kestääkö sitten tuollainen automaatti laatikko oikeasti miten?tätä palstaa lukeneena moni sanoo että automaatti pitäs kiertää kaukaa mutta onko paskapuhetta?
v70 tdi automaatti
4
1233
Vastaukset
- mutta kestääkin haluttaessa
450 000 km on jo kestänyt. Kyllä sen rikki saa, jos haluaa, samalla tavalla, kuin manuaalissa olevan kytkimen: luistattamalla. Automaatissa olevat kytkimet luistavat aina vaihtamisen tapahtuessa. Jos kiihdytellään aina kaasu pohjassa, vaihtohetkillä kytkimet luistavat hetken aikaa ja kun kaasun ollessa pohjassa on maksimi vääntömomentti ja akseleiden nopeusero suurimmillaan, kuluu kytkinlevytkin silloin nopeimmin.
Vartavasten kun laatikko halutaan rikkoa, se tapahtuu pitämällä jarrulla autoa paikallaan ja painamalla samalla kaasua. Tällöin tosin mikään laatikon kytkimistä ei luista (toivottavasti), mutta momentinmuunnin muuntaa kaiken kampiakselilta tulevan tehon lämmöksi. - ex-80
295tkm mittarissa niin suoralla motarilla loppu veto ja se oli siinä,uusi laatikko takuuseen.Kyseessä 6vaiht.geartronic
- outsider66
siihen vähäiseen ihmisryhmään jotka saavat rautakangenkin hetkessä "rikki"... Itsellä 4.autom volvo eikä ikinä laatikko murheita! 760seen bensa turboon 450tkm takavuosina ja pelasi kuin uusi.
Mulla on -00 V70 2,5D automaatilla jossa on nyt mittarissa 595000 km eikä vielä ole ilmennyt korjaustarpeita. Auto on vanha Vantaan taksi eli saanut käskytystäkin. Lootaöljyn vaihto on parempi suorittaa uudesta lähtien riittävän usein niin se takaa huolettomia kilometrejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292865- 1141150
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749