuin hehkuva aurinko joka paistaa aina jossain päin maailmaa.

eli kun olet hankkinut vistan niin siitä et eroon pääse!

• paasikivi

asia on niin että minun windows vista home basik ei toimi laisinkaan niin kuin minä haluan ja niin kuin luigi sanoi että kannattaa hankkia XP koska vista ei ole täydellinen, mutta luigi on nyt väärässä pahemman kerran sillä windows XP:hen loppuvat päivityksen ensi keväänä ja näin ollen ei XP ole enää suojattu.

veijalainen taas ymmärtää minun jalon ajatuksen siitä että vista sen olla pitää ja home premium on aateloitu vistan parhaimistoon, tosin ultimate versio pesee tämänkin sata nolla.

• bryan malone
        paasikivi kirjoitti:

asia on niin että minun windows vista home basik ei toimi laisinkaan niin kuin minä haluan ja niin kuin luigi sanoi että kannattaa hankkia XP koska vista ei ole täydellinen, mutta luigi on nyt väärässä pahemman kerran sillä windows XP:hen loppuvat päivityksen ensi keväänä ja näin ollen ei XP ole enää suojattu.

veijalainen taas ymmärtää minun jalon ajatuksen siitä että vista sen olla pitää ja home premium on aateloitu vistan parhaimistoon, tosin ultimate versio pesee tämänkin sata nolla.

tämä aihe ei liity mitenkään kaapeli laajakaistaan ja muutenkin tästä ei ole nyt mitään iloa kenellekkään.

kaikki varmasti tietää jo että XP:n päivitykset loppuvat ensi vuonna, mutta se ei tarkoita sitä että vistaan olisi kajottava, sillä XP:tä voit myös käyttää ilman päivityksiä, mutta silloin olet itse vastuussa niistä mahdollisista ongelmista joita koneessasi tulee ilmenemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe