Oinas mies ja

YHTEYDENPITO

on juttu meneillään yhden mukavan OinasMiehen kanssa, tai ainakin luulen että meillä on juttu meneillään!?! who know´s...
tapaillaan kun kiireiltä ehditään, pidetään hauskaa ja meillä on hyvää seksiä, jutellaan.
mutta mutta, silloin kun ei nähdä...ei pahemmin soitella, yhteyttä pidetään pääosin tekstiviestein...niin ja sitäkin aina silloin tällöin. Mitä te oinasmiehet ajattelette viesteilystä?? vastaustakin saa odottaa tunteja, joskus päivän kaksi...mitä ihmettä tuo kaikki on?? vai onko se vain niin että minä olen hieman malttamaton!?!?

21

4189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intohimoinen..,.

      Luulenpa että hän ei ole valtavan kiinnostunut susta, mutta ehkä vähän kuitenkin. Eli et sykäytä elämän naisena, mutta et ole vastenmielinenkään hänelle...

    • tuota...

      ...mulla vasta päättynyt suhde oinasmiehen kanssa. Meillä kans mukavaa yhdessä...seksi pelas hyvin :). Mutta oinasmies ei todellakaan tykännyt tekstailla...joskus vastas heti...joskus meni pidemmän aikaa...joskus ei ollenkaan. Oikku-oinaan mieli on todella ailahtelevainen..tää mun oinas oli vielä nousu-kaksonen, joten ei aina ottanut selvää mitä hän haluaa. Soiteltiin kyl joka päivä, nähtiin kerran pari viikossa. Puhelut kesti tuntikausia. Mut sitten sinuun...eli miksi et soittais suoraan oinaallesi, jos hän ei kerran tekstareihin vastaa? Silloin ainakin näkee haluaako hän olla yhteydessä kanssasi muutenkin kuin vain seksin merkeissä sillon tällön? Oinaallehan kyllä seksi kelpaa... Tsemppiä sulle :) ! Oinaan kanssa ei todellakaan ole kovin helppo tie...

      • lisäys...

        minäkin luulin, että meillä oli sen oinaan kanssa "juttu" meneillään...mutta yks kaks selvis, että minun olisi pitänyt osata lukea hänen ajatuksensa ettei meillä sen kummempaa ole eikä tule...vaikka ehdoksi sanoin meidän homman alussa, että minä en lähde mihinkään seksisuhteeseen, vaan jos ollaan niin sit myös ollaan yhdessä...nooh, oinas ei kommentoinut tähän mitään, eli luulin, että se sopii myös hänelle kun hymyili vastaan eikä kieltävää lausetta sanonut... Mut aina ei näköjään asiat mene niinkuin pitää... Täytyy vissiin lähteä selvännäkö-kurssille, että pystyy miesten kanssa kommunikoimaan oikein :))) eli vaikka oinasmies, niinkuin tämä munkin mies sanoo, että he sanovat asiat suoraan päin naamaa niinkuin asiat on...niin siihen ei kannata luottaa...mulle ilmoitettiin mesessä, ettei meillä sen kummempaa tule olemaankaa...

        Kerran muistan kun kysyin, että mille susta tuntuu meidän juttu...hän sanoi että hyvälle tuntuu ja tykkää musta paljon...sanoi myös että hän kyllä sanoo sitten ku ei hyvälle enää tunnu... HOHHOI!!!

        Joten mulla aika paskat kokemukset noista oinaista...ei voi luottaa!!!!


      • Nimetön
        lisäys... kirjoitti:

        minäkin luulin, että meillä oli sen oinaan kanssa "juttu" meneillään...mutta yks kaks selvis, että minun olisi pitänyt osata lukea hänen ajatuksensa ettei meillä sen kummempaa ole eikä tule...vaikka ehdoksi sanoin meidän homman alussa, että minä en lähde mihinkään seksisuhteeseen, vaan jos ollaan niin sit myös ollaan yhdessä...nooh, oinas ei kommentoinut tähän mitään, eli luulin, että se sopii myös hänelle kun hymyili vastaan eikä kieltävää lausetta sanonut... Mut aina ei näköjään asiat mene niinkuin pitää... Täytyy vissiin lähteä selvännäkö-kurssille, että pystyy miesten kanssa kommunikoimaan oikein :))) eli vaikka oinasmies, niinkuin tämä munkin mies sanoo, että he sanovat asiat suoraan päin naamaa niinkuin asiat on...niin siihen ei kannata luottaa...mulle ilmoitettiin mesessä, ettei meillä sen kummempaa tule olemaankaa...

        Kerran muistan kun kysyin, että mille susta tuntuu meidän juttu...hän sanoi että hyvälle tuntuu ja tykkää musta paljon...sanoi myös että hän kyllä sanoo sitten ku ei hyvälle enää tunnu... HOHHOI!!!

        Joten mulla aika paskat kokemukset noista oinaista...ei voi luottaa!!!!

        Mielestäni oinaan suorapuheisuus aivan tuulesta temmattua,kiertelee ja kaartelee ja ikäänkuin haluaa olla salaperäinen.Minulla kokemus oinaasta,valittelee että on yksin ja elämä valuu hukkaan,mutta kuitenkin ihan omalla käytöksellään aiheuttaa sen.Pitää yhteyttä,rakastaa ja sitten taas katoaa ties minne,kunnes palaa ihan kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan,sama myös että ei vastaa puheluihin eikä tekstiviesteihin kuin satunnaisesti.En tosin viitsi edes itse pitää yhteyttä enää,ei ole sen arvoinen.Tämä oinasmies jo lähellä kuuttakymppiä joten ei kai tule miestä koskaan,nahjus on.


