Kuka on/oli otsikon mukainen nuoriso-ohjaaja? Entäpä ne muut Loivasuot? Mielikuvituksen tuotetta?
Jossain Veltto Virtasen Love Recordsin aikaisessa kappaleessa (muistaakseni kappale Ufo) lauletaan Jori C:stä.
Jori C. Loivasuo
4
639
Vastaukset
- Georg C Ehrnrooth
Ufo: "Jori C sano, että kommarien juonia se on ..."
Georg eli Jori yksi tuon ajan merkkipoliitikoista, Perustuslaillisen Kansanpuolueen johtaja, liki ainoita, joka uskalsi asettua avoimesti Kekkosta vastaan.
ks.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Georg_C._Ehrnrooth
Varsin "Juice-henkinen" ukko jossain mielessä kyllä. - kerro lisää niin yritän auttaa
En tunne kaikkea Juicen tuotantoa, joten en ole Loivasuohon tai -soihin törmännyt.
Voisitko laittaa pätkän tekstiä, jossa hänet mainitaan.
Sitten voisi miettiä, että mistä nimestä Loivasuo on suomennos? (englannista tai ruotsista). Tai sitten se voi olla muunlainen sanaleikki?- Tauko II
löytyvät levyltä "Pyromaani palaa rikospaikalle" biisin "Turvallisuus & yhteistyö" alussa.
Kyseessä on Puntin ja Pellonpään puhesketsi.
Jotenkin näin:
-Mitä hel.. ketäs nämä on? Tunnetko sinä näitä?
-En, en tunne. Kenties he esittäytyvät?
-Minä olen lääninpyromaani Paavo Loivasuo.
-Minä olen kuraattori Erkki Loivasuo
-Minä olen psykologi Kauko Loivasuo.
-Minä olen nuoriso-ohjaaja Jori C Loivasuo
-SDP, SDP me autamme sinua liity meihin. Meillä on sytkäri ja puhalluslamppu.
WWUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHH - nyt palautui mieleen
Tauko II kirjoitti:
löytyvät levyltä "Pyromaani palaa rikospaikalle" biisin "Turvallisuus & yhteistyö" alussa.
Kyseessä on Puntin ja Pellonpään puhesketsi.
Jotenkin näin:
-Mitä hel.. ketäs nämä on? Tunnetko sinä näitä?
-En, en tunne. Kenties he esittäytyvät?
-Minä olen lääninpyromaani Paavo Loivasuo.
-Minä olen kuraattori Erkki Loivasuo
-Minä olen psykologi Kauko Loivasuo.
-Minä olen nuoriso-ohjaaja Jori C Loivasuo
-SDP, SDP me autamme sinua liity meihin. Meillä on sytkäri ja puhalluslamppu.
WWUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHJuu, vaikuttaa vähän, että on vain äänteellisesti mielenkiintoinen tässä tuo Loivasuo nimi, ja tietysti Juicen vihaaman byrokraatin kuvaajana, "loiva", "suo" ( = vetelä).
Ainoastaan miehet itse, eli lähinnä Puntti varmaan osaisi antaa paremman vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019