Rapu ja Skorpioni

lollotar2

Mieheni on rapu ja minä skoroini ja me tullaa todella hyvin toimeen ja me ollaan samalla aaltopiirlla ja kumpikin saa tehdä sitä mistä tykkää eikä suteemme horju millään lailla me rakasramme toisiamme ja kunnioitamme toitemme tunteita.Olemme onnelisia meillä ainakin toimii suhde.Kaikki merkit ei tule keskenään toimeen sen olen kokennut muutaman kanssa.esim. vaaka ja skorponi tai härkä tai kauris:)

6

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisesti scorpion

Täytyy kyl olla hyvä tuuri kun sovitte toisillenne :). Meinaa rapu ja skorppari kun kulkee siellä syvissä vesissä ja on samanlaisia yms.. Melkolailla paskapuhetta. On skorppareissa ja ravuissa kummiskin jotain eroa.. Ei sitä ravun masennusta ja mököttämistä jaksa kovin kauaa skorppari katella, eikä rapu skorppareiden piikittelyä ja menohaluja jne.. Että repikää siitä..

• lollotar

Moi vaan sulla ei taida olla ihmistuntemusta kun tolleen kirjioitat.Me pärjätään todella hyvin parina.Se olen minä joka sähädän ja vähänajan päästä se on ohite ja kaikki on taas samanlailla.Käyppä astrologian sivulla katsomasta mitä näistä merkistä sanotaan.:=)

• .............

se kesti kyllä vaan sen vajaat 12 vuotta ja sitten tuli avioero:(

• iidaemilia69

Minä olen korpioni isäntä on rapu ja me ollaan jo oltu 25vyhessä ja meillä on 4 lasta,se ei pidä paikaa että,ei tule toimeen keskenään.Sitten täytyy olla tosihuono tuuri jos ei elämä parisuteessa toimi.miheni on muusikko ja itse karaokea vedän ja jos toisella on vapaata yritetään päästä toistemme keikalle mukaan.Kannataa miettiä mitä kirjoitaa sillä kaiki on erilaisia eikä sitä voi yleistää:=)

• määrää paljon.
        iidaemilia69 kirjoitti:

Minä olen korpioni isäntä on rapu ja me ollaan jo oltu 25vyhessä ja meillä on 4 lasta,se ei pidä paikaa että,ei tule toimeen keskenään.Sitten täytyy olla tosihuono tuuri jos ei elämä parisuteessa toimi.miheni on muusikko ja itse karaokea vedän ja jos toisella on vapaata yritetään päästä toistemme keikalle mukaan.Kannataa miettiä mitä kirjoitaa sillä kaiki on erilaisia eikä sitä voi yleistää:=)

Itse kalatmiehenä nouseva merkkini on skorpioni ja skoputtaren kanssa olen elänyt symbioosissa jo yli 20 vuotta. Samaten neljä perillistä yhteisesti hankittuna.

• Raputar

Hei. Puolisoni oli skorpioni ja minä rapu. Suhteemme oli intohimoa täynnä alusta loppuun sen 12 vuotta, mitä se kesti. Rapu oli meneväisempi ja sosiaalisempi kun skorpioni olisi halunnut olla kotona vain perheensä kanssa. Tuloksena kaksi ihanaa lasta. Olemme vielä eron jälkeenkin olleet hyvät ystävät, tunnit vain tulivat täyteen saman katon alla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      34
      4071
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1486
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1254
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      130
      1021
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      39
      969
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      63
      963
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      61
      812
    Aihe