    • tuntuu tutulta kaikkien osalta

      teksti kaikilla niin samanlainen, että onko sama oinas mies kyseessä. mikä on kaupunki?

    • taitaa olla

      Joo, aivan samat kokemukset täälläkin!

      • Nimetön

        tutulta minulle kävi juuri noin erään Oinasmiehen kanssa!!!???
        Taitaa kaikki oinaat olla samanmoisia:(
        Tämä oinas mies on etelä-suomesta.


      • onko sama oinas
        Nimetön kirjoitti:

        tutulta minulle kävi juuri noin erään Oinasmiehen kanssa!!!???
        Taitaa kaikki oinaat olla samanmoisia:(
        Tämä oinas mies on etelä-suomesta.

        onko kaupunki pori


      • taitaapas
        Nimetön kirjoitti:

        tutulta minulle kävi juuri noin erään Oinasmiehen kanssa!!!???
        Taitaa kaikki oinaat olla samanmoisia:(
        Tämä oinas mies on etelä-suomesta.

        oinaat olla samasta puusta veistettyjä :). Mutta mitä tästä opimme ;) yks oikku on pohjosesta...


      • itsekin oinas mutta nainen
        onko sama oinas kirjoitti:

        onko kaupunki pori

        ..oinas tuo porin oinas....itsellä menossa "jotain säätöä" porilaisen oikkumiehen kanssa.... ?


      • Nimetön
        onko sama oinas kirjoitti:

        onko kaupunki pori

        olet kaupungista, Porista oli tämä minun oinaani!!!!


      • ajatellakin
        taitaapas kirjoitti:

        oinaat olla samasta puusta veistettyjä :). Mutta mitä tästä opimme ;) yks oikku on pohjosesta...

        ...mistä päin pohjoista Oinas-mies on. Kuulostaa niin tutulta...?


    • tyttöystävä

      porin oinas mies on keski ikäinen

      • itsekin oinas mutta nainen

        oma "säätöni" ei vielä keski-ikäinen...
        oliskin ollut jo liian hyvää ollakseen totta...
        tämä meidän tarina... ;)


    • yksi oinas

      joka ei ymmärrä naisen päälle yhtikäs mitään, joten ei kannata hukata kallista aikaa :)))

      • Nimetön

        Olen tavannut myös uudellamaalla 58 vuotiaan
        täysin kehittymättömän oinaan.Eivät taida oppia koskaan.


      • yks vaan
        Nimetön kirjoitti:

        Olen tavannut myös uudellamaalla 58 vuotiaan
        täysin kehittymättömän oinaan.Eivät taida oppia koskaan.

        Taitavat nuo keski-ikäiset oikkumiehet olla niitä pahimpia, kun on jo elämää takana...


      • en lyö päätä seinään
        yks vaan kirjoitti:

        Taitavat nuo keski-ikäiset oikkumiehet olla niitä pahimpia, kun on jo elämää takana...

        sen verran kokemusta, ettei niistä ole seurustelusuhteeseen, eikä paljon muuhunkaan.
        Elähtänyt mikä elähtänyt, ei voi mitään.
        Kommunikointi nollassa, sextailu nollassa, yhteydenpito nollassa, siis pelkkää 0000000000:aa.
        Olisivatkohan he niitä kuuluisia "peräkammarin" poikia, taitavat loppupeleissä pelätä sitä "vierasta naista", jos ei olekaan sen äitikullan veroinen, voi raasua, parempi pysyäkin siellä kammarin hetekan pohjalla.


      • Nimetön
        yks vaan kirjoitti:

        Taitavat nuo keski-ikäiset oikkumiehet olla niitä pahimpia, kun on jo elämää takana...

        Yleensä ikä opettaa ja hioo särmiä,onko oinas tässäkin tapauksessa "pässinpää" ja itsekkyys vain jatkuu.


      • Nimetön
        en lyö päätä seinään kirjoitti:

        sen verran kokemusta, ettei niistä ole seurustelusuhteeseen, eikä paljon muuhunkaan.
        Elähtänyt mikä elähtänyt, ei voi mitään.
        Kommunikointi nollassa, sextailu nollassa, yhteydenpito nollassa, siis pelkkää 0000000000:aa.
        Olisivatkohan he niitä kuuluisia "peräkammarin" poikia, taitavat loppupeleissä pelätä sitä "vierasta naista", jos ei olekaan sen äitikullan veroinen, voi raasua, parempi pysyäkin siellä kammarin hetekan pohjalla.

        Oinashan pelkää tulla petetyksi,itsetunto niin alhaalla.Ilmeisesti tuo käytöskin liittyy siihen ei uskalla sitoutua ja kuitenkin sitä hakee.
        Rassukka on vaikka esittää kovaa menomiestä.


    • jhgghj

      Mä ymmärrän sua niiiin hyvin! Ihan kun mä olisin ite kirjottanut ton. Nyt alankin siis lukemaan mitä sulle on vastattu, koska asia kiinnostaa muakin, kovasti. Mutta täytyy kyllä myöntää että laatu korvaa kyllä, tässä tapauksessa ainakin, määrän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2389
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe