v70 tdi automaatti

tommi_31

kestääkö sitten tuollainen automaatti laatikko oikeasti miten?tätä palstaa lukeneena moni sanoo että automaatti pitäs kiertää kaukaa mutta onko paskapuhetta?

4

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kestääkin haluttaessa

450 000 km on jo kestänyt. Kyllä sen rikki saa, jos haluaa, samalla tavalla, kuin manuaalissa olevan kytkimen: luistattamalla. Automaatissa olevat kytkimet luistavat aina vaihtamisen tapahtuessa. Jos kiihdytellään aina kaasu pohjassa, vaihtohetkillä kytkimet luistavat hetken aikaa ja kun kaasun ollessa pohjassa on maksimi vääntömomentti ja akseleiden nopeusero suurimmillaan, kuluu kytkinlevytkin silloin nopeimmin.
      Vartavasten kun laatikko halutaan rikkoa, se tapahtuu pitämällä jarrulla autoa paikallaan ja painamalla samalla kaasua. Tällöin tosin mikään laatikon kytkimistä ei luista (toivottavasti), mutta momentinmuunnin muuntaa kaiken kampiakselilta tulevan tehon lämmöksi.

• ex-80

295tkm mittarissa niin suoralla motarilla loppu veto ja se oli siinä,uusi laatikko takuuseen.Kyseessä 6vaiht.geartronic

• outsider66

siihen vähäiseen ihmisryhmään jotka saavat rautakangenkin hetkessä "rikki"... Itsellä 4.autom volvo eikä ikinä laatikko murheita! 760seen bensa turboon 450tkm takavuosina ja pelasi kuin uusi.

• Mulla on -00 V70 2,5D automaatilla jossa on nyt mittarissa 595000 km eikä vielä ole ilmennyt korjaustarpeita. Auto on vanha Vantaan taksi eli saanut käskytystäkin. Lootaöljyn vaihto on parempi suorittaa uudesta lähtien riittävän usein niin se takaa huolettomia kilometrejä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8246
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6395
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4851
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3294
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3002
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2829
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